Skravletråd !!

Fortsatt ingenting :( har litt mensmurringer, men ikke noe mer :(

Uff,så kjedelig da. Håper det setter igang i løpet av natten da.

Jeg har sett på fødeavdelingen nå...og er enda mere klar for å bli ferdig:-p

Når skal du inn hvis det ikke skjer noe ?

Uff,så kjedelig da. Håper det setter igang i løpet av natten da.

Jeg har sett på fødeavdelingen nå...og er enda mere klar for å bli ferdig:-p

Når skal du inn hvis det ikke skjer noe ?

Ja får håpe det :)

Har begynt å se på reign på Netflix jeg nå.. er på sesong 2 :) savner litt å ha tv-kanaler, men går greit uten ;)

Har time for overtidskontroll neste tirsdag, så regner med jeg blir satt i gang da om ingenting har skjedd til da.. tror jeg har kanskje begynt å få noen små rier nå, så får se om det tar seg opp

Kl 12.00 kom lille (store) Mathea Emilie til verden [emoji7] 53cm og 4455g [emoji173][emoji177][emoji7]

Gratulerer så mye :) Håper alt er bra med dere :)

Så deilig å endelig være ferdig nå [emoji7]

Jeg var på kontroll i dag:-) alt er tipp topp tommel opp. Jordmor ville at jeg skulle prøve å ha litt sex pluss at jeg skulle gå masse. Fikk ny time den 15., men hun håpet hun slapp å se meg:-p Er glad på dine vegne:-)

Jeg var på kontroll i dag:-) alt er tipp topp tommel opp. Jordmor ville at jeg skulle prøve å ha litt sex pluss at jeg skulle gå masse. Fikk ny time den 15., men hun håpet hun slapp å se meg:-p Er glad på dine vegne:-)

Så bra alt er tipp topp da :) du får nok møte snuppa di om ikke så alt for lenge du også skal du se [emoji6]

er helt sjokkert over hvor fort dette gikk jeg.. gikk på do og tømte meg skikkelig i 1-halv 2 tiden i natt, våknet av et puff i magen som jeg trodde var vannet så gikk på do og sjekka men ingenting.. så begynte det med konstante smerter i ryggen og svake rier.. ringte til føden kl 7, fikk beskjed om å komme til sjekk siden jeg hadde 3cm i går.. var her ca 7.45 og hun var ute nøyaktig kl 12 [emoji15]

Så bra alt er tipp topp da :) du får nok møte snuppa di om ikke så alt for lenge du også skal du se [emoji6]

er helt sjokkert over hvor fort dette gikk jeg.. gikk på do og tømte meg skikkelig i 1-halv 2 tiden i natt, våknet av et puff i magen som jeg trodde var vannet så gikk på do og sjekka men ingenting.. så begynte det med konstante smerter i ryggen og svake rier.. ringte til føden kl 7, fikk beskjed om å komme til sjekk siden jeg hadde 3cm i går.. var her ca 7.45 og hun var ute nøyaktig kl 12 [emoji15]
Gratulerer ;) då greit det gikk fort da ;) gikk fødselen fint ellers? :)

Oi,det var raskt. Er alt fint med deg ellers?

Er jo ennå en uke til termin,så regner ikke med at det skjer noe ennå :-p blir vel å gå til den 21. da jeg skal settes igang:-p
Får vel si det uttrykket som jeg er møkklei av å høre...hu kommer når hu er klar! Blææææææ!!!!
Hvor lenge blir du å ligge på sykehuset da?

Back
Topp