Skravletråd!

Haha, ja sant! Godt vi var en løsning på alt :hilarious:

Og god morgen! Fin start på dagen? :happy:

God morgen.

Inatt har bekkenet kranglet mye. Så tenkte å ta meg en liten power nap litt senere.
Jeg som var så bra i bekkenet.. Men den bilturen opp og ned til Voss i mannen sin bil(lav, stiv bil) var drepen:(
Så nå blir jeg nok ikke bra igjen før neste fysio time.

Men men. Vi får gjøre det beste ut av det.

Idag skal jeg se om jeg får rydde litt :P :P

Din morgen da?

God morgen [emoji4]
Da var mannen og vesla ut døra og jeg sitter i sofaen og har tenkt å være der til jeg skal på jobb kl14[emoji23] tror jeg skal strikke litt og se på tv. Sliten fortsatt etter dagen på jobb i går [emoji23] begynner å bli tungt enkelte dager med mye varer og stigeklatring [emoji23]
Men fredag og helg etter jobb [emoji4]

God morgen.

Jobber du i butikk?
Apropo stige så merker jeg selv at bekkenet mitt HATER å stå i trappestige.
Nyt en rolig formiddag på sofen :)

God morgen.

Jobber du i butikk?
Apropo stige så merker jeg selv at bekkenet mitt HATER å stå i trappestige.
Nyt en rolig formiddag på sofen :)
Ja jobber i butkk [emoji4] blir litt mer enn trappestige her [emoji23] må oppå hyllene med varer da varer som skal ned fra lageret oppå hyllene og fylles på og nye varer som det er fult av i butikk skal opp. Mange jeg jobber med sliter med høydeskrekk så da blir det jeg som klatrer for jeg eier ikkje skrekk for sånnt [emoji23] men kjenner jeg er ikkje like ofte oppe og kikker der etter noe å fylle på men jeg har jobbet med å tømme disse mest mulig da vi bytter ut veldig mye varer hele tiden [emoji4] altid noe nytt å spennende [emoji16] så tok en stor runde i går for å få overblikk og veldig fornøyd med at nå begynner det å bli tomt oppå og fult i butikken [emoji4]

Jeg tenkte det samme. Vi får heie hverandre ut av sofaen [emoji14] :P
Spørs om det ser dårlig ut gitt [emoji30] har på bekkenbeltet så stramt som aldri før, og måtte allikevel bruke begge krykkene for å komme meg fra soverommet til sofaen [emoji85] nesten så jeg vurderer å be mannen jobbe hjemmefra i dag, ellers er jeg redd jeg ikke får i meg noe mat før han kommer hjem, for jeg blir på sofaen i dag [emoji23]

Flere her som har en overaktiv baby? Haha burde vell egentlig bare være glad for at det er masse liv, men virker jo ikke som hun sover eller slapper av noe [emoji849]

Flere her som har en overaktiv baby? Haha burde vell egentlig bare være glad for at det er masse liv, men virker jo ikke som hun sover eller slapper av noe [emoji849]
Veldig aktiv her også, spesielt selvfølgelig de gangene jeg skal sove/slappe av selv [emoji23] er veldig herlig å kjenne på, men fortsetter det sånn når ukene går, kan det fort bli trangt inni der.

Veldig aktiv her også, spesielt selvfølgelig de gangene jeg skal sove/slappe av selv [emoji23] er veldig herlig å kjenne på, men fortsetter det sånn når ukene går, kan det fort bli trangt inni der.

Ja ikke sant, blir nesten litt bekymret for at hun er veldig stor [emoji23] haha

Ja jobber i butkk [emoji4] blir litt mer enn trappestige her [emoji23] må oppå hyllene med varer da varer som skal ned fra lageret oppå hyllene og fylles på og nye varer som det er fult av i butikk skal opp. Mange jeg jobber med sliter med høydeskrekk så da blir det jeg som klatrer for jeg eier ikkje skrekk for sånnt [emoji23] men kjenner jeg er ikkje like ofte oppe og kikker der etter noe å fylle på men jeg har jobbet med å tømme disse mest mulig da vi bytter ut veldig mye varer hele tiden [emoji4] altid noe nytt å spennende [emoji16] så tok en stor runde i går for å få overblikk og veldig fornøyd med at nå begynner det å bli tomt oppå og fult i butikken [emoji4]

Jobber som elektriker, så for min del er det mye opp ned ned av trappestige :P Men kjenner at magen, bekken og alt egentlig er i veien nå om dagen. Bare tyngdepunktet når jeg står i trappestigen er forandret så mye, at jeg er redd jeg skal trakke feil en gang.

Krype oppå hyller høres veldig lite behagelig ut :eek: Krangler ikke kroppen med deg når du styrer slik på? :joyful:

Spørs om det ser dårlig ut gitt [emoji30] har på bekkenbeltet så stramt som aldri før, og måtte allikevel bruke begge krykkene for å komme meg fra soverommet til sofaen [emoji85] nesten så jeg vurderer å be mannen jobbe hjemmefra i dag, ellers er jeg redd jeg ikke får i meg noe mat før han kommer hjem, for jeg blir på sofaen i dag [emoji23]

:( det var ikke noe bra. Ser ut som planen ryker her også. Sjefen vil ha meg lenger på jobb idag. Så da kan jeg se langt etter å ha nok energi til å rydde når jeg kommer hjem.

