~.:[Skravletråd]:.~

Endelig finni noe mammatøy jeg liker. Er ikke så glad i å handle tøy på nett siden jeg liker å prøve først, og eneste som har mammatøy i Larvik er HM. Men nå hadde de en helt vanlig svart tights (ikke no fan av jeans så det utgår) og en fin topp med fugler, og enkle t-skjorter. Så fikk jeg meg fire plagg og et strikk med roser på til 300 kr :D

Jeg har selv bestilt litt fra HM. Var salg, så fikk mye for lite.

Endelig finni noe mammatøy jeg liker. Er ikke så glad i å handle tøy på nett siden jeg liker å prøve først, og eneste som har mammatøy i Larvik er HM. Men nå hadde de en helt vanlig svart tights (ikke no fan av jeans så det utgår) og en fin topp med fugler, og enkle t-skjorter. Så fikk jeg meg fire plagg og et strikk med roser på til 300 kr :D
Det er så kjekt å finne noe en liker :-)

Gjør meg klar til foreldremøte, puh!

Mannen er i møte og passer frøkna som er veldig glad for å se pappaen sin. Dårlig kombo.

Helt dvale modus idag, rene zombien :-P
Må få ryddet litt og pakket til imorgen, levere snuppas ting og bilstol til bestefar og ta en dusj.. Eneste som frister er å krype under dyna og sove....
Aner forsåvidt ikke hva jeg skal ta med til Berlin heller, frister å se etter litt gravid vennlige klær der og bare pakke et sett med klær :-P

Har sydd sammen en testbukse til magegull i dag:D og etter det var jeg utslitt, og skulle hente i bhg og lage middag.. endte med bananer til middag og vi var ute helt til kvelds fordi jeg ble trøtt av tanken på stua..
Mye jeg har lyst å rydde eller pusle med hvis jeg ikke er trøtt i kveld. Trenger å handle litt, men brukt mer penger enn jeg burde denne mnd. Litt på klær, mye på mat, resten på regninger som ikke er hver mnd.

15 måneders kontroll med kommende storebror i morgen :-). Går så utrolig fort. Spennende å se vekt og lengde og ekstra spent på hvordan han takler vaksinen denne gang

Hva er morgen dagens planer, jenter? ☺

Kontroll på sykehuset med UL.
Frøkna våknet kl 06 fortsatt med feber. Mannen kommer hjem og tar over, er akkurat da hun skal sove, så jeg får ikke sovet noe. Regner med det blir en lang og tung da...

Leke, leke, leke. Vi har to bhgfrie dager i uka. Kanskje handle, kanskje rydde litt. Jeg har tilfeldigvis sjekket kundeavisen til Expert og funnet en tørketrommel på tilbud!! Hurra. Vi trenger å få på plass det igjen før lillebror kommer.. Så håper at mannen er med på den planen:D

Fysio og bestilling av nytt pass, da skal bena opp i sofaen frem til jeg skal hente frøken i bhg ☺

Minner meg på at frøkna og mannen må ha nye pass. Ugh, det er litt av en prosess når ambassaden har åpent en time en gang i uka.

Gått på en smell i dag, sjokoladefondant og vaniljeis. Crava skikkelig! Ikke spist sukker siden påske...Nnaammm!!

Brukte en halvdag på å overtale mannen.

ENDELIG , etter 1.5 år med advokater og stress, har vi vunnet søksmålet mot de vi kjøpte huset av :)
Vi krevde 230.000 for feil og mangler , som ikke var synlig ved visning og som selger valgte å ikke opplyse om... som er eksteemt brannfarlig osv.. det endte med forlik på 180.000 :)
Evig lykkelig over at saken nå er over og vi kan gjøre de tiltakene som må gjøres her :)
Og vi slipper å møte de i retten :)

Feirer med alkoholfri hvitvin :)

Back
Topp