Skravletråd

Ang. Søvn vil jeg anbefale boken "Sove uten gråt". Forklarer mye ang søvn, og kommer med konkrete råd. På både legging, nattevåke og dagsøvn... :-)

Og ja, de alle små er nok i/rett før utviklingstrinn 5... :-/

Her er hun veldig grinete om dagen, så er midt i det. Gi meg styrke! :-)

Den skal jeg også sjekke ut. Takk for tipset!

Å så digg å få levert! Føler jeg må teste det en gang!

Ja vi får skravles vidre ang søvnmønsteret og gi hverandre litt nips og triks:) har din lille mareritt? Virker som min har det til tider. Ikke stas

Her er det mareritt på gang minst en gang per natt. I går kveld var hun nesten utrøstelig:( Undres hva de drømmer

Her er det mareritt på gang minst en gang per natt. I går kveld var hun nesten utrøstelig:( Undres hva de drømmer

Ja. Har merket at han skvetter mer for tiden! Siste var at jeg nøs, blenderen og hårføner. Kanskje det er det marerittene dreier seg om.
Og så har jeg lest at de fremover kan bli redde for å bli forlatt. De forstår at vi kan forsvinne når vi forlater rommet. (At verden er større.)Off får klump i halsen.

Ingen planer, samboeren jobber 8-19 på lørdag så blir en rolig hjemmelørdag på oss :)

Noen som skal noe spennende og har forslag?

Min er på langhelg så er hjemme alene med Mini. Får litt besøk av venninner da. Skal nok lage litt deilig mat og skravle litt. Trilleturer, kanskje litt trening :)

Last edited:
Så hva er planene for helgen damer?:)

Imorgen er det barseltreff på café, det gleder jeg meg til! Ellers skal helgen tilbringes mest med min kjære (og baby) da han skal til Barcelona en uke fra mandag :)

Imorgen er det barseltreff på café, det gleder jeg meg til! Ellers skal helgen tilbringes mest med min kjære (og baby) da han skal til Barcelona en uke fra mandag :)

Ja barseltreff er utrolig hyggelig! Skal invitere min hjem til meg neste uke. Så spent!
En uke uten mannen ja, hva tenker du om det?
Min var borte en hel uke på nyåret. Gikk faktisk veldig bra! Var så nervøs i forkant

Ja barseltreff er utrolig hyggelig! Skal invitere min hjem til meg neste uke. Så spent!
En uke uten mannen ja, hva tenker du om det?
Min var borte en hel uke på nyåret. Gikk faktisk veldig bra! Var så nervøs i forkant

Gleder meg litt, haha :p Er vant til å være mye alene pga han jobber mye nattevakter og jeg er mye hos min familie 30 minutter unna. Synes det går så fint med bare meg og snuppa, så gruer meg ikke :) Eneste er jo at jeg kommer til å savne han som samboer og kjæreste, veldig lenge siden vi har vært mer enn 2-3 dager fra hverandre.. Går vel fint!

Gleder meg litt, haha :p Er vant til å være mye alene pga han jobber mye nattevakter og jeg er mye hos min familie 30 minutter unna. Synes det går så fint med bare meg og snuppa, så gruer meg ikke :) Eneste er jo at jeg kommer til å savne han som samboer og kjæreste, veldig lenge siden vi har vært mer enn 2-3 dager fra hverandre.. Går vel fint!

Men så bra at du gleder deg da :) Ja man savner jo kjærsten sin. En uke er ganske lenge!

Hurra for en god natts søv og 5 mnd kontroll. Ikke så glad for at hun skal ha sprøyter,men blir kjekt å se hva hun veier osv. Full fred.. ønsker alle en flott dag...

Samboeren ble 30år her om dagen, så det er venner på besøk ikveld og familie imorgen :)
Hva med dere?

Så koselig! Jeg skal også i 30 årslag i morgen:) kusine. I kveld skal jeg på stand up med jentene, gleder meg!:)

Back
Topp