Hva er deres planer for kvelden? Her har jeg lagt 2åringen å skal slappe av resten av kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er planen å lage middagsplan og handle inn for resten av uken vi pleier ikke å være flink til det, men er jo så utrolig kjedelig å gå på butikken hver dag!
Vis vedlegget 204164
Vis vedlegget 204165
Slik ble det stor plass til stellepute, og god plass til bleier og ymse bak "veggen"
Så fint d bleVis vedlegget 204164
Vis vedlegget 204165
Slik ble det stor plass til stellepute, og god plass til bleier og ymse bak "veggen"
Antagelig smart å ta vaksinen Jeg tok den for flere uker siden. Ingen bivirkningerI dag fikk jeg tatt influensavaksine Jordmor hadde den,så da jeg spurte om jeg burde ta fikk jeg med en gang. Betalte 150,- Ellers var alt flott og det var så koselig å høre hjertelyd igjen Blir å gå annenhver uke på kontroll fram til fødsel nærmer seg
Antagelig smart å ta vaksinen Jeg tok den for flere uker siden. Ingen bivirkninger
Blir hyppige kontroller da. Da har du da det å pusle med Håper blodsukker og alt holder seg fint
Aldri hørt omher ser vi på luke cage på netflix
genial serie, verdt å se... (er en marvel serie)Aldri hørt om