Skravletråd

Her er ungen 2,5 og er blitt så opptatt av dukker/at babyer ligger i magen osv. Så hun har allerede gått rundt å sagt at mamma har baby i magen i flere månder xsmile9xsmile9 Jeg bestilte nettopp 2 bøker for barn som skal få søsken så det blir nok stor stas å lese om:Heartred
Åååh så koselig ! Her er de 5år og 7år, og spør ofte etter om vi ikke kan få baby snart

Eldste på 11 år spør hele tiden, nr to på 10 år bryr seg ikke, men er veldig flink og glad i små!

jeg har så lyst til å skrike det ut, men vil så gjerne klare å holde det hemmelig til jul!! Godt med mage her å, så tror ingen kommer til å tenke over det. Holdt det hemmelig til uke 20 med nr to, men da var jo gravidmagen fra nr 1 ikke gått inn enda :knegg: pluss at jeg ikke fant ut om graviditeten før uke 9-10.. snakk om å være distré

Eldste på 11 år spør hele tiden, nr to på 10 år bryr seg ikke, men er veldig flink og glad i små!

jeg har så lyst til å skrike det ut, men vil så gjerne klare å holde det hemmelig til jul!! Godt med mage her å, så tror ingen kommer til å tenke over det. Holdt det hemmelig til uke 20 med nr to, men da var jo gravidmagen fra nr 1 ikke gått inn enda :knegg: pluss at jeg ikke fant ut om graviditeten før uke 9-10.. snakk om å være distré
Jøss, du klarte å holde det hemmelig så lenge, ja! :wideyed:

Synes tiden går sååå seint
Lyst å fortelle til alle at jeg er preggis, men samtidig ikke

I natt drømte jeg at jeg ammet babyen. Klarte noen dråper før jeg måtte over på erstatning. Har brystreduksjon, så er nok det jeg i ubevisstheten tenker på, om jeg får til å amme eller ikke, og at jeg uansett ikke får det til 100%

Kjøpte 2 digitaltester igår, lurer på om jeg skal ta en imorgen(Satser på 2-3) Når fikk dere 2-3?
12 dpo fikk jeg 2-3 :) men har fått positiv test (strips) fra 8 dpo, så tydelig at det produseres mye hcg her

Kjøpte 2 digitaltester igår, lurer på om jeg skal ta en imorgen(Satser på 2-3) Når fikk dere 2-3?
Jeg testet ikke før i dag, 4+2. Fikk 2-3. Prøver å vente en hel uke med den siste digitale, vil så gjerne ha 3+ før jeg er ferdig med å teste!

I natt drømte jeg at jeg ammet babyen. Klarte noen dråper før jeg måtte over på erstatning. Har brystreduksjon, så er nok det jeg i ubevisstheten tenker på, om jeg får til å amme eller ikke, og at jeg uansett ikke får det til 100%

Forstår at du tenker på ammingen!

Merker at jeg tenker en del på det selv. Med førstemann slet jeg en del, men det fikk fint med ammeskjold. Omtrent på dagen 3 måneder etter fødsel kuttet han ut skjoldet på egenhånd. Vi ammer faktisk litt ennå (jepp, han som snart er 3 år), og på en måte tenker jeg at amming med nestemann komme til å gå fint. Likevel vet jeg jo at jeg ikke bare kan anta det. Ny baby, og det blir nytt for både meg og baby, så det kan fort bli vanskelig likevel… På grunn av ammeskjold, har jeg aldri opplevd vooonde og såre brystvorter. Vet ikke helt hvordan jeg eventuelt takler det!

Forstår at du tenker på ammingen!

Merker at jeg tenker en del på det selv. Med førstemann slet jeg en del, men det fikk fint med ammeskjold. Omtrent på dagen 3 måneder etter fødsel kuttet han ut skjoldet på egenhånd. Vi ammer faktisk litt ennå (jepp, han som snart er 3 år), og på en måte tenker jeg at amming med nestemann komme til å gå fint. Likevel vet jeg jo at jeg ikke bare kan anta det. Ny baby, og det blir nytt for både meg og baby, så det kan fort bli vanskelig likevel… På grunn av ammeskjold, har jeg aldri opplevd vooonde og såre brystvorter. Vet ikke helt hvordan jeg eventuelt takler det!
Lurt å amme han fortatt da! Da er de herdet og klare for ny ‘bruker’ :p
Med første min ble jeg så overrasket over hvor VONDT det var! Fikk ingen opplæring i det hele tatt. Med nr 2 gikk det veldig mye bedre, ikke vondt annet enn litt i starten. Men jukset til bedre grep.
Redd denna blir flaskebarn, tror ikke nippelsene er koblet på :laughing002 har ikke hatt følelse i de før nå under graviditeten etter reduksjonen..

Så fint med skravletråd :D Lager vi ny hver uke eller hvordan fungerer det? Noobis på dette forumet hehe.

