~.:[Skravletråd]:.~

Er det mulig å få kommet seg i butikken idag mon tro uten å bruke hele dagen bare på å komme seg ut i bilen :-/. Lillebror hyler bare jeg setter han fra meg for å gjøre storebror og meg selv klar, hyler når jeg setter han i bilstolen, hyler i bilen. Sovner til puppen men våkner i det jeg setter han i bilstolen. Imens jeg prøver å roe ned lillebror har storebror tatt av seg skoene så er det hele prosedyren på ny. Hvordan får dere andre gjort dagligdagse ting som handling, matlaging, oppfølging av eldre søsken osv? Nå ser jeg ikke hvordan jeg skal få gjort noen ting fordi lillebror bare hyler om jeg legger han i vognen/bilstolen selv når han sover. Og ikke si bæretøy for det funker ikke her og går ikke når jeg må ut og kjøre
 
Er det mulig å få kommet seg i butikken idag mon tro uten å bruke hele dagen bare på å komme seg ut i bilen :-/. Lillebror hyler bare jeg setter han fra meg for å gjøre storebror og meg selv klar, hyler når jeg setter han i bilstolen, hyler i bilen. Sovner til puppen men våkner i det jeg setter han i bilstolen. Imens jeg prøver å roe ned lillebror har storebror tatt av seg skoene så er det hele prosedyren på ny. Hvordan får dere andre gjort dagligdagse ting som handling, matlaging, oppfølging av eldre søsken osv? Nå ser jeg ikke hvordan jeg skal få gjort noen ting fordi lillebror bare hyler om jeg legger han i vognen/bilstolen selv når han sover. Og ikke si bæretøy for det funker ikke her og går ikke når jeg må ut og kjøre
Kanskje du kunne kontaktet en kiropraktor? Min lillebror var akkurat samme, gråt hver gang han ble lagt ned, å han hadde en låsning i nakken. 2 behandlinger senere var han en ny baby! :) gråt aldri å var helt i tipp topp form :)
 
Kanskje du kunne kontaktet en kiropraktor? Min lillebror var akkurat samme, gråt hver gang han ble lagt ned, å han hadde en låsning i nakken. 2 behandlinger senere var han en ny baby! :) gråt aldri å var helt i tipp topp form :)
Ja har vurdert det. Hadde ennå kjappere styrtfødsel med han enn med storebror og da gikk vi lenge til kiropraktor og fysio med han. Da sa kiropraktor at mange som blir født med styrtfødsel ofte kan få litt løsninger fordi det går så kjapt. Hs mener han nok bare trenger tiden til hjelp og trenger ekstra nærhet fra å gå fra å ligge i magen til å komme ut til den store verden:)
 
Ja har vurdert det. Hadde ennå kjappere styrtfødsel med han enn med storebror og da gikk vi lenge til kiropraktor og fysio med han. Da sa kiropraktor at mange som blir født med styrtfødsel ofte kan få litt løsninger fordi det går så kjapt. Hs mener han nok bare trenger tiden til hjelp og trenger ekstra nærhet fra å gå fra å ligge i magen til å komme ut til den store verden:)
Du får vente å se da :) tror ikke jeg hadde venta så alt for lenge med å kontakte kiro. Iallefall ikke om du hadde styrtfødsel å storebror slet med det samme.. Men du velger jo selvfølgelig selv :)
 
Klarer ikke bestemme oss for navn. Så slitsomt :( nesten sånn jeg blir deprimert.
 
Da har vi fått time til kiropraktor til lillebror idag. Å bruke opp mot nesten 2 timer bare på å komme oss ut dørene fordi lillebror begynner å hyle og hadde hylt hele turen ute så må vi få gjort noe slik at jeg kommer meg ut til avtaler og slik uten å måtte stå opp midt på natten bare for å få kjørt storebror til barnehagen eller kommet meg på kontroller til hs eller i butikken.
 
Har dere alternativer?
Ja, har 3.. Jeg er forelska i ene, mannen i det andre. Det tredje liker han heller ikke, men kan til nøden godta det.. Så vet ikke. Jeg valgte med storesøster å føler jeg må gi meg litt på lillesøster, slik han og får være med å bestemme. Men, har så lyst på navnet jeg har funnet..
 
