~.:[Skravletråd]:.~

Jeg sovner ikke igjen.. sovnet kl 22, våknet 4. Er sånn som elsker å våkne midt på natta fordi jeg vet jeg kan sove videre, egentlig. Men våkner så til nå:p også har jeg lillegutt som turner<3 snork!

Jeg sovner ikke igjen.. sovnet kl 22, våknet 4. Er sånn som elsker å våkne midt på natta fordi jeg vet jeg kan sove videre, egentlig. Men våkner så til nå:p også har jeg lillegutt som turner<3 snork!
Jeg er også vært oppe, men har styret og ordnet noe verre!

Sto opp klokka 4, stesønn skulle på morgensvømming på skolen, og han skulle sykle med en kamerat fra der kameraten bor. Har stått i mørket og prøvd å skru lys på sykkelen hans (moren har kjøpt ny og han hadde den med hit da han kom til oss forrige uke, og det var ikke lykter på, men vi hadde faktisk sykkellykter liggende). Han har aldri syklet til skolen herfra, vi bor langt ute på landet og enda lengre fra skolen. Så jeg kjørte ham dit med sykkelen. Men da vi kom til kameraten var ingen der våkne! Så jeg kjørte ham til skolen isteden, da var han der en halv time før svømminga begynte.

Nå tror jeg at jeg går og legger meg igjen .... Tror jeg skal klare det. Han lille her inne er ikke noen morgenfugl, er mest aktiv sen kveld og tidlig natt!

Håper du sovna igjen også!

Jeg er også vært oppe, men har styret og ordnet noe verre!

Sto opp klokka 4, stesønn skulle på morgensvømming på skolen, og han skulle sykle med en kamerat fra der kameraten bor. Har stått i mørket og prøvd å skru lys på sykkelen hans (moren har kjøpt ny og han hadde den med hit da han kom til oss forrige uke, og det var ikke lykter på, men vi hadde faktisk sykkellykter liggende). Han har aldri syklet til skolen herfra, vi bor langt ute på landet og enda lengre fra skolen. Så jeg kjørte ham dit med sykkelen. Men da vi kom til kameraten var ingen der våkne! Så jeg kjørte ham til skolen isteden, da var han der en halv time før svømminga begynte.

Nå tror jeg at jeg går og legger meg igjen .... Tror jeg skal klare det. Han lille her inne er ikke noen morgenfugl, er mest aktiv sen kveld og tidlig natt!

Håper du sovna igjen også!
Du verden. Det var mye aktivitet så tidlig! Sovna igjen halv seks og ble våknet nå kl sju:)

Last edited:
Jeg er så trøtt, føler denne trøttheten aldri stopper.

Kjenner til den følelsen.... Zzz

Det ødelegger nesten dagen.

Står opp alt i fra 7-9, spiser, trener,
strikker og rydder.
Sover i 12-13 tiden.
Så hente frøkna 15-15.30..

Skal jeg ut eller til jordmor/lege ødelegger det hele dagen.

Får helt panikk om jeg ikke får sovet på dagen...!

Det ødelegger nesten dagen.

Står opp alt i fra 7-9, spiser, trener,
strikker og rydder.
Sover i 12-13 tiden.
Så hente frøkna 15-15.30..

Skal jeg ut eller til jordmor/lege ødelegger det hele dagen.

Får helt panikk om jeg ikke får sovet på dagen...!
Først begynt så blir en helt avhengig av det. Er helt latterlig.
Her kan jeg enten sove til klokka er over 13 eller plutselig vær oppe helt fra 7 tiden og sitte å gjespe hele dagen. Sjelden noen mellom ting :-P

Slitsomt med kynnere når man kjører bil :/

Sov til 0745, leverte frøkna, handla, bakt sjokoladekake, tømt oppvaskmaskinen, vaska klær, spist frokost..snart tid for en nap, så dusj eller trening..

Fornøyd med egen innsats i dag:) ryddet litt etter jeg kom hjem fra bhg, lufter og vasker tøy. Nå gjelder det bare å stoppe så jeg har energi til ettermiddagen:)

Flinke dere er!

Dårlig form så har vært i seng hele dagen.. Er så lei slike dager.
Skal opp å ta en rask dusj og få ryddet litt nå før de andre kommer hjem..

På vei på hytta for aller første gang :) mamma å samboeren har bygget helt ny hytte :) skal bli godt å komme seg bort noen dager :)
Er vel helt greit å bade i saltvann bobblebad så lenge jeg ikke blir overopphetet? :)

På vei på hytta for aller første gang :) mamma å samboeren har bygget helt ny hytte :) skal bli godt å komme seg bort noen dager :)
Er vel helt greit å bade i saltvann bobblebad så lenge jeg ikke blir overopphetet? :)

Skal ikke være noe problem å bade så lenge du ikke blir for varm :) Hørtes deilig ut!

Fikk brev fra nav om at de stopper utbetaling av sykepengene mine fordi jeg har vært sykemeldt i over 8 uker. Blæ. Jeg må ringe de på mandag og høre om de ikke har fått brev fra legen min ang. det, for kan jo ikke være uten penger :/

Fikk brev fra nav om at de stopper utbetaling av sykepengene mine fordi jeg har vært sykemeldt i over 8 uker. Blæ. Jeg må ringe de på mandag og høre om de ikke har fått brev fra legen min ang. det, for kan jo ikke være uten penger :/

Eg og fikk det brevet, men det ordnet seg fort. Enten ved en arbeidsplan fra arbeidsgiver. Som viser at dere prøver å tilrettelegge, eller brev fra legen at du ikke kan jobbe. Men e jo kjedelig å få sånne brev. Ble ganske stresset eg og.... heldigvis får eg penger fra jobben hele tiden, så det e de som må vente på penger fra nav og ikke eg. Så sånn sett e eg heldig.

Hø, er det ulovlig å være lenger sykemeldt?:o

Eg og fikk det brevet, men det ordnet seg fort. Enten ved en arbeidsplan fra arbeidsgiver. Som viser at dere prøver å tilrettelegge, eller brev fra legen at du ikke kan jobbe. Men e jo kjedelig å få sånne brev. Ble ganske stresset eg og.... heldigvis får eg penger fra jobben hele tiden, så det e de som må vente på penger fra nav og ikke eg. Så sånn sett e eg heldig.

Synes det var litt rart, for legen har jo skrevet på meldingen at jeg ikke kan jobbe og at det neppe vil endre seg før etter fødselen.. men skal ringe til de og høre. Får utbetalt lønn fra jobb jeg også, så har fått lønn nettopp, men er jo kjedelig om det ikke ordner seg raskt.

Back
Topp