Åååh så koselig ! Her er de 5år og 7år, og spør ofte etter om vi ikke kan få baby snartHer er ungen 2,5 og er blitt så opptatt av dukker/at babyer ligger i magen osv. Så hun har allerede gått rundt å sagt at mamma har baby i magen i flere månderJeg bestilte nettopp 2 bøker for barn som skal få søsken så det blir nok stor stas å lese om
![]()

pluss at jeg ikke fant ut om graviditeten før uke 9-10.. snakk om å være distré

har ikke hatt følelse i de før nå under graviditeten etter reduksjonen..
Hun visste om det når jeg var gravid sist, og ble så lei seg når vi mistet.. Så derfor jeg er litt ambivalent. Men samtidig er hun så moden og voksen av seg, hun vet alt at det kan gå galt. Vi har pratet om det før jeg ble gravid igjen nå.. Har ikke lyst å gjøre henne lei seg, men samtidig måtte vi fortelle nest største også når vi mistet, fordi han forstod at noe var galt (han visste ikke jeg var gravid).. Så vanskelige avveininger. Jeg heller nok mot at det ikke er så beskyttende å ikke si noe, selv om det kan virke sånn i teorien.. Men i vår familie er vi veldig tett og åpen, så vi prater om alt. Og merker når det er noe.. Ikke alle har det sånn, og da er det sikkert lettere å ikke si noe
så her ønskes det over en lav sko