Ja, har 3.. Jeg er forelska i ene, mannen i det andre. Det tredje liker han heller ikke, men kan til nøden godta det.. Så vet ikke. Jeg valgte med storesøster å føler jeg må gi meg litt på lillesøster, slik han og får være med å bestemme. Men, har så lyst på navnet jeg har funnet..
2 navn er ikke noe alternativ?
 
Kiropraktoren som sa at nå ville nok lillebror sove en del etter behandlingen kan ryke og reise. Verre enn noen gang med gråten og hyler nå også uansett hvor mye jeg trøster, ammer, vugger. Har vært grusom i hele dag og stakkar storebror får ingen kos eller oppmerksomhet nesten for lillebror er så grusom idag:-(
 
Kiropraktoren som sa at nå ville nok lillebror sove en del etter behandlingen kan ryke og reise. Verre enn noen gang med gråten og hyler nå også uansett hvor mye jeg trøster, ammer, vugger. Har vært grusom i hele dag og stakkar storebror får ingen kos eller oppmerksomhet nesten for lillebror er så grusom idag:-(
Ånei! Hvor dere gikk henne?
Synd å høre at det ble verre.. Hva sa kiropraktoreren pm lillebror da?
Får håpe det er kun nå og at det blir bedre utover dagen... Slitsomt å ha det slik!
 
Kiropraktoren som sa at nå ville nok lillebror sove en del etter behandlingen kan ryke og reise. Verre enn noen gang med gråten og hyler nå også uansett hvor mye jeg trøster, ammer, vugger. Har vært grusom i hele dag og stakkar storebror får ingen kos eller oppmerksomhet nesten for lillebror er så grusom idag:-(

Kanskje han e litt værre akkurat i dag pga behandlingen, men at det blir bedre etterhvert?? Eg tenker at det må være noe med ryggen eller nakken hans når han reagerer slik på behandling.... håper det blir bedre for han og dere alle snart!
 
Ånei! Hvor dere gikk henne?
Synd å høre at det ble verre.. Hva sa kiropraktoreren pm lillebror da?
Får håpe det er kun nå og at det blir bedre utover dagen... Slitsomt å ha det slik!
Gikk til klinikk for alle hvor vi også gikk med storebror. Han sovnet somregel etter behandlingene. Men ikke lillebror. Han har vært helt umulig siden vi kom hjem og roer seg knapt med puppen. Lillebror er litt stiv på høyre side så hun har holdt på litt der idag. Håper bare ikke han styrer på i natt for kveldene etter kl 8 og natten gjennom er kjempefine. Er dagene som er forferdelige
 
Kanskje han e litt værre akkurat i dag pga behandlingen, men at det blir bedre etterhvert?? Eg tenker at det må være noe med ryggen eller nakken hans når han reagerer slik på behandling.... håper det blir bedre for han og dere alle snart!
Han var stiv på høyre side ifølge kiropraktoren ihvertfall. Er ihvertfall utrøstelig nå etter behandlingen og ingenting funker for å roe han
 
Han var stiv på høyre side ifølge kiropraktoren ihvertfall. Er ihvertfall utrøstelig nå etter behandlingen og ingenting funker for å roe han

Kanskje du skal vurdere å gi han en paracet? Eventuelt prøve først med litt sukkervann??
 
2 navn er ikke noe alternativ?
Nei, for ingen av navnene passer sammen:p ikke litt engang :p men skal prøve noen dager å kalle henne for det navnet sambo vil ha. Så kanskje d vokser på meg :)
 
Har ikke paracet for så små i hus men sukkervann kan jeg alltids lage istand. Foreløpig sover han enn så lenge:)

Så bra at han har sovnet. Får håpe han roer seg, og følger sitt vanlige mønster med å sove godt om natten. Eg har heller ikke paracet for mini i hus, men tror eg skal kjøpe. For man vet jo aldri når man trenger det, og det e så fælt når de små ha vondt
 
Sitter med bena på bordet og nyter roen enn så lenge mens lillebror ammer. Han har vært skikkelig urolig i kveld og jeg som var så fornøyd med at jeg tidligere idag kunne la han ligge i sofaen ved siden av meg mens han både sov og var våken uten at han begynte å hyle:). Men White noise må til. Håper virkelig jeg slipper noe særlig gråt i morgen og at lillebror kan sovne såpass at jeg kan legge storebror uten at hans leggetid blir særlig utsatt og storebror også kan få litt kos:)
 
Back
Topp