~.:[Skravletråd]:.~

Skjønner du gleder deg :D
Jeg har oul om 10 ( :eek: ) dager :))
jeg misunner deg skikkelig som er såpass langt på vei :) Jeg syns alt det morsomme er så langt unna i tid :p *utålmodig*

Jeg er blitt så utrolig forkjøla. Nå har mannen tatt med seg snuppa på besøk til bestemoren til mannen! Det betyr at jeg kan ligge strak og slappe av på sofaen! :-)

Akkurat satt på bolledeig, skal lage kanelsnurrer etterpå. Frøkna synes det er så gøy å bake.
Nå skal jeg i gang med å lage karnevalskostyme.

Idag er det avslapning som står på programmet!! Bursdagsbesøk med 16 unger i går har resultert i et meget vondt bekken.

Om jeg får hentet meg inn i dag, blir ikke neste uke på jobb så tung:-)

Idag skal vi først ut i barneselskap til ei i klassen til mini så rett etterpå skal vi ut til tanta mi for å feire eldstejenta der.. Det blir, 9 og 10 bursdagsselskapene denne måneden! 4 i familien og 6 fra klassen! Helt sprøtt hvor mange som fyller i januar i området her.

Fått pusset ned hele tripp trapp stolen.. herremin for en jobb! Håper bare den blir strøken med maling :D

Jeg lurer så på om det kan ha vært lille bøllefrø jeg har kjent flere ganger idag .. tør nesten ikke tro det er sant siden jeg bare er 14+6 men er 3.gangs og det var noe ganske tydelig som skjedde i magen..
Men samtidig tenker jeg om det kan være luft i magen eller leamus i magen liksom ..

Akkurat nå syns jeg det er kjipt å være slankeoperert. Jeg har masse tarmer nederst i magen, og magen lager masse lyd og bobler.. jeg har ingen sjans i verden å vite hva som er babyen og hva som er tarmer.. men jeg fikk iallefall hørt hjertelyden i går <3

Hvor ble helgen av?
Jeg skal bruke litt av dagen på bryllupsplanlegging.

Ringe rådhus for å høre om vielse, sjekke fotograf, hår og sminke.

Igår kveld satt mannen å strøk meg på magen og sa; man merker ikke at du er gravid enda.. det ser egentlig ut som om du bare har lagt på deg en ekstra kilo rundt magen :P to sek etter kjente han spark for første gang! Hehe♡ jeg har kjent bebis lenge men det har vært umulig å kjenne utenfra.. Så det var gøy at noen endelig kjente det og :P

Så gøy! Skulle ønske jeg også hadde et bryllup å planlegge :p Haha.

Ja, endelig har vi kommet i gang.
Har sjekket en del i dag, veldig moro :)

Det meste er halvveis i orden.

wow! nå har de laget en egen mappe for 2017! For snart kan de med termin januar 2017 begynne å dukke opp! Det er jaggu ikke lenge til! vi har et halvt år igjen, tenk det <3

wow! nå har de laget en egen mappe for 2017! For snart kan de med termin januar 2017 begynne å dukke opp! Det er jaggu ikke lenge til! vi har et halvt år igjen, tenk det <3

Er litt moro å snike i de andre gruppene :)
Man føler jo så med de på bekymringer før uke 12 og alt som de første ukene bringer :)

Dvs jeg er full av bekymring enda haha men for andre ting enn før 12 ukers grensen :p

Back
Topp