Får dere opp signaturer via mobil? Var inne for første gang via pc i går, og la merke til at noen har det. Men aldri sett en eneste fra mobil. Vet ikke om det er fordi stort sett ingen har, eller at det ikke vises fra mobil? Hadde hjulpet meg når jeg lurer på hvor langt dere et på vei f.eks. Når kan jeg forvente å blir kvalm av lukt osv hehe :bookworm:

Jeg trodde det var onsdag i dag (12 DPO), og brant av en digital med uker - før jeg kom på at det er tirsdag (11 DPO). Det er jo alt for tidlig for å få 2-3 uker da hehe.. Så siden jeg nå bare vil ha to tester igjen, må jeg rasjonere.. Ta en på fredag på 14 DPO/4+0 og en neste fredag på 5+0 - kjeeedelig :knegg:

Så koselig med søsken som "maser" - det gjør de her og, blant annet har hun som har bursdag i dag 29. Prøvd å overtale faren :knegg: Det hun ikke visste var at vi alt prøvde da.. Hun har som sagt bursdag i dag, og det hadde jo vært så koselig gave å kunne fortalt jeg var gravid. Hun blir 15 år i dag. Bare et tidsspørsmål før hun finner det ut, hun spør med jevne mellomrom, og jeg kan ikke lyve laughing6 Hun visste om det når jeg var gravid sist, og ble så lei seg når vi mistet.. Så derfor jeg er litt ambivalent. Men samtidig er hun så moden og voksen av seg, hun vet alt at det kan gå galt. Vi har pratet om det før jeg ble gravid igjen nå.. Har ikke lyst å gjøre henne lei seg, men samtidig måtte vi fortelle nest største også når vi mistet, fordi han forstod at noe var galt (han visste ikke jeg var gravid).. Så vanskelige avveininger. Jeg heller nok mot at det ikke er så beskyttende å ikke si noe, selv om det kan virke sånn i teorien.. Men i vår familie er vi veldig tett og åpen, så vi prater om alt. Og merker når det er noe.. Ikke alle har det sånn, og da er det sikkert lettere å ikke si noe :Heartred

Jo, det har du jo rett i.. 4 åringen kom før i dag og spurte om vi ikke bare pliiiz kunne blande mamma og pappacellen :laughing002 Vi har nemlig pratet om det, at det ikke bare er "å få en baby", eller lage en for den saks skyld. At en mamma og pappacelle måte smelte sammen (sa ikke helt hvordan de møttes til fireåringeb hehe). Så kom den litt større storesøster på straks sju år og hvisket med i øret; "Mamma, da må dere sexe, kan dere ikke gjøre det?" :laughing021 så her ønskes det over en lav sko :laughing002

Jo, det har du jo rett i.. 4 åringen kom før i dag og spurte om vi ikke bare pliiiz kunne blande mamma og pappacellen :laughing002 Vi har nemlig pratet om det, at det ikke bare er "å få en baby", eller lage en for den saks skyld. At en mamma og pappacelle måte smelte sammen (sa ikke helt hvordan de møttes til fireåringeb hehe). Så kom den litt større storesøster på straks sju år og hvisket med i øret; "Mamma, da må dere sexe, kan dere ikke gjøre det?" :laughing021 så her ønskes det over en lav sko :laughing002
Så fantastisk!
Her sa faktisk nevøen min i går på 7 år at jeg har baby i magen, men da sa jeg at det var feil tante. Men nei, han var sikker på at det var meg :wideyed: jeg har en synsk nevø!

Så fint med skravletråd :D Lager vi ny hver uke eller hvordan fungerer det? Noobis på dette forumet hehe.

Får dere opp signaturer via mobil? Var inne for første gang via pc i går, og la merke til at noen har det. Men aldri sett en eneste fra mobil. Vet ikke om det er fordi stort sett ingen har, eller at det ikke vises fra mobil? Hadde hjulpet meg når jeg lurer på hvor langt dere et på vei f.eks. Når kan jeg forvente å blir kvalm av lukt osv hehe :bookworm:

Vi kan lage ny skravletråd hver uke hvis det er et ønske om det, men vet ikke om det er det vanlige! Hvem sier at vi skal gjøre det som er «vanlig» :p

Jeg får ikke opp signaturer via mobil. Visste ikke at det fantes! Eller kanskje jeg har en gammel som jeg har glemt? :joyful:

Ja, ikke sant, vi kab gjøre akkurat det vi vil :D Ja, tenkte det var lettere å komme inn om det ikke er uendelig bla seg igjennom :p Så fint du kan starte tråd!

Klarte ikke ja være å ta en digital i dag og :rolleyes: 12 DPO. Men til mitt forsvar synes jeg strimmelen var svakere, og fikk litt panikk. Vanskelig å teste med morgenurin når man jobber nattevakt fant jeg ut o_O

Uansett, fikk 1-2 uker i går, og denne i kveld :D

Vedlegg

• 20210929_210216.jpg
    20210929_210216.jpg
    829,6 KB · Visninger: 5
Back
Topp