Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sitter jeg i gyngestolen med baby på fanget og ammer henne i søvn.. Hun er virkelig helt umulig ang. søvn nå for tiden, gått fra fast leggetid 1830-1930 til å nekte å sove på rommet.. Håper det er en fase!Når (hvis..) jeg får lagt henne skal jeg se litt Friends og kose meg med oreokjeks mens mannen drar på nattevakt
![]()
Ser Gilmore Girls og venter på at min kjære skal komme hjem så vi får laget middaglille la seg akkurat.
Sitter og nyter sofahjørnetSer ut til at lille endelig har sovnet helt. Har før sovet rundt, men har nå begynt å våkne i 2 tiden og holder det gående i en time eller to... Burde vasket badet, men sofaen er sååå god
![]()
2 storesøsken er akkurat i seng. Nå er det kosetid med lille i sofaen. Hadde en liten hvil i 7 tiden, så sovner ikke på vanlig tid i dag. Har også gått fra å sove 8 timers søvn på natten til å våkne annenhver, tredjehver time til spisingSå føler meg sliiiiiiten igjen..vi som hadde det så godt
![]()
Her har jeg akkurat tatt imot dagligvarer på døren, masse bleier og våtservietter og middag for noen dager. Veldig deilig å slippe lange turer i butikken når det svinger mellom bart og glatt! Minsten var trøtt mens vi ventet og ser ut til å sovne med mat i munnen nå.Her er det også veldig ustabilt med søvn her, så det er kanskje som du sier noe med alderen nå?
Det anbefales virkelig! De gangene vi har bestilt fra forskjellige har det fungert flott. De har levert riktige varer til avtalt tid og frukt og grønt har vært ferskt.Å så digg å få levert! Føler jeg må teste det en gang!
Ja vi får skravles vidre ang søvnmønsteret og gi hverandre litt nips og trikshar din lille mareritt? Virker som min har det til tider. Ikke stas
Skal absolutt sjekke ut den boken, mye fortvilelse her om dagen.. heldigvis har dagsøvnen blitt bedre nå som vi har prøvd og legge han ute igjen.Ang. Søvn vil jeg anbefale boken "Sove uten gråt". Forklarer mye ang søvn, og kommer med konkrete råd. På både legging, nattevåke og dagsøvn...
Og ja, de alle små er nok i/rett før utviklingstrinn 5... :-/
Her er hun veldig grinete om dagen, så er midt i det. Gi meg styrke!![]()
Skal absolutt sjekke ut den boken, mye fortvilelse her om dagen.. heldigvis har dagsøvnen blitt bedre nå som vi har prøvd og legge han ute igjen.
Det anbefales virkelig! De gangene vi har bestilt fra forskjellige har det fungert flott. De har levert riktige varer til avtalt tid og frukt og grønt har vært ferskt.
Uff, så leit! Hvordan ser/hører du at din lille har mareritt? Det virker som min tror hun er alene noen ganger fordi da høres hun trist ut, det er vel det nærmeste mareritt her, og det gir seg med en gang hun hører at jeg er her. Men det er ikke så ofte. Oftest virker det som om det er luftplager, at hun ikke er så trøtt eller at hun er"lei" av å ligge i sengen og sove. Hun må bare få kommet seg opp og spreller litt før hun slår seg til ro for en liten stund. Sover i intervaller på 20 min-en time fra kl 18 til i 23-00-tiden. Da sover hun frem til vi må stå opp klokken 6-7 for å følge resten av gjengen på skole/i bhg avbrutt av noen ammerunder.
Ser på farmen kjendis. Og spiser ostepop.
Opptaksboksen på TV er verdt alle pengene, det og kunne sette på pause er uvurderlig for tida. Ikveld er det farmen som er på skjermen her
Lille er også veldig urolig på kvelden/natten nå. Virker som han drømmer og våkner med hyl. I tillegg har han begynt og snu seg til magen på nettene, og begynner heldigvis å gråte etterhvert fordi han ikke kommer tilbake på ryggen.. men det betyr mange oppvåkninger for oss som var godt vandt :/