Skravletråd!

[emoji123][emoji2] møte vel overstått!
Det gikk bra, snakket kun om at det ikke er mulig å tilrettelegge for migrene - og det var sjefens sjef som holdt møtet (istedenfor min leder)

Eg er så lettet over at dette er ferdig gjennomført!
Hurra. Bra det gikk så fint:)

Siden de her regner svangerskapet til 40+0 er jeg halvveis idag Vesla har blitt skikkelig turbo og sparket masse i går kveld og i natt. Så selv om det er pyton og våkne for så å ikke klare å sovne igjen, så smilte jeg for meg selv mens hun romsterte rundt og holdt meg med selskap.

Herlig følelse. Mi også er super aktiv når jeg aller helst skulle sove. Men litt kos er det at hun romsterer ;)

God morgen...*gjeeeeesp*

Skulle gjerne gått tilbake til sengen igjen når alle er ute av huset, men... :P

God morgen[emoji3]
Onsdag og "lillelørdag" [emoji1319][emoji1319] Her i huset har mannen bursdag så her ble det kake,pakker og sang på senga før barna reste avgårde til skolen[emoji3] Resten av dagen blir å slappe av. Har holdt på med flytting ei god uke og jeg "glemte" visst at jeg var gravid for jeg stressa og bar litt vel mye :( så her sitter jeg da med sterke kynnere bare av å gå på do. Så denne uka blei det sykemld gitt og mest mulig ro :)

Men ei kake eller to skal jeg nå smekke sammen til feiring imorgen da[emoji12]

God morgen[emoji3]
Onsdag og "lillelørdag" [emoji1319][emoji1319] Her i huset har mannen bursdag så her ble det kake,pakker og sang på senga før barna reste avgårde til skolen[emoji3] Resten av dagen blir å slappe av. Har holdt på med flytting ei god uke og jeg "glemte" visst at jeg var gravid for jeg stressa og bar litt vel mye :( så her sitter jeg da med sterke kynnere bare av å gå på do. Så denne uka blei det sykemld gitt og mest mulig ro :)

Men ei kake eller to skal jeg nå smekke sammen til feiring imorgen da[emoji12]

Gratulerer med dagen til mannen din:)
Nyt dagen på sofaen. ta vare på deg selv:)

God morgen [emoji4] våknet opp tett idag og tror jeg har litt feber.

Vurderer å få tatt en blodprøve for å teste for toxoplasma siden jeg var i Danmark/Sverige forrige uke og er litt bekymret for noe av det jeg spiste. Men er litt redd for at jeg bare er hysterisk og unødvendig bekymret.

Håper dere andre har en super dag! [emoji4]

God morgen [emoji4] våknet opp tett idag og tror jeg har litt feber.

Vurderer å få tatt en blodprøve for å teste for toxoplasma siden jeg var i Danmark/Sverige forrige uke og er litt bekymret for noe av det jeg spiste. Men er litt redd for at jeg bare er hysterisk og unødvendig bekymret.

Håper dere andre har en super dag! [emoji4]
Hvis du faktisk er bekymret er det vel bare til å ta blodprøven [emoji106] Ikke bry deg om at du fremstår litt hysterisk [emoji23] Det er jo din kropp og ditt ansvar, og det er mye bedre å teste seg enn og være nervøs!

Gjett hvor jeg endte opp?

Nå burde jeg nesten få somlet meg til å gjøre ting jeg burde gjøre i dag... men det er så tungt å komme igang i dag... :P
Jeg har ligget i sengen helt til nå, og det har vært magisk! [emoji2] ..1t til ungene kommer hjem, så nå er det straks tilbake til virkeligheten [emoji14]

Siste dag av sommerferien for barna. Vi har hengt sammen siden midten av juni så nå skal det bli godt å kommer ordentlig inn i rutinene igjen! Får heldigvis et par jenter på besøk idag så da blir det mindre søskenkrangling og mer lek.

Jeg syns det er kjempedeilig med skolestart! [emoji108]
De dagene jeg fungerer fint er det utrolig kjedelig å være sykemeldt - endelig kan jeg fokusere på lekser, instrument øving, faste middagstider og andre hverdagslige ting [emoji2]
Tiden går mye fortere nå - la det bli januar!

Tantebarnet mitt er her i dag og bekkenet mitt er helt kake...blir spennende å se om yoga i kveld hjelper.. :D

Hjemme fra ultralyd og magesekken var heldigvis helt normal Hun som tok ultralyden så den med en gang og så ble resten bare kosetitting på vesla. Feiret det + første skoledag med å spise lunsj ute med mannen, og så blir det muligens bestilt vogn ikveld

Hjemme fra ultralyd og magesekken var heldigvis helt normal Hun som tok ultralyden så den med en gang og så ble resten bare kosetitting på vesla. Feiret det + første skoledag med å spise lunsj ute med mannen, og så blir det muligens bestilt vogn ikveld
Så bra!! :) Alltid gøy med gode nyheter og så koselig å få se litt ekstra på vesla deres :)

Back
Topp