Hehe så det og mååååtte bare ha, mannen sto å sikla på kakedisken men jeg fikk viljen min.. så skal kose oss med is ikveld :-DJa har vært der ett par ganger men lenge siden nå. Og ben og Jerry is:-D. Lykke om jeg skulle gå cravings på det:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe så det og mååååtte bare ha, mannen sto å sikla på kakedisken men jeg fikk viljen min.. så skal kose oss med is ikveld :-DJa har vært der ett par ganger men lenge siden nå. Og ben og Jerry is:-D. Lykke om jeg skulle gå cravings på det:-D
Bra du fikk viljen dinHehe så det og mååååtte bare ha, mannen sto å sikla på kakedisken men jeg fikk viljen min.. så skal kose oss med is ikveld :-D
:-DBra du fikk viljen din. Hvilken smak ble det? Favoritten min er den med brownies i
![]()
Ikke smakt den jeg heller. Du får gi beskjed om det er noe å teste:-D:-D
Det ble den med cinnamon noe.. Aldri smakt den før faktisk, liker best cookie dough eller halfbaked?
Will do når jeg prøver ;-) har hørt den skal vær god så håper det....ikke at jeg er superkresen på is, alt går nedIkke smakt den jeg heller. Du får gi beskjed om det er noe å teste:-D
Det meste pleier å smake godt men alltid spennende med smaker en ikke har prøvd førWill do når jeg prøver ;-) har hørt den skal vær god så håper det....ikke at jeg er superkresen på is, alt går ned![]()
Sant detDet meste pleier å smake godt men alltid spennende med smaker en ikke har prøvd før![]()
Ikke dumtSant dethar satt så mål å brette en del klær før jeg får smake... God motivasjon ;-)
Har vært super sløv med bretting i det siste.. Så fått tatt halvparten idagIkke dumt. Har litt klær her også som må brettes men får ta det i morgen
![]()
Har vært skikkelig dårlig med bretting av klær her også. Men idag får jeg ta demHar vært super sløv med bretting i det siste.. Så fått tatt halvparten idag![]()
Men... Isen var forresten veldig å anbefale!
Har vært skikkelig dårlig med bretting av klær her også. Men idag får jeg ta dem.
Kanskje jeg må prøve isen. Må i butikken idag så stor sjans for at den havner i handlevognen
![]()
Hiv den i handlekurven, var skikkelig godKrampe i kneet går det an? Slik som en av og til kan få i leggen. Våknet for 2. gang i natt med skikkelig ubehag i høyre kne, kunne minne om slike kramper en får i leggen.
Stor fare for at isen havner i handlevognen jaHiv den i handlekurven, var skikkelig god![]()
Det går an å få krampe i kneet ja... Veldig rar følelse, husker jeg slet mye med krampe overalt sist svangerskap. Legg, kne, rumpe, rygg osv![]()
Det er så vondt! Våknet med en latterlig krampe i leggen selv idag.. Et av de første så langt i svangerskapet denne gang.. Håper det ikke kommer flerStor fare for at isen havner i handlevognen ja.
Ja merker jeg sliter mer med krampe spesielt i leggene denne gang i motsetning til med førstemann. Kanskje jeg må begynne å ta litt magnesium![]()
Jeg tar mer enn anbefalt døgndose av kalsium+ magnesium og krampene blir i hvert fall ikke verre!Stor fare for at isen havner i handlevognen ja.
Ja merker jeg sliter mer med krampe spesielt i leggene denne gang i motsetning til med førstemann. Kanskje jeg må begynne å ta litt magnesium![]()
Gratulerer så masse med liten niese!Ble tante i går natt til en liten jente!åh så heldig hun er som er ferdig med svangerskap og fødsel...... Det er så mange lange tunge måneder igjen........ Vil bare bli ferdig!!
Ja skal være noe med alt men er så ubehagelig at tror jeg prøver med litt magnesium for det er skikkelig ille noen av gangeneDet er så vondt! Våknet med en latterlig krampe i leggen selv idag.. Et av de første så langt i svangerskapet denne gang.. Håper det ikke kommer flerom en er plaget så er det verdt å prøve magnesium. Eneste ulempen med det er at magen kan reagere på det
Takk for tipsJeg tar mer enn anbefalt døgndose av kalsium+ magnesium og krampene blir i hvert fall ikke verre!når det går noen dager uten tilskudd kommer det litt tilbake. Sist svangerskap våknet jeg nesten hver morgen av at jeg hadde leggkramper som jeg ikke fikk vekk, supervondt!