Skravletråd

Ja. Han fikk vite det samme dag som jeg fant det ut. Jeg gikk hele dagen og ventet på at han skulle komme hjem. Hadde pakket inn en positiv digital test og en liten skjorte som stod love daddy på. Så vi går rundt og snakker om frøet hele dagen. Han er veldig hensynsfull og flink :love2
Hahah jeg leste det som det var din pppa som gjorde det! Da gir det mening

Flere som er litt redde for å ha sex? :bag: Var ikke så bekymra sist, men etter å ha mista så er jeg nok litt mer redd...

Flere som er litt redde for å ha sex? :bag: Var ikke så bekymra sist, men etter å ha mista så er jeg nok litt mer redd...

Jeg er ikke redd akkurat, men tanken på å ha sex gjør meg uvel. Null lyst!

Her er det egentlig motsatt, ikke redd og på ingen måte mistet lysta :hilarious: Samboeren lurer litt på hva som skjer siden jeg nesten hopper på han hver dag :hilarious::dance011

Jepp, hadde første runde sidan positiv test i går:rolleyes: Så det var vel nærmare 3 veker sidan sist:wideyed:
Men det gjekk heilt fint! Ingen ubehag og ingen blødningar;)

Jepp, hadde første runde sidan positiv test i går:rolleyes: Så det var vel nærmare 3 veker sidan sist:wideyed:
Men det gjekk heilt fint! Ingen ubehag og ingen blødningar;)
Ja, samme her! Hadde første runden på et par uker i går :rolleyes: Ingen ubehag eller blødninger her heller, men greier ikke slappe helt av. Men er mulig det løsner litt bare vi kommer skikkelig i gang igjen :rolleyes::)

Ja, samme her! Hadde første runden på et par uker i går :rolleyes: Ingen ubehag eller blødninger her heller, men greier ikke slappe helt av. Men er mulig det løsner litt bare vi kommer skikkelig i gang igjen :rolleyes::)
Jeg hat valgt å vente litt :/ litt hysterisk kanskje. Jeg er litt redd for å ødelegge noe der inne siden vi har mistet to (sorry kom borti feil )ganger nå

Last edited:
Ja :wideyed: tør ikke :bag: pleide å blø litt etter sex i første svangerskap, og i andre som endte i MA ville ikke spottingen/blødningen gi seg og fikk påvist MA en uke senere (ikke sexen sin skyld, men vil ikke fremprovosere blødning..)

Jeg hat valgt å vente litt :/ litt hysterisk kanskje. Jeg er litt redd for å ødelegge noe der inne siden vi har mistet ti ganger nå
Gikk halvannen uke fra jeg fant det ut og til jeg turte, og synes fremdeles det er litt skummelt... Først nå etter å ha mista at jeg har blitt bekymra. Så forstår frykten din godt når du har mista så mange ganger... ❤️

Ja :wideyed: tør ikke :bag: pleide å blø litt etter sex i første svangerskap, og i andre som endte i MA ville ikke spottingen/blødningen gi seg og fikk påvist MA en uke senere (ikke sexen sin skyld, men vil ikke fremprovosere blødning..)
Forstår deg veldig godt! Nei, man skal jo ikke få gjort noe galt ved å ha sex, men man er jo redd for blødning. Jeg hadde MA og ingen blødning før sjokket på TUL, så har ikke en direkte frykt for blødning sånn sett, som jeg forstår at du har. Men er litt redd likevel :bag:

Gikk halvannen uke fra jeg fant det ut og til jeg turte, og synes fremdeles det er litt skummelt... Først nå etter å ha mista at jeg har blitt bekymra. Så forstår frykten din godt når du har mista så mange ganger... ❤️
Trykte feil. Har mistet to ganger :/ ikke ti!! Ufff.

Forstår deg veldig godt! Nei, man skal jo ikke få gjort noe galt ved å ha sex, men man er jo redd for blødning. Jeg hadde MA og ingen blødning før sjokket på TUL, så har ikke en direkte frykt for blødning sånn sett, som jeg forstår at du har. Men er litt redd likevel :bag:
Man kan jo være god med hverandre på andre måter enn kun penetrering da, heldigvis :) vi er like redde for å miste, mannen og jeg, så han forstår meg heldigvis :)

Jeg drømmer meg vekk i babyklær og babyting i dag :hilarious::rolleyes::dummy::angelic::dummy1:

Har vært et par dager der jeg har vært så oppblåst og følt meg skukkelig utilpass i egen kropp, da er lysten totalt fraværende. Ellers har ikke kjent på noe redsel rundt det å ha sex:) glad for det, blir ekstremt lang tørkeperiode hvis den skulle begynt nå

Back
Topp