~.:[Skravletråd]:.~

Etter at jm som tok oul på meg, gav meg feil info om hvor morkaken lå, altså da lå den liksom bak men så har det vist seg på 3d ul at den ligger godt foran og litt langt ned, fikk jeg ny innkalling til ul med morkaken plassering og vekstestimering på lillegutt om 16 dager..

Den ligger ikke altfor langt ned heldigvis da jeg ønsker vanlig fødsel men allikevel langt nok ned for en sjekk til..

Det er vel ikke sjanser for at den "detter" lenger ned etterhvert nå? Flytter seg vel heller oppover?
Tenker at den kan vel ikke krype over åpningen igjen, vet ikke hvor mye eller hvordan morkaken vokser men ser for meg livmoren som en ballong som utvider seg, og morkaken henger jo fast i veggen:)

I dag og i går har jeg fått mye sol:D kjenner det på huden i fjeset. Nyter det:) men godt å ligge på sofaen og. Spiser hjemmelaget eplemos med fløte<3

I dag og i går har jeg fått mye sol:D kjenner det på huden i fjeset. Nyter det:) men godt å ligge på sofaen og. Spiser hjemmelaget eplemos med fløte<3

Her har sola vært fremme også!
Jeg ELSKER sol og varme, men måtte gi opp! Klarte Max en halvtime i sola:-/ Håper det er et resultat av at jeg ikke fikk i meg noe særlig med væske i går når jeg var så dårlig!

Har ambisjoner om å prikke inn brunfargen nå som sommerkroppen ikke er innen rekkevidde:-)

Tenker at den kan vel ikke krype over åpningen igjen, vet ikke hvor mye eller hvordan morkaken vokser men ser for meg livmoren som en ballong som utvider seg, og morkaken henger jo fast i veggen:)

Hørtes logisk ut det ja :)

Deilig med en planløs dag!
Jeg har tenkt å rydde litt, samt kjøpe et badebasseng til frøkna...håper hun kan kose seg med det etter jobb. Samt noen blomster til balkongen..

Akkurat nå ligger jeg på badegulvet :p for det er det kaldeste stedet i hele leiligheten. Tror bare jeg blir her resten av dagen. Veldig deilig med sol og varme, men ikke like godt når man er gravid :rolleyes: meget varm og veldig full i vann i dag. Bare 9,5 uker igjen...

Akkurat nå ligger jeg på badegulvet :p for det er det kaldeste stedet i hele leiligheten. Tror bare jeg blir her resten av dagen. Veldig deilig med sol og varme, men ikke like godt når man er gravid :rolleyes: meget varm og veldig full i vann i dag. Bare 9,5 uker igjen...
Du er ikke den eneste som sliter i varmen:-). Ifølge bilen til gubben var det 24 grader i 3 tiden og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg var så varm

Du er ikke den eneste som sliter i varmen:). Ifølge bilen til gubben var det 24 grader i 3 tiden og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg var så varm
Nei det er helt grusomt. Burde kanskje ikke klage på sol og varme. Men håper litt på en sommer som er litt kaldere enn i dag :p

Prøv å bo i tech 10 hus i denne varmen... Er som å bo i en plastikkpose. Helt jævlig. Det er kaldere ute en inne. Alle rom i huset er nå 31 grader. Ute er det 24.

Sant det. Vi er nå ikke akkurat bortskjemt med skikkelig sommervarmet i landet men som gravid er det slitsomt:-)
Jeg har seriøst ikke greid å gjøre noen verdens ting i dag! Var hos jordmor og i butikken på vei hjem, og etter det har jeg bare ligget og vært utrolig slapp... samme i går, men da greide jeg en halvtime med husarbeid sent på kvelden...
Skal bli spennende om dette er formen jeg kommer til å være i, i varmen!

Jeg har seriøst ikke greid å gjøre noen verdens ting i dag! Var hos jordmor og i butikken på vei hjem, og etter det har jeg bare ligget og vært utrolig slapp... samme i går, men da greide jeg en halvtime med husarbeid sent på kvelden...
Skal bli spennende om dette er formen jeg kommer til å være i, i varmen!
Jeg har gjort fint lite selv utenom å henge på mini. Var en tur i butikken før varmen kom for fullt. Og satt hos en venninne og sønnen hennes hvor det var godt og kjølig. Men bilturen var grusom varm:-/

Jeg har gjort fint lite selv utenom å henge på mini. Var en tur i butikken før varmen kom for fullt. Og satt hos en venninne og sønnen hennes hvor det var godt og kjølig. Men bilturen var grusom varm:-/
Er helt forferdelig.... har masse som burde vært gjort, har lyst til å gjøre alt mulig, men greier seriøst ingen verdens ting....!

Er helt forferdelig.... har masse som burde vært gjort, har lyst til å gjøre alt mulig, men greier seriøst ingen verdens ting....!
Har en leilighet som seriøst burde ryddes men ligger helt slakt på sofaen. Ikke sjans i havet for at den blir ryddet i kveld.

Har en leilighet som seriøst burde ryddes men ligger helt slakt på sofaen. Ikke sjans i havet for at den blir ryddet i kveld.
Har prøvd i 4 timer å komme meg i butikken igjen , for å kjøpe sjokolade, men når ikke engang det funker :p

Er bare å gi opp. Vi får satse på at en kan våkne opp fra komaen i morgen :)

Uff, slitsomt når det blir for varmt:) på meg virker faktisk varmen positivt, hurra for det<3

Har prøvd i 4 timer å komme meg i butikken igjen , for å kjøpe sjokolade, men når ikke engang det funker :p

Er bare å gi opp. Vi får satse på at en kan våkne opp fra komaen i morgen :)
Får håpe det:-). Prøver å finne ut hva vi skal ha til middag i morgen men hodet funker ikke

Har elendig dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort noe her hjemme idag etter jobben :/
Mannen jobber kveld så skulle gjerne ryddet kjøkkenet til han kommer om 1 time men har ikke sjans...

Lurer på en ting: har jo ekstremt vann i bena, nå begynner de å klø og kjennes ut som det stikker i føttene liksom. Oppå fotbladene liksom... de er varme også på en måte..
Har drukket snart 2 liter vann og sitter med bena høyt nå, kan det være tegn på at vannet forsvinner eller betyr det at det øker på ?

Prøv å bo i tech 10 hus i denne varmen... Er som å bo i en plastikkpose. Helt jævlig. Det er kaldere ute en inne. Alle rom i huset er nå 31 grader. Ute er det 24.
Kjenner jeg er veldig glad for våre 2 varmepumper med avkjøling, den ene på soverommet. :)

Back
Topp