~.:[Skravletråd]:.~

Isj, håper mitt ikke sitter såå lenge.. ikke vært hos lege nei, får se an formen imorgen eller på tirsdag om det ikke blir bedre.
Vil anbefale det i allefall. Som gravid er man visst mye mer utsatt for at det sitter seg i luftveiene. Er trolig på grunn av graviditeten at det sitter i her enda.

Vil anbefale det i allefall. Som gravid er man visst mye mer utsatt for at det sitter seg i luftveiene. Er trolig på grunn av graviditeten at det sitter i her enda.
Skulle fått sjekka blodprosent og jern uansett så burde komt meg ned dertil.. Husker jeg var pissesjuk under fødselen sist, vil absolutt ikke gjenta det :-P helt grusomt hehe

Mest sannsynligvis lungebetennelse hvis det ikke kun er skikkelig flunse.. Vond i hele kroppen, tette i bihulene og mye grugg i lungene som gjør det vondt å hoste, osv.. :p skikkelig herk å få på toppen av alle plagene fra før av haha

Å æsj da :/ kom deg til legen og få hjelp :)
Virkelig ikke noe godt med det oppå alle andre plager ;)
Masse masse god bedring <3

Så god han er som faktisk er villige til å bli hjemme, sier sitt om han :) du får sende eller ringe før du legger deg og betrygge han at ting går greit

Har allerede sendt en mld bare for å fortelle hvor fantastisk god støtte partner han er <3 og natta mld også bare for å trygge han <3

Å æsj da :/ kom deg til legen og få hjelp :)
Virkelig ikke noe godt med det oppå alle andre plager ;)
Masse masse god bedring <3
Har allerede sendt en mld bare for å fortelle hvor fantastisk god støtte partner han er <3 og natta mld også bare for å trygge han <3
Takk igjen :-) <3 ja, syter mer enn forskjølet mannfolk om dagene til typen haha

Sikkert god melding å få :-) de trenger litt oppmerksomhet de også, snille mennene våre :-)

Hei damer :)
Har brukt dagen til å finne frem, gå igjennom og vaske babyklær. Fikk også på plass barneseng i går. Likevel føles det hele så uvirkelig :P
Dere har gjort på i helgen?

Det har vært rolig familiehelg her, mannen har vært super og tatt med toåringen på flere turer ut så jeg har fått plenty med hvile. Kjenner det på hele kroppen at jeg er mer i balanse, helt fantastisk :)

Jeg har vaska alt skittentøyet og rydda i rot og klær som lå i krybba, så nå gjenstår det bare å sette i gang med skikkelige forberedelser i form av å vaske babynest, re opp senga, pakke fødebagen, vaske mini-klær. Handle inn de siste tingene... Deilig å ha rydda litt klart!

Óg jeg har fått litt farge etter å ha sitti ute i sola i dag også :) herlig helg, akkurat det jeg trengte nå ❤️

Det har vært rolig familiehelg her, mannen har vært super og tatt med toåringen på flere turer ut så jeg har fått plenty med hvile. Kjenner det på hele kroppen at jeg er mer i balanse, helt fantastisk :)

Jeg har vaska alt skittentøyet og rydda i rot og klær som lå i krybba, så nå gjenstår det bare å sette i gang med skikkelige forberedelser i form av å vaske babynest, re opp senga, pakke fødebagen, vaske mini-klær. Handle inn de siste tingene... Deilig å ha rydda litt klart!

Óg jeg har fått litt farge etter å ha sitti ute i sola i dag også :) herlig helg, akkurat det jeg trengte nå ❤️
Høres herlig ut :) her har mannen vært opptatt hele helgen så jeg er utslitt :P allerede funnet sengen ;)

Har du sett sola idag du da? Heldiggris hehe..
Her har det vært totalt vær forvirring med 5 pluss, regn, hagl, overskyet, snøstorm ( som varer i 5.min før det går over igjen ) osv osv..
Skikkelig fasinerende haha :)

Frøkna havnet i vår seng i natt, hun har sovet opp på meg, falt ut av senga på et tidspunkt.

Fortsatt syk og ikke i form. En liten tur til fysio i dag, ellers i senga...

Da er det greit med sykemelding resten:-). Du er god som har holdt ut så lenge:-).
Akkurat det jeg også tenkte. Hadde samtale med bedriftshelsetjenesten på fredag sammen med sjefen. Får forhåpentligvis enda mer tilrettelagte lister med kjenner det er tungt å gjøre ting som er fra hofter og ned. Så sårstell, støttestrømper osv er tungt. Får høre med legen på onsdag og høre hva han tenker

Har vært deilig å kunne jobbe :) å de har vært flinke å tilrettelegge for meg :) men nå er det stopp:)

Håper de klarer å legge det til rette slik du får fortsette litt til, hvis det er det du ønsker :) skulle gjerne jobbet litt til selv, bare for å få tiden til å gå litt fortere, men det får bare være :)

Da hørtes det virkelig ut som en god beslutning <3 slapp av og nyt den vante tilværelsen før den snart blir snudd opp ned hihi :)
Takk for det :) gleder meg veldig, samtidig som jeg er utrolig spent :)
Hvordan går det med deg i dag? <3

Normalt blodtrykk og ingen proteiner i urin :):):)
Veldig veldig lettet idag :):)

Godt å høre!!
Lykke til på 3d ul ♡

Takk <3 om 24 timer er det endelig 3d og jeg er så spent på å se lillegutt igjen :) håper bare han vil vise seg frem hehe

Har vært deilig å kunne jobbe :) å de har vært flinke å tilrettelegge for meg :) men nå er det stopp:)

Håper de klarer å legge det til rette slik du får fortsette litt til, hvis det er det du ønsker :) skulle gjerne jobbet litt til selv, bare for å få tiden til å gå litt fortere, men det får bare være :)
Ja håper å kunne jobbe litt til. Får se hvor mye mer de klarer å tilrettelegge for meg. Går mye kveldsvakter hvor det ofte er kun 2 sykepleiere på vakt i tillegg til hjelpepleiere og assistenter.

Hvordan går det med deg? Hva da legen(e) og testene i dag? Formen?

Formen er fin :) urinprøver var helt negativ og blodtrykket er normalt igjen på 119/74 :)
Aner ikke hva som skjedde igår men jeg hadde arbeidshelg i tillegg ( egenmelding søndag og dagvakt) Men mulig det var etterslep av 13 timer på fredag og 8 timer lørdag. .
Så har innsett at arbeidshelgen min nå bør avsluttes :/
Men 3 uker til neste gang så bør vel dra til fastlegen innen da og be om sykemelding til den..

Skal til jordmor neste mandag og prater da om veien videre :)
Takk for all støtte igår fra dere alle.. <3

Back
Topp