Imorgen kanskje??? :hilarious:

Helt enig. Men er mest på morgningen her. Og da er hun så aktiv at det gjør vondt o_O Kjennes ut som den kjempen har bosatt seg inni magen allerede :arghh:

God morgen.

Inatt har bekkenet kranglet mye. Så tenkte å ta meg en liten power nap litt senere.
Jeg som var så bra i bekkenet.. Men den bilturen opp og ned til Voss i mannen sin bil(lav, stiv bil) var drepen:(
Så nå blir jeg nok ikke bra igjen før neste fysio time.

Men men. Vi får gjøre det beste ut av det.

Idag skal jeg se om jeg får rydde litt :p :p

Din morgen da?
Æsj da, også på natta. Håper det gir seg når du har vert hos fysio da.

Ja, det er vel ikke så mye mer man kan gjøre. Min ga seg heldigvis, så tror det bare var en strekk etter neste falle mitt.

Joda, hatt en fin morgen. Fikk meg en liten løpetur idag da hundene vår plutselig fikk litt hastverk for noe.. Så dro meg litt.. Var litt uforberedt da han vanligvis ikke gjør det. Så er han ganske stor. En Rottweiler på 45 kg som ikke er fylt 1 år enda en gang. Viste seg å være ei tispe med løpetid ute og luftet seg. Haha :hilarious::p

Gikk heldigvis bra :)

Jepp! Og så tydelig også. Folk som snakker med meg blir jo forstyrret for magen er jo i full bevegelse. Haha :joyful:

Jobber som elektriker, så for min del er det mye opp ned ned av trappestige [emoji14] Men kjenner at magen, bekken og alt egentlig er i veien nå om dagen. Bare tyngdepunktet når jeg står i trappestigen er forandret så mye, at jeg er redd jeg skal trakke feil en gang.

Krype oppå hyller høres veldig lite behagelig ut :eek: Krangler ikke kroppen med deg når du styrer slik på? :joyful:
Jo kroppen hater meg for øyeblikket [emoji23]
Nerve smerter nedover beina hvis jeg sitter i ro så føler det er bedre å bevege meg mens jeg er på jobb. Babyen liker mindre om jeg sitter på huk da blir hun helt vill [emoji23] så klatting i stige og bygging av nye utstillinger og kampanjer er vel det dagene går i [emoji6] funker best for meg og ha det travelt og mye å gjøre, så gruer meg litt til i kveld fredag kveld er enten eller. Og de siste ukene har det vert veldig stille og alt som skal være bygget er gjort så da blir det å vandre til det kommer en kunde jeg kan hjelpe [emoji6] går å rydder konstant de andre blir galne av å se på at jeg aldri står i ro [emoji23]godt jeg er alene på fredagen [emoji6][emoji23]
Kan tenke meg at elektriker blir mye klatring og kryping. Forstår at bekkenet krangler da! Ouch!

Jo kroppen hater meg for øyeblikket [emoji23]
Nerve smerter nedover beina hvis jeg sitter i ro så føler det er bedre å bevege meg mens jeg er på jobb. Babyen liker mindre om jeg sitter på huk da blir hun helt vill [emoji23] så klatting i stige og bygging av nye utstillinger og kampanjer er vel det dagene går i [emoji6] funker best for meg og ha det travelt og mye å gjøre, så gruer meg litt til i kveld fredag kveld er enten eller. Og de siste ukene har det vert veldig stille og alt som skal være bygget er gjort så da blir det å vandre til det kommer en kunde jeg kan hjelpe [emoji6] går å rydder konstant de andre blir galne av å se på at jeg aldri står i ro [emoji23]godt jeg er alene på fredagen [emoji6][emoji23]
Kan tenke meg at elektriker blir mye klatring og kryping. Forstår at bekkenet krangler da! Ouch!

Jobber heldigvis delt. Sitter litt inne i butikk/support og litt ute. Mye mindre ute nå som magen er blitt så stor :P

Høres ut som du kanskje bør begynne å roe ned litt nå da. Må ikke slite deg helt ut.

Jobber heldigvis delt. Sitter litt inne i butikk/support og litt ute. Mye mindre ute nå som magen er blitt så stor [emoji14]

Høres ut som du kanskje bør begynne å roe ned litt nå da. Må ikke slite deg helt ut.
Godt at en kan sitte litt på support og være litt i butikken [emoji4]
Klarer meg fint enda hadde det værre sist, så skal holde på så lenge jeg klarer [emoji4] koser meg på jobb så skal nok gå bra. Jeg sier bare i fra om jeg ikkje klarer noe lenger så tar noen andre over [emoji4] men så lenge jeg vil og klarer så får jeg holde det tempoet jeg vil [emoji4] kroppen er uthvilt hver morgen og mørbanket hver kveld [emoji23] så lenge det holder seg sånn så funker jeg [emoji4]

Ja! Masse liv til ganske faste tider. Føles som om magen blir helt deformert til tider. Må vel legge seg med hodet ned snart ;)

Back
Topp