Fortsatt ingentinghar litt mensmurringer, men ikke noe mer
![]()
Uff,så kjedelig da. Håper det setter igang i løpet av natten da.
Jeg har sett på fødeavdelingen nå...og er enda mere klar for å bli ferdig
Når skal du inn hvis det ikke skjer noe ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt ingentinghar litt mensmurringer, men ikke noe mer
![]()
Uff,så kjedelig da. Håper det setter igang i løpet av natten da.
Jeg har sett på fødeavdelingen nå...og er enda mere klar for å bli ferdig
Når skal du inn hvis det ikke skjer noe ?
Lykke tilBekreftet vannavgang her i kveld. Blir interessant å se om det tar seg opp [emoji4]
Da var man plutselig innlagt på føden [emoji7]
Åh,så fantastisk!!!!![emoji173] lykke,lykke til![]()
Takk [emoji173] ikke lenge til jeg endelig får møte snuppa nå [emoji7]
Du får spørre mannen da![]()
Da var man plutselig innlagt på føden [emoji7]
Du er skikkelig heldig altså*misunnelig *
![]()
Kl 12.00 kom lille (store) Mathea Emilie til verden [emoji7] 53cm og 4455g [emoji173][emoji177][emoji7]
Kl 12.00 kom lille (store) Mathea Emilie til verden [emoji7] 53cm og 4455g [emoji173][emoji177][emoji7]
Så deilig å endelig være ferdig nå [emoji7]
Jeg var på kontroll i dagalt er tipp topp tommel opp. Jordmor ville at jeg skulle prøve å ha litt sex pluss at jeg skulle gå masse. Fikk ny time den 15., men hun håpet hun slapp å se meg
Er glad på dine vegne
![]()
Gratulerer så mye![emoji173][emoji173]
GratulererSå bra alt er tipp topp dadu får nok møte snuppa di om ikke så alt for lenge du også skal du se [emoji6]
er helt sjokkert over hvor fort dette gikk jeg.. gikk på do og tømte meg skikkelig i 1-halv 2 tiden i natt, våknet av et puff i magen som jeg trodde var vannet så gikk på do og sjekka men ingenting.. så begynte det med konstante smerter i ryggen og svake rier.. ringte til føden kl 7, fikk beskjed om å komme til sjekk siden jeg hadde 3cm i går.. var her ca 7.45 og hun var ute nøyaktig kl 12 [emoji15]
Så bra alt er tipp topp dadu får nok møte snuppa di om ikke så alt for lenge du også skal du se [emoji6]
er helt sjokkert over hvor fort dette gikk jeg.. gikk på do og tømte meg skikkelig i 1-halv 2 tiden i natt, våknet av et puff i magen som jeg trodde var vannet så gikk på do og sjekka men ingenting.. så begynte det med konstante smerter i ryggen og svake rier.. ringte til føden kl 7, fikk beskjed om å komme til sjekk siden jeg hadde 3cm i går.. var her ca 7.45 og hun var ute nøyaktig kl 12 [emoji15]