Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Vet egentlig ikke hvorfor det er så tøft.
Det går greit med de to store, men mini er veldig knyttet til meg (og jeg til han)
og det føles bare helt feil å sende han bort fra meg. Pappa’n er grei han, men jeg klarer ikke helt slappe av når mini er der. Mini har litt spesielle behov og det har vært meg som har tatt hånd om ALT, føler vel at jeg mister helt kontrollen når han er der. Jobber fortsatt med å bli vant med tanken på at sånn er det nå!
Ingen planer.
Pleier å bruke «pappahelgene» på å jobbe opp timer sånn at mini kan ha kortere dager i barnehagen i ukedagene. Burde vært sosial, men jeg orker bare ikke!
Har dere akkurat startet med den ordningen? Regner med at det går seg til, men håper at du kan sette av litt «deg tid» etterhvert som kun er for deg. Det trenger alle mennesker[emoji173]️.
Miste kontroll er alltid vanskelig og tøft, men kan være godt innimellom for å virkelig lære oss at vi har ikke godt av å ha full kontroll hele tiden.
Og trenger ikke være sosial når man ikke orker, bedre da å lytte på ditt indre og høre hva du har mest lyst til når du har den tiden og gjøre det[emoji173]️
Lykke til og håper det blir bedre[emoji173]️