Skravletråd

Sniker fra mars :angelic: ❤️

Ring legen og be om å få hcg blodprøve test over flere dager så får du sjekket stigning. Tar ofte to-tre uker ved SA før hormonene er ute av kroppen.

Krysser fingrene og satser på at det er en helt normal blødning i svangerskap. Men blodprøver vil kunne hjelpe deg å finne roen ❤️
Jeg tok prøver igår tidlig, så håper på svar idag :Heartred

Jeg har bestilt legetime til 6. September. Er det veldig tidlig? Jeg fikk postiv test med CB som viste 1-2 på mandag. Har aldri vært gravid før så.. :oops:

Jeg har bestilt legetime til 6. September. Er det veldig tidlig? Jeg fikk postiv test med CB som viste 1-2 på mandag. Har aldri vært gravid før så.. :oops:
Som førstegangsgravid så tenker jeg at det er heeelt fint å få time tidlig, mye man lurer på og er nok mange tanker som kverner så er bare godt å få tatt en prat :Heartpink

Ja får svar imorgen.. De sa tallet var lavt. Det syntes jeg også til å ha testet positivt 10Dpo, det vil jo si jeg hadde 25 i hcg fredag, så da burde den være mer enn 34 mandag..:arghh:
Fikk du svar på blodprøven som du tok i går? :rolleyes:

Er det andre enn meg som sliter litt med å innse at man faktisk er gravid?:smiley-ashamed004 Har jo gledet meg masse til dette, men når tiden faktisk er kommet så føles det så surrealistisk. Dette er første graviditet for meg :HeartredHar tatt flere tester som alle viser positivt, men får det bare lism ikke inn i hue :whacky011 Har ennå ikke tatt CB med ukesindikator, kanskje det hadde hjulpet litt på. Og kanskje det føles mer ekte når man bestiller første time.

Koser meg så mye med å være gravid nå. Spent på når kvalmen slår inn! Den kom i uke 6 sist. Hadde ekstrem svangerskapskvalme med alle 3, så det blir nok det samme denne gangen. Håper jeg får fullført utdanningen min uansett, jeg tar 3. -året med vernepleie på deltid:happy:

Fikk du svar på blodprøven som du tok i går? :rolleyes:
Hcg på 49 på onsdag, så er temmelig forvirret her da den har steget. Hadde slått meg til ro med at det var en sa nå. Tallet er jo fortsatt lite, og det er jo ikke doblet så vet ikke hva jeg skal tro lengre..:arghh:

Er det andre enn meg som sliter litt med å innse at man faktisk er gravid?:smiley-ashamed004 Har jo gledet meg masse til dette, men når tiden faktisk er kommet så føles det så surrealistisk. Dette er første graviditet for meg :HeartredHar tatt flere tester som alle viser positivt, men får det bare lism ikke inn i hue :whacky011 Har ennå ikke tatt CB med ukesindikator, kanskje det hadde hjulpet litt på. Og kanskje det føles mer ekte når man bestiller første time.
Med min første tok det laang tid før det gikk opp for meg:angelic: Jeg hadde knapt symptomer og fikk mage veldig sent, så selv om jeg så en sprellende baby på ul flere ganger gikk det ikke helt opp for megxsmile9

Hcg på 49 på onsdag, så er temmelig forvirret her da den har steget. Hadde slått meg til ro med at det var en sa nå. Tallet er jo fortsatt lite, og det er jo ikke doblet så vet ikke hva jeg skal tro lengre..:arghh:
Hmm, ja, det er jo litt lavt, men fremdeles stigning?
Har du snakket med lege også?

Hmm, ja, det er jo litt lavt, men fremdeles stigning?
Har du snakket med lege også?
Nei snakket kun med de i telefonen, de ville jeg skulle vente til mandag for ny prøve for å se om den tok seg opp siden jeg er for kort på vei for ultralyd. Jeg begynner jo å bli redd for om det kan være svangerskap utfor livmor :wideyed:

Føler sånn med deg! En uke siden jeg fant ut att jeg er gravid nå, snart i uke 5.. men fortsatt helt uvirkelig - ingen spesielle symptomer enda (tisser, trøtt og litt stikking) men kanskje det går mere opp etterhvert for oss :Heartred

Ja, jeg kan egentlig ikke forstå det! Er 5.gangs gravid med 2 spontanaborter, en senabort pga kromosomavvik og en sønn på 2,5år, likevel er det like uforståelig at jeg er gravid igjen! Takknemlig for at jeg blir fort gravid, men livredd for at det går galt. Har testet i over en uke, men nå er det ett par dager siden sist:p hadde lyst til å ta en CB ukesindikator for å få 3+ men tør nesten ikke :arghh::woot::nailbiting:

Mye spennende i sikte framover og håper de små spirene våre holder seg i magen helt til april/mai :love7

Noen som vil påta seg ansvaret for å lage en ny termintråd og kopiere inn den gamle der? Sjansene for at jeg kommer til å være medlem av mai gruppa er ikke store lengre:arghh::inpain:

Noen som vil påta seg ansvaret for å lage en ny termintråd og kopiere inn den gamle der? Sjansene for at jeg kommer til å være medlem av mai gruppa er ikke store lengre:arghh::inpain:

Jeg er ganske tilbakestående på alt sånt så tror noen andre får få den æren, men vil bare sende deg masse gode tanker :Heartred

Går det greit om jeg henger litt her med dere? Jeg har sterke mistanker om at jeg er gravid, men ettersom det fortsatt er for tidlig å teste må jeg bare prøve å smøre meg med tålmodighet :nailbiting: Kan tidligst teste nå fredag, men burde egentlig vente til mandag den 6. august. Dersom testen er positiv vil min foreløpige termindato bli satt til 21.05.22. Regner med å bli korrigert noen få dager, men det får vi i så fall ta når vi kommer så langt :happy:

Jeg står i fare for å havne i april gruppen på termin, så håper noen andre kan gjøre det :)

:Heartred:Heartred
Da har jeg laget ny terminlistetråd. Lykke til, uansett utfall :Heartred

Back
Topp