Skravletråd

Tror min mor syns det var mye med tre barn selv. Hun var alene med oss to eldstes en god stund og fikk en attpåklatt med stefaren min. Hun bruker å kommentere at «men dere har nå nok med to» og sier at hun stresser på våre vegne av og til. Hun klarer liksom ikke å IKKE blande seg i alt og tror at meningene hennes er velkommen selv om hun bare spyr de ut og vi gir beskjed at det har hun ingenting med.

Nå høres hun forferdelig ut, og det er hun absolutt ikke, men akkurat på dette området må hun lære seg å holde kjeft og la oss ta egne beslutninger uten å må høre meningene hennes på alt:meh:

Jeg er også spent på mannens familie. De har vært veldig glad de to forrige gangene, men han er også minst i søskenflokken og av de to eldre søstrene hans har bare en av dem barn, og hun har èn.

Håper at de alle tar det bedre enn du frykter, men skjønner at det er litt tunge tanker å gå rundt med. Du har rett i det du sier da, dette er deres beslutninger! Forhåpentligvis ser de at søskenene får kjempefine forhold og minstemann/jente får sin egen plass i flokken :Heartred

Litt det samme med min familie. Stresser ikke med å si noe til de. De bor veldig langt unna også, men tipper det ikke er særlig mye glede der. Bare dårlig kamuflerte sure miner :hilarious: Barn nr.3 og itillegg med annen mann.

Heldigvis er familien hans helt ulik, og det er jo kun de vi har i nærheten, men kjedelig når det blir sånn at man gruer seg... :)
Samme her. Jubel alle veier med nr 1 og 2, mens nå er det mer sånn «åja, ok. Det blir sikkert fint» :( Nr 1 bor ikke hos oss så i hverdagen vil det jo bli bare to barn..

Samme her. Jubel alle veier med nr 1 og 2, mens nå er det mer sånn «åja, ok. Det blir sikkert fint» :( Nr 1 bor ikke hos oss så i hverdagen vil det jo bli bare to barn..

Det er så trist at det skal være sånn. Litt sånn «Javel men detta har vi gjort før, ikke noe å rope hurra for» typ.. Rart at det skal være sånn, er vel like fint med tredje barnet. :)

Det er så trist at det skal være sånn. Litt sånn «Javel men detta har vi gjort før, ikke noe å rope hurra for» typ.. Rart at det skal være sånn, er vel like fint med tredje barnet. :)
Enig. Og hvertfall for oss som virkelig ønsket dette barnet. Virker som alle tror barn nr 3 er ett uhell:shifty:

Enig. Og hvertfall for oss som virkelig ønsket dette barnet. Virker som alle tror barn nr 3 er ett uhell:shifty:

Jaa. Her har ikke mannen noen, så jeg vet det blir godt tatt imot fra hans familie. Samtidig har han maaaange søsken (hel, halv og ste), og alle utenom 2 har barn. Så vi er liksom ikke unike likevel, er allerede 13 unger før oss. :hilarious:

Jaa. Her har ikke mannen noen, så jeg vet det blir godt tatt imot fra hans familie. Samtidig har han maaaange søsken (hel, halv og ste), og alle utenom 2 har barn. Så vi er liksom ikke unike likevel, er allerede 13 unger før oss. :hilarious:
Jeg og mannen har en felles, men familien hans ble glad da:) han har også en skokk med søsken hel og halv (7stk til sammen), så det er jo en storfamilie:hilarious: Men ingen god følelse å skal grue seg til å fortelle familie, også blir det liksom ikke noe stas.:(

Jeg og mannen har en felles, men familien hans ble glad da:) han har også en skokk med søsken hel og halv (7stk til sammen), så det er jo en storfamilie:hilarious: Men ingen god følelse å skal grue seg til å fortelle familie, også blir det liksom ikke noe stas.:(

Nei, det er ikke noe hyggelig å ikke kunne glede seg til det. Dumt at ikke folk bare kan ti still når dem ikke har noe pent å si :hilarious:

Ai ai ai, akkurat fått levert 20 make sure graviditetstester i postkassa :rolleyes:

I går mottok vi papirer i posten på nytt ivf-forsøk. Tok kontakt med de sånn dagen før babyen i magen ble skapt og sa vi snart ville begynne med nytt forsøk :joyful: Sååå deilig å (forhåpentligvis) slippe blodprøver, politiattest, sprøyter, mange legetimer etc etc etc. Så mye enklere når man lager babyen selv :hilarious:

I går mottok vi papirer i posten på nytt ivf-forsøk. Tok kontakt med de sånn dagen før babyen i magen ble skapt og sa vi snart ville begynne med nytt forsøk :joyful: Sååå deilig å (forhåpentligvis) slippe blodprøver, politiattest, sprøyter, mange legetimer etc etc etc. Så mye enklere når man lager babyen selv :hilarious:
Føler’n! Vi sendte avgårde søknad om søskenforsøk uka før positiv test :hilarious: mye billigere å lage de sjæl også :angelic:

Var igjennom 1 ivf forsøk for mange år siden og det var ikke spesielt hyggelig, verken fysisk eller psykisk.. Så er super glad for at jeg og samboer ser ut til å klaffe så bra! :) :Heartred

Føler’n! Vi sendte avgårde søknad om søskenforsøk uka før positiv test :hilarious: mye billigere å lage de sjæl også :angelic:

Gøy, morsomt at vi er i samme båt der! :joyful: Ikke minst prisen ja! Vi har 3 embryoer på frys, så hadde ikke blitt det dyreste og mest slitsomme, men såå deilig å slippe!

Var igjennom 1 ivf forsøk for mange år siden og det var ikke spesielt hyggelig, verken fysisk eller psykisk.. Så er super glad for at jeg og samboer ser ut til å klaffe så bra! :) :Heartred

Nei det er ikke noe gøy. Man reagerer jo forskjellig på det også. Men bra det finnes hjelp å få om man trenger det. Ekstra fint når det klaffer naturlig :Heartred

Begynner å grue meg til TUL. Gleder meg til å se at alt er bra, men akkurat den innvendig biten sliter jeg litt med.. :stop:

Begynner å grue meg til TUL. Gleder meg til å se at alt er bra, men akkurat den innvendig biten sliter jeg litt med.. :stop:
Jeg fortalte samboeren at det var en vaginal undersøkelse, hehe, og han ble såå rar :P
Han så jo for seg gele på magen og slikt som er vanlig senere.

Jeg gleder meg veldig, men samtidig skikkelig spent.. Håper alt bare ser bra ut jeg, håper håper håper!
For selv om jeg føler alt er bra, så ser jeg jo så mange som er igjennom sa og slikt.. Må bare prøve å kose meg så lenge jeg kan, ikke ta sorgene på forskudd ihvertfall :)

Back
Topp