Linnsi86
Glad i forumet
Hvordan gikk det?![]()
Det gikk fint. Fikk feber om natten og hadde det litt utpå dagen, en del sutring. Men ikke noe vi ikke takler[emoji4]
Godt å være ferdig[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?![]()
Her har vi ikke kosa i armene på flere mnd allerede. Han har ikke tid til å slappe av, er greit og bli bært hvis vi går rundt eller tullerFikk meg en skikkelig knekk her om dagen. Vesla som før har elsker å sovne i armene mine, ble plutselig hysterisk da jeg prøvde å få henne til å sovne i armene mine. Helt stopp:-(
Jeg som elsker den gode varmen og kosen. Hun vil ha fred og være i fred når hun skal sovemamma gå vekk..
de vokser alt for fort.. I kveld er første gangen på 3-4 dager jeg har fått kose litt med henne I armkrokens mens vi så litt film på Mob, men var bare 2-3 min.. Så ville hun opp.
Alt for tidlig å bli selvstendig![]()
Her har vi ikke kosa i armene på flere mnd allerede. Han har ikke tid til å slappe av, er greit og bli bært hvis vi går rundt eller tullerog nå som han får lov å sitte litt på fanget så kan han det, men det er ikke for kosen skyld er kun for å opp å se
så de få gangene jeg får lurt det til meg, da nyter jeg bare!