~.:[Skravletråd]:.~

Med storebror var jeg så livredd første gang jeg skulle på babysang at jeg nesten var på gråten, hadde det ikke vært for at uansett hadde måttet vente til babysangen var over for å ta bussen hjem hadde jeg ikke gått inn. Men jeg gikk inn og traff en annen nybakt mamma som var like redd og usikker som meg og vi er nå bestevenner og begge har 2 gutter med 2 mnd aldersforskjell, hun eldst første gang og jeg eldst nå.
For en flott solskinnshistorie:D takk.
 
Jeg går på barselyoga, men er ikke sjenert egentlig. Har flyttet litt hit og dit og vant til å skaffe meg nytt nettverk :)

Her starter babysang i midten av september, jeg skal gå.

Jeg har aldri tenkt over at noen av de andre kan være nervøse, om det er til trøst.
 
Prøver å tenke at jeg ikke heller bryr meg om hvordan de andre føler seg:p det skal nok gå fint, føler meg mer og mer forberedt. Men nå spørs det om jeg bruker opp de sosiale batteriene mine for en stund:p
 
Tenker også på babysang, men vet ikke om jeg tørr. Fått invitasjon i posten og alt, men :p
 
Tenker også på babysang, men vet ikke om jeg tørr. Fått invitasjon i posten og alt, men :p
Jo, du må nesten prøve:p jeg skal i morgen!! Wææ. Må bare få sovet og levere snuppa i bhg:)
 
Jeg har de siste tre dagene drukket tre kopper med NAF ammete for dagen som har hjulpet en del på magen til mini, men nå tror jeg melkeproduksjonen har gått veldig opp! Får oftere spreng og han kaver og stresser og får som regel melk over hele seg... What to do!
 
Jeg har de siste tre dagene drukket tre kopper med NAF ammete for dagen som har hjulpet en del på magen til mini, men nå tror jeg melkeproduksjonen har gått veldig opp! Får oftere spreng og han kaver og stresser og får som regel melk over hele seg... What to do!

Ammete skal jo hjelpe å øke produksjonen. Så ikke så rart at du har fått mer melk. Du skal ikke heller prøve å drikke fenikelte? Det hjelper på magen.
 
Mannen kom etterhvert hjem og hjalp til, tok storebror og fikk etterhvert lagt han. Lillebror sovnet utslitt i 21 tiden i går kveld men måtte ligge i armene for å sove, våknet la jeg han fra meg
Har hatt et par sånne dager der mini bare vil sove på meg. Vi har bare en, så da sover jeg med han på meg når jeg kan. Kan tenke meg at det er litt slitsomt når en til må underholdes :/
 
Har hatt et par sånne dager der mini bare vil sove på meg. Vi har bare en, så da sover jeg med han på meg når jeg kan. Kan tenke meg at det er litt slitsomt når en til må underholdes :/
Ja er utrolig slitsomt til tider spesielt når begge 2 gråter eller ene skal legges og den andre gråter. Men det går nå på ett vis:)
 
Ja er utrolig slitsomt til tider spesielt når begge 2 gråter eller ene skal legges og den andre gråter. Men det går nå på ett vis:)
Jeg la storesøster og leste bok med en hylende baby på bryste, hørte ikke hva jeg selv leste, haha.
 
Jeg la storesøster og leste bok med en hylende baby på bryste, hørte ikke hva jeg selv leste, haha.
Jeg har gjort det i snart 4 uker :p i går fikk jeg beskjed om at jeg slapp å lese!! Haha! Sikkert lei av å ikke høre hva jeg leser :p
 
Dytter litt på denne jeg :) har babyen din rulla rundt? Her rulla lillesøster rundt for første gang i går :) 12 uker å 3 dager gammel :)
 
Back
Topp