~.:[Skravletråd]:.~

Ah, gaaaawd, jeg er så suuulteeeen! Lunsj om 3 minutter, men jeg vil ha lunsj for en halvtime siden jeg. Føler at behovet for mat har økt litt altså, jeg pleier aldri å være SÅ sulten til lunsj (som er kl 11) ellers. Men nå er jeg HUNGRIG, og blir som regel like sulten før arbeidsdagen er omme også. Maaat mat mat!

Hadde bare to uker i sommer jeg... ellers hatt en dag i ny og ne, men da har jeg gjerne jobbet på den andre jobben og... 9 arbeidsdager igjen, så er det ferie frem til 4 januar :)

Oh vel, sa jeg kunne jobbe hjemme fra i mens jeg var i Norge. Great!

Jeg er så lei av jobben om dagen, gleder meg vilt til ferie. Har kun hat 3 uker (oppdelt) og 2 dager i år.

Har ikke fri hele jula, men de få dagen skal utgjør en evighet!!!
Da er der om å gjøre å kjede seg mye. Da går det tregt ;)

Noen andre som ser på "Kjære mamma" på tv2 livsstil? Jeg griner hver gang ;p :)

Ah, gaaaawd, jeg er så suuulteeeen! Lunsj om 3 minutter, men jeg vil ha lunsj for en halvtime siden jeg. Føler at behovet for mat har økt litt altså, jeg pleier aldri å være SÅ sulten til lunsj (som er kl 11) ellers. Men nå er jeg HUNGRIG, og blir som regel like sulten før arbeidsdagen er omme også. Maaat mat mat!

Her og! Helt brutalt. Nå skal jeg virkelig begynne å fokusere på kostholdet altså, om jeg skal spise så mye så får jeg sørge for at det er ordentlig mat i de kaloriene jeg spiser ;p

Her og! Helt brutalt. Nå skal jeg virkelig begynne å fokusere på kostholdet altså, om jeg skal spise så mye så får jeg sørge for at det er ordentlig mat i de kaloriene jeg spiser ;p

Æsj ja, du sier noe der... Jeg tok for meg i lunsjen da: først grabba jeg til meg en liten sjokolade og så forsynte jeg meg med vanlig mat og så på slutten lå det jo vafler, og siden jeg allerede hadde glemt sjokoladen så forsynte jeg meg med vaffel også. Jau, om folk ikke ser minimagen min så må de da begynne å lure når jeg fråtser så voldsomt sånn på en tirsdag liksom :-p Bedre lykke med det sunne livet i morgen :-p

Æsj ja, du sier noe der... Jeg tok for meg i lunsjen da: først grabba jeg til meg en liten sjokolade og så forsynte jeg meg med vanlig mat og så på slutten lå det jo vafler, og siden jeg allerede hadde glemt sjokoladen så forsynte jeg meg med vaffel også. Jau, om folk ikke ser minimagen min så må de da begynne å lure når jeg fråtser så voldsomt sånn på en tirsdag liksom :p Bedre lykke med det sunne livet i morgen :p

Haha, ja jeg tenkte jeg skulle begynne i morgen :laughing002 nå tar jeg meg en lettkakao da, 40 kcal i en kopp. Det har blitt for mye julegodteri før jula har kommet i gang, må på sukkeravvenning :shy:

Jeg er et oppkom av hormoner i dag..nå ligger jeg å griner i senga fordi det var så kos at minstemann kom inn å la seg her. Faren er ute med noen kamerater og lillegullet er så søt :)

Endelig onsdag, to dager til helg! Jippi!

Da har vi vært på shopping og ett kort besøk og kjenner jeg er helt utslitt og kvalmen herjer. Godt mini snart skal legge seg om ett par timer

Glad det er leggetid her og snart, skal prøve å kose oss frem til da:) har vært så forkjølet og ligget rett ut så nå har jeg akkurat satt på en maskin med tøy for første gang siden før helga. Anpusten allerede:p

Mini er på skoleopptreden i kirka... Gikk ikke en halvtime engang før jeg måtte finne doen og spy :-P herlighet så godt det skal bli når det gir seg!

Jaja, da har klokken passert 20 og jeg ligger da i senga, klar for å sove.. hadde store planer om å klare å være våken litt til siden jeg tross alt har fri imorgen, men nei da!
Jaja, eneste positive med å legge meg tidlig denne gang er pga ul i morgen :)
Men ikke før 1430 da så dagen kommer sikkert til å gå døds tregt :p

I dag er jeg heeelt utslitt etter å ha hatt en hel dag med glattkjøring og så en hel dag med langkjøring....!

Jaja, da har klokken passert 20 og jeg ligger da i senga, klar for å sove.. hadde store planer om å klare å være våken litt til siden jeg tross alt har fri imorgen, men nei da!
Jaja, eneste positive med å legge meg tidlig denne gang er pga ul i morgen :)
Men ikke før 1430 da så dagen kommer sikkert til å gå døds tregt :p

Lykke til i morgen! Det blir spennende!

Back
Topp