Fortsatt ingenting har litt mensmurringer, men ikke noe mer
Uff,så kjedelig da. Håper det setter igang i løpet av natten da.
Jeg har sett på fødeavdelingen nå...og er enda mere klar for å bli ferdig
Når skal du inn hvis det ikke skjer noe ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt ingenting har litt mensmurringer, men ikke noe mer
Uff,så kjedelig da. Håper det setter igang i løpet av natten da.
Jeg har sett på fødeavdelingen nå...og er enda mere klar for å bli ferdig
Når skal du inn hvis det ikke skjer noe ?
Lykke tilBekreftet vannavgang her i kveld. Blir interessant å se om det tar seg opp [emoji4]
Da var man plutselig innlagt på føden [emoji7]
Åh,så fantastisk!!!!![emoji173] lykke,lykke til
Takk [emoji173] ikke lenge til jeg endelig får møte snuppa nå [emoji7]
Du får spørre mannen da
Da var man plutselig innlagt på føden [emoji7]
Du er skikkelig heldig altså *misunnelig *
Kl 12.00 kom lille (store) Mathea Emilie til verden [emoji7] 53cm og 4455g [emoji173][emoji177][emoji7]
Kl 12.00 kom lille (store) Mathea Emilie til verden [emoji7] 53cm og 4455g [emoji173][emoji177][emoji7]
Så deilig å endelig være ferdig nå [emoji7]
Jeg var på kontroll i dag alt er tipp topp tommel opp. Jordmor ville at jeg skulle prøve å ha litt sex pluss at jeg skulle gå masse. Fikk ny time den 15., men hun håpet hun slapp å se meg Er glad på dine vegne
Gratulerer så mye![emoji173][emoji173]
Gratulerer då greit det gikk fort da gikk fødselen fint ellers?Så bra alt er tipp topp da du får nok møte snuppa di om ikke så alt for lenge du også skal du se [emoji6]
er helt sjokkert over hvor fort dette gikk jeg.. gikk på do og tømte meg skikkelig i 1-halv 2 tiden i natt, våknet av et puff i magen som jeg trodde var vannet så gikk på do og sjekka men ingenting.. så begynte det med konstante smerter i ryggen og svake rier.. ringte til føden kl 7, fikk beskjed om å komme til sjekk siden jeg hadde 3cm i går.. var her ca 7.45 og hun var ute nøyaktig kl 12 [emoji15]
Så bra alt er tipp topp da du får nok møte snuppa di om ikke så alt for lenge du også skal du se [emoji6]
er helt sjokkert over hvor fort dette gikk jeg.. gikk på do og tømte meg skikkelig i 1-halv 2 tiden i natt, våknet av et puff i magen som jeg trodde var vannet så gikk på do og sjekka men ingenting.. så begynte det med konstante smerter i ryggen og svake rier.. ringte til føden kl 7, fikk beskjed om å komme til sjekk siden jeg hadde 3cm i går.. var her ca 7.45 og hun var ute nøyaktig kl 12 [emoji15]