~.:[Skravletråd]:.~

Husker med første da kvalmen ga seg at jeg nesten ble litt engstelig for om noe var galt selv om jeg var gla den var borte. Men var ikke like kvalm da som denne gang.

Prøver å roe meg med at jeg så bankende hjerte for under en uke siden, og at det ikke er noe som tyder på at noe er galt :p ikke lett dette her! :p

Prøver å roe meg med at jeg så bankende hjerte for under en uke siden, og at det ikke er noe som tyder på at noe er galt :p ikke lett dette her! :p
Går nok bra :-). Er jo symptomene som gir oss tryggheten med at en er gravid men ikke godt å gå kvalm heller

Er det noen andre som merker at brystene vokser? Jeg har bare 1 bh igjen som passer!!:(:)
Jeg har kjøpt meg to pr. Merker mine er blitt litt større, men det som plaget meg mest var spilene i bh'en. Fikk så vondt av de! Derfor har jeg ingen bh'er som er komfortable utenom ammebh'ene som nettopp er kjøpt inn :P

Er det noen andre som merker at brystene vokser? Jeg har bare 1 bh igjen som passer!!:(:)
Jepp... bruker vanligvis 75 B. Nå har jeg kjøpt noen nye på salg, men måtte kjøpe enda større igjen nå. 85 d og den er egentlig litt liten den og. Veldig stor og fin rundt kroppen men koppene kommer nok ikke til å holde....

Jepp, og det gleder meg :D slanket meg 10 kg dette året og det som forsvant først var selvfølgelig puppene. .. :p

Jeg har kjøpt meg to pr. Merker mine er blitt litt større, men det som plaget meg mest var spilene i bh'en. Fikk så vondt av de! Derfor har jeg ingen bh'er som er komfortable utenom ammebh'ene som nettopp er kjøpt inn :p
Lurer på om jeg også skal se etter ammebher først som sist. Spilene har begynt å plage meg allerede :p

Tror jeg må kjøpe nye idag. Bruker vanligvis 70 B, men fant en i 70 c hjemme som jeg har kunnet bruke til nå, men nå er den også snart for liten.hehe:)

Jepp... bruker vanligvis 75 B. Nå har jeg kjøpt noen nye på salg, men måtte kjøpe enda større igjen nå. 85 d og den er egentlig litt liten den og. Veldig stor og fin rundt kroppen men koppene kommer nok ikke til å holde....

Veldig vanlig å bruke feil størrelse i bh...den skal sitte ganske stramt rundt kroppen, og for eksempel 80 B har større cuper enn 70 B selv om begge er B-cup! Anbefaler alle å dra til en undertøysforretning som måler dere, så dere finner ut hvilke størrelser dere skal bruke, for det er virkelig himmel og jord i forskjell...svært få som egentlig passer til de str som er i kjedebutikkene...

Jeg brukte 80C lenge, dro og fikk målt meg og det viser seg at jeg egentlig skal ha 70 G! Høres voldsomt ut, men mår du går ned i omkrets må du gå opp i cup :)

Anbefales særlig nå når vi har tunge og ømme bryster! Virkelig verdt det ;)

Veldig vanlig å bruke feil størrelse i bh...den skal sitte ganske stramt rundt kroppen, og for eksempel 80 B har større cuper enn 70 B selv om begge er B-cup! Anbefaler alle å dra til en undertøysforretning som måler dere, så dere finner ut hvilke størrelser dere skal bruke, for det er virkelig himmel og jord i forskjell...svært få som egentlig passer til de str som er i kjedebutikkene...

Jeg brukte 80C lenge, dro og fikk målt meg og det viser seg at jeg egentlig skal ha 70 G! Høres voldsomt ut, men mår du går ned i omkrets må du gå opp i cup :)

Jeg er enig i dette og bruker kun BH fra spesial butikk.
Jeg bruker 75E/E, men jeg orker bare ikke noe som strammer rundt lengre...

Har tenkt tanken mange ganger.. Men jeg er avhengig av puter, (vattert el) og det har jeg fått for meg ikke finnes i slike butikker...

Jeg er så lei av jobben om dagen, gleder meg vilt til ferie. Har kun hat 3 uker (oppdelt) og 2 dager i år.

Har ikke fri hele jula, men de få dagen skal utgjør en evighet!!!

Jeg er så lei av jobben om dagen, gleder meg vilt til ferie. Har kun hat 3 uker (oppdelt) og 2 dager i år.

Har ikke fri hele jula, men de få dagen skal utgjør en evighet!!!
Hadde bare to uker i sommer jeg... ellers hatt en dag i ny og ne, men da har jeg gjerne jobbet på den andre jobben og... 9 arbeidsdager igjen, så er det ferie frem til 4 januar :)

Jepp!! Bruker bare sports-BH nå. Tenkte å vente til graviditeten er litt mer trygg før jeg går til innkjøp av noe nytt. Samme gjelder bukser, så går kun rundt i joggebukser nå. Fordi jeg er sykmeldt så har jeg ikke hatt behov for andre klær enda:)

Gidder nesten aldri å bruke bh jeg, enten de er ømme eller ei, men har ganske små, så trenger ikke allverdens med støtte. Kan nok tenkes det endrer seg nå framover da..

Så glad jeg har ferie ut året. Med denne kvalmen hadde jeg ikke hatt sjans på jobb

Back
Topp