~.:[Skravletråd]:.~

Noen som har gode tips annet enn farris og mye væske for å få opp blodtrykket ?
Ligger nå på 108/67 og puls på 92.. ( har eget apparat) og for meg som har ligget på forhøyet blodtrykk i mange år , sliter så mye om dagen med detta her :/

Igår fikk jeg heftig hjertebank og harahjertet i tillegg :(
Sliiiiiit. ... trenger gode tips :/

Spis lakris :) men hjelper kanskje ikke mer enn det du allerede har prøvd :)

Spis lakris :) men hjelper kanskje ikke mer enn det du allerede har prøvd :)

Spiser lakris ( men kan gladelig spise mer hihi), salt potetgull og drikker mye vann og farris ...
<3

Noen som har gode tips annet enn farris og mye væske for å få opp blodtrykket ?
Ligger nå på 108/67 og puls på 92.. ( har eget apparat) og for meg som har ligget på forhøyet blodtrykk i mange år , sliter så mye om dagen med detta her :/

Igår fikk jeg heftig hjertebank og harahjertet i tillegg :(
Sliiiiiit. ... trenger gode tips :/

Kan få litt av meg! Jeg har lavt blodtrykk til vanlig, nå har jeg forhøyet puls og er uvel. Var slik forrige svangerskap også. "Skyhøyt" blodtrykk til meg å være :p

Spiser lakris ( men kan gladelig spise mer hihi), salt potetgull og drikker mye vann og farris ...
<3

Hihi.. Det er bra :) jeg hadde veldig lavt blodtrykk når jeg gikk med jenta mi. Det var litt senere i 1. Trimester. Hadde 90/60 og husker jeg hele tiden hadde dotter i øra. Forferdelig.

I dag er julebord-dagen! Nå vet sjefen og avdelingslederne på jobb at jeg er gravid, spent på om jeg må si det til de andre når jeg sitter og drