Isj, håper mitt ikke sitter såå lenge.. ikke vært hos lege nei, får se an formen imorgen eller på tirsdag om det ikke blir bedre.Uff. Ikke bra. Hadde det i første trimester. Sitter endavært hos legen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Isj, håper mitt ikke sitter såå lenge.. ikke vært hos lege nei, får se an formen imorgen eller på tirsdag om det ikke blir bedre.Uff. Ikke bra. Hadde det i første trimester. Sitter endavært hos legen?
Vil anbefale det i allefall. Som gravid er man visst mye mer utsatt for at det sitter seg i luftveiene. Er trolig på grunn av graviditeten at det sitter i her enda.Isj, håper mitt ikke sitter såå lenge.. ikke vært hos lege nei, får se an formen imorgen eller på tirsdag om det ikke blir bedre.
Skulle fått sjekka blodprosent og jern uansett så burde komt meg ned dertil.. Husker jeg var pissesjuk under fødselen sist, vil absolutt ikke gjenta detVil anbefale det i allefall. Som gravid er man visst mye mer utsatt for at det sitter seg i luftveiene. Er trolig på grunn av graviditeten at det sitter i her enda.
Ja det vil jeg troSkulle fått sjekka blodprosent og jern uansett så burde komt meg ned dertil.. Husker jeg var pissesjuk under fødselen sist, vil absolutt ikke gjenta dethelt grusomt hehe
Mest sannsynligvis lungebetennelse hvis det ikke kun er skikkelig flunse.. Vond i hele kroppen, tette i bihulene og mye grugg i lungene som gjør det vondt å hoste, osv..skikkelig herk å få på toppen av alle plagene fra før av haha
Så god han er som faktisk er villige til å bli hjemme, sier sitt om handu får sende eller ringe før du legger deg og betrygge han at ting går greit
Å æsj da :/ kom deg til legen og få hjelp![]()
Virkelig ikke noe godt med det oppå alle andre plager![]()
Masse masse god bedring <3
Takk igjenHar allerede sendt en mld bare for å fortelle hvor fantastisk god støtte partner han er <3 og natta mld også bare for å trygge han <3
Hei damer
Har brukt dagen til å finne frem, gå igjennom og vaske babyklær. Fikk også på plass barneseng i går. Likevel føles det hele så uvirkelig
Dere har gjort på i helgen?
Høres herlig utDet har vært rolig familiehelg her, mannen har vært super og tatt med toåringen på flere turer ut så jeg har fått plenty med hvile. Kjenner det på hele kroppen at jeg er mer i balanse, helt fantastisk![]()
Jeg har vaska alt skittentøyet og rydda i rot og klær som lå i krybba, så nå gjenstår det bare å sette i gang med skikkelige forberedelser i form av å vaske babynest, re opp senga, pakke fødebagen, vaske mini-klær. Handle inn de siste tingene... Deilig å ha rydda litt klart!
Óg jeg har fått litt farge etter å ha sitti ute i sola i dag ogsåherlig helg, akkurat det jeg trengte nå
![]()
Det har vært rolig familiehelg her, mannen har vært super og tatt med toåringen på flere turer ut så jeg har fått plenty med hvile. Kjenner det på hele kroppen at jeg er mer i balanse, helt fantastisk
Jeg har vaska alt skittentøyet og rydda i rot og klær som lå i krybba, så nå gjenstår det bare å sette i gang med skikkelige forberedelser i form av å vaske babynest, re opp senga, pakke fødebagen, vaske mini-klær. Handle inn de siste tingene... Deilig å ha rydda litt klart!
Óg jeg har fått litt farge etter å ha sitti ute i sola i dag ogsåherlig helg, akkurat det jeg trengte nå
![]()
Da er det greit med sykemelding resten. Du er god som har holdt ut så lenge
.
Akkurat det jeg også tenkte. Hadde samtale med bedriftshelsetjenesten på fredag sammen med sjefen. Får forhåpentligvis enda mer tilrettelagte lister med kjenner det er tungt å gjøre ting som er fra hofter og ned. Så sårstell, støttestrømper osv er tungt. Får høre med legen på onsdag og høre hva han tenker
Takk for detDa hørtes det virkelig ut som en god beslutning <3 slapp av og nyt den vante tilværelsen før den snart blir snudd opp ned hihi![]()
Godt å høre!!Normalt blodtrykk og ingen proteiner i urin![]()
Veldig veldig lettet idag![]()
Godt å høre!!
Lykke til på 3d ul ♡
Ja håper å kunne jobbe litt til. Får se hvor mye mer de klarer å tilrettelegge for meg. Går mye kveldsvakter hvor det ofte er kun 2 sykepleiere på vakt i tillegg til hjelpepleiere og assistenter.Har vært deilig å kunne jobbeå de har vært flinke å tilrettelegge for meg
men nå er det stopp
![]()
Håper de klarer å legge det til rette slik du får fortsette litt til, hvis det er det du ønskerskulle gjerne jobbet litt til selv, bare for å få tiden til å gå litt fortere, men det får bare være
![]()
Har allerede sendt en mld bare for å fortelle hvor fantastisk god støtte partner han er <3 og natta mld også bare for å trygge han <3
Hvordan går det med deg? Hva da legen(e) og testene i dag? Formen?