Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nei e gammel traver inne på bv, dette er nr 5
Er det første baby hos deg?

Heia! kan skravle litt jeg også. Håper jeg får komme inn her etterhvert. Er 8 DPO i morgen så snart starter jeg med testing. Når har du termin?Skravle med meg sjøl så lenge mens jeg venter på flere?![]()
Hehe, nei e gammel traver inne på bv, dette er nr 5
Enn du da??
nr 5 ja. Fullt hus 

Heia! kan skravle litt jeg også. Håper jeg får komme inn her etterhvert. Er 8 DPO i morgen så snart starter jeg med testing. Når har du termin?

Håper jeg kan hoppe over hit fra prøverforumet snart! Svake positive tester et par dager, venter tr i helgen, så vi får se![]()

Nei, dette blir nr 2Testing er spennende!
Er det forsøk på første barn?
Termin 1.august, så kan fort komme i juli da vannet begynte å gå i uke 36 med nr 1.![]()
Så spennende med svake positive tester krysser fingreneHåper jeg kan hoppe over hit fra prøverforumet snart! Svake positive tester et par dager, venter tr i helgen, så vi får se![]()
Nei, dette blir nr 2har en jente på 3,5 år fra før. Planen var egentlig vårbaby 2020, men gikk ikke så fort som med henne som satt på første forsøk. Mannen har jobbet mye borte så nesten hvert helt umulig å treffe på rette dager i syklus.
Vannet gikk her også før termin nøyaktig 14 dager før termin.
Oi, ja det får vi håpe du slipper denne gangen!Da er det ikke bare bare å treffe nei. Men hvis planen var vårbaby er ikk august så himla langt etter i det minste.
Mitt begynte vel å gå i uke 36, han kom i uke 38 med hastesnitt, hadde planlagt snitt i uke 39. Hadde en som satt på huk inni derHåper jeg slipper det denne gangeb
![]()
Har noen av dere med posetiv test, fortalt det til noen andre? Som familie eller venner?Vi planlegger og vente til uke 12.
![]()
venta ikke til uke 12 med de nærmeste forrige gang heller.