Skravletråd

Samme her!! Kan ikke huske å ha vært så trøtt i de to andre svangerskapene:eek::eek:

Jeg var ganske trøtt i forrige svangerskap, følte jeg sov hele tiden :D Håper ikke jeg blir så trøtt denne gangen siden jeg er hjemme med minstemann, da blir det ikke noen lette uker fremover :hilarious:
Men er helt grusomt å være så trøtt, ligger å dupper på sofaen å håper klokken snart bikker 24 så jeg kan legge meg :p

Haha enig :hilarious: Ser nok ut som jeg har snudd døgnet som en annen tenåring :hilarious:

Begynner på jobb igjen etter ferien mandag. Sovet lenge de siste dagene og en skikkelig knekk midt på dagen hvor jeg blir stuptrøtt. Håper jeg klarer meg fint på jobb, orker ikke fortelle det til alle der enda altså

Begynner på jobb igjen etter ferien mandag. Sovet lenge de siste dagene og en skikkelig knekk midt på dagen hvor jeg blir stuptrøtt. Håper jeg klarer meg fint på jobb, orker ikke fortelle det til alle der enda altså
Hehe jeg er så enig. Tror jeg må fortelle det til mine nærmeste kollegaer. Vil heller fortelle det selv enn at de begynner å spekulerer.. Og jeg tror jeg fortsatt kommer til å være trøtt på mandag :hilarious:

Nettopp spist Oreokake rester fra i går og nå er jeg drit kvalm, hvorfor gjorde jeg det da, visste jo at jeg kom til å bli kvalm :wacky: :hilarious:

Nettopp spist Oreokake rester fra i går og nå er jeg drit kvalm, hvorfor gjorde jeg det da, visste jo at jeg kom til å bli kvalm :wacky: :hilarious:

Jeg hadde aldri klart å ikke spise Oreokake hvis jeg hadde tilgang til det. Jeg eeeelsker den kaka, men jeg er den eneste i familien som liker den så vi har den nesten aldri...men heldigvis for meg har Deli Deluca en ok variant som jeg av og til sniker meg til:p

Jeg hadde aldri klart å ikke spise Oreokake hvis jeg hadde tilgang til det. Jeg eeeelsker den kaka, men jeg er den eneste i familien som liker den så vi har den nesten aldri...men heldigvis for meg har Deli Deluca en ok variant som jeg av og til sniker meg til:p

Den er utrolig god :D Kanskje like greit at det bare er du som liker kaken da så dere ikke har det så ofte :p Har heldigvis ikke den kaken så ofte vi heller.
Pleier å gå greit å spise et stykke til vanlig men ikke nå når jeg er gravid visst nok, fremdeles kvalm :p

Hehe jeg er så enig. Tror jeg må fortelle det til mine nærmeste kollegaer. Vil heller fortelle det selv enn at de begynner å spekulerer.. Og jeg tror jeg fortsatt kommer til å være trøtt på mandag :hilarious:
Jeg har fortalt det til sjefen siden jeg får litt fravær med lege denne måneden. Jeg vil ha litt ekstra oppfølgning. Hun ble kjempe glad! Kanskje det ikke er så ofte hun får 8 måneder å planlegge personalløsning :D:laughing001

Noen av dere som har høst barn fra før? Trenger enn mye varmt tøy i de minste størrelsene?
Kjøpte en del på apoteket i sommer da de hadde utsalg ;) men usikker hvor mye et så lite barn faktisk trenger. Har vårbarn fra før

Noen av dere som har høst barn fra før? Trenger enn mye varmt tøy i de minste størrelsene?
Kjøpte en del på apoteket i sommer da de hadde utsalg ;) men usikker hvor mye et så lite barn faktisk trenger. Har vårbarn fra før

Jeg har et novemberbarn, behovet var ikke så stort i starten, men etter 1 mnd eller 2, var vi mer ute, og da.var det helt nødvendig med ull...

Jeg har et novemberbarn, behovet var ikke så stort i starten, men etter 1 mnd eller 2, var vi mer ute, og da.var det helt nødvendig med ull...
Takk for svar! Blir litt annerledes å trille ute med nyfødt i høstvær enn mildt vårvær :laughing005

Takk for svar! Blir litt annerledes å trille ute med nyfødt i høstvær enn mildt vårvær :laughing005

Kommer jo også an på om man får en som gulper mye eller ikke. Min gulpa nesten aldri og vi brukte sort sett der samme dagen igjennom. En venninne hadde gjerne 3-4 skift per dag pga gulp...

Kommer jo også an på om man får en som gulper mye eller ikke. Min gulpa nesten aldri og vi brukte sort sett der samme dagen igjennom. En venninne hadde gjerne 3-4 skift per dag pga gulp...
Godt poeng! Vi har heldigvis varmt hus så trenger nok ikke ull til alle skift. Må etterhvert sjekke hva vi har etter hu eldste fra 5 år siden

Nettopp våknet fra min lur nr 2 på sofaen i dag. Hva gjør dere i dag da damer??

Nå står lasagnen i ovnen og vi er snart klar for skikkelig lørdagskveld her. Samboeren står og legger gipsplater på det som skal bli barnerommet vårt :love2

Nå står lasagnen i ovnen og vi er snart klar for skikkelig lørdagskveld her. Samboeren står og legger gipsplater på det som skal bli barnerommet vårt :love2
Vet han at dere er gravide? :)

Vet han at dere er gravide? :)
Ja. Han fikk vite det samme dag som jeg fant det ut. Jeg gikk hele dagen og ventet på at han skulle komme hjem. Hadde pakket inn en positiv digital test og en liten skjorte som stod love daddy på. Så vi går rundt og snakker om frøet hele dagen. Han er veldig hensynsfull og flink :love2

Nettopp våknet fra min lur nr 2 på sofaen i dag. Hva gjør dere i dag da damer??
Sov til 11.30, etter det lå jeg på sofaen frem til 16.30, før jeg klarte å gjøre noe som helst :bag:
Da tok jeg oppvasken og dro og handlet litt. Nååå sofaen igjen. Mannen jobber, så hjemme alene. Jeg har så lite overskudd, er en som alltid kjører i ett og aldri setter meg ned. Elsker å rydde og stelle i huset. Nå orker jeg så vidt å rydde kjøkkenet. Klærne mine har samlet seg opp på en stol på soverommet, vaskerommet og gjesterommet. Kjenner ikke meg selv igjen :facepalm: Har jo egentlig støv på hjernen, nå gjenspeiler ikke hjemmet vårt det akkurat. Sikkert ryddig nok for de som ikke er like skadet som meg, men for meg er det krise :nailbiting: Samtidig har jeg nesten ikke overskudd til å tenke for mye på det heller :shy:

Back
Topp