Skravletråd !!

Hva er deres planer for kvelden? Her har jeg lagt 2åringen å skal slappe av resten av kvelden
 
Her er planen å lage middagsplan og handle inn for resten av uken:) vi pleier ikke å være flink til det, men er jo så utrolig kjedelig å gå på butikken hver dag!
 
Her er og barnet lagt. Jeg er sliten, har lett hodepine og halsbrann så her blir det å sløve'n og legge seg tidlig ;)
 
I dag fikk jeg tatt influensavaksine :) Jordmor hadde den,så da jeg spurte om jeg burde ta fikk jeg med en gang. Betalte 150,- Ellers var alt flott og det var så koselig å høre hjertelyd igjen :) Blir å gå annenhver uke på kontroll fram til fødsel nærmer seg :)
 
I dag fikk jeg tatt influensavaksine :) Jordmor hadde den,så da jeg spurte om jeg burde ta fikk jeg med en gang. Betalte 150,- Ellers var alt flott og det var så koselig å høre hjertelyd igjen :) Blir å gå annenhver uke på kontroll fram til fødsel nærmer seg :)
Antagelig smart å ta vaksinen :) Jeg tok den for flere uker siden. Ingen bivirkninger :)
Blir hyppige kontroller da. Da har du da det å pusle med ;) Håper blodsukker og alt holder seg fint :)
 
Antagelig smart å ta vaksinen :) Jeg tok den for flere uker siden. Ingen bivirkninger :)
Blir hyppige kontroller da. Da har du da det å pusle med ;) Håper blodsukker og alt holder seg fint :)

Ja, får litt å drive med da :) Satser på at målingene går bra framover også,så har jeg mindre å bekymre meg for. Godt å få unna vaksinen,trodde jeg måtte på legehuset.
 
Back
Topp