~.:[Skravletråd]:.~

Sykt irriterende, en nettbutikk har 20 %. La oppi voksi classic mini, venter litt for å høre med mannen. Han sa vi skulle kjøpe, trykker igjennom bestillingen, men nå er det utsolgt. SÅ irriterende!
Opplevde det samme for litt siden. En barnevogn jeg ville ha som var 40% på. Men måtte høre med mannen, for han mener jeg har nok vogner :p så når han sa ja å jeg trykket på bestill var det tomt :(

Jeg er så svær nå. Fortsatt nesten tre måneder til termin og jeg har mage som står ut som da jeg var høygravid sist! Vagger og kan ikke bøye meg over magen. I det hele tatt svær:) det er koselig men litt skremmende, for man krymper jo ikke fremover mot termin.

Opplevde det samme for litt siden. En barnevogn jeg ville ha som var 40% på. Men måtte høre med mannen, for han mener jeg har nok vogner :p så når han sa ja å jeg trykket på bestill var det tomt :(

Hvilken vogn var det?
Butikken her har tilbud på trailz...iihhhh..

Jeg synes det går sakte...

Var på ul idag siden jeg får ul hver måned i dette svangerskapet:-). Alt sto bra til med lille i magen men jeg gikk utslag på sukker i urinen:-/. Må ha med urinprøve også hver gang. Skal på glucosebelastning i neste uke og håper inderlig det ikke er en antydning på svangerskapsdiabetes

Var på ul idag siden jeg får ul hver måned i dette svangerskapet:). Alt sto bra til med lille i magen men jeg gikk utslag på sukker i urinen:-/. Må ha med urinprøve også hver gang. Skal på glucosebelastning i neste uke og håper inderlig det ikke er en antydning på svangerskapsdiabetes

Lykke til :)

Hmm. Nå er jeg ferdig med å handle, finne fram utstyr, nesten med å vaske klærne. Arvet en haug med nydelig guttetøy. Må bare brette og sortere..

Har laget to bukser og et teppe så sier meg ferdig med håndarbeidet også.. (hvis ikke jeg kjøper forskjellig blått garn for å lage et vognteppe:) og har en halvferdig jakke også)

Ble plutselig bare litt utålmodig, har lyst til å ha denne babyen her. Følte meg så ferdig med alt.

28 uker å har hatt min siste arbeidsdag! Kroppen er knust, så kjenner det ikke var en dag for tidlig! Nå skal jeg slappe av å kose med storejenta, til lillejenta kommer å snur opp ned på familietilværelsen! :) <3 heldige meg :) <3

28 uker å har hatt min siste arbeidsdag! Kroppen er knust, så kjenner det ikke var en dag for tidlig! Nå skal jeg slappe av å kose med storejenta, til lillejenta kommer å snur opp ned på familietilværelsen! :) <3 heldige meg :) <3

Så bra :) deilig å kunne konsentrere seg om kommende storesøster og slappe av før lillesøster kommer :)

Back
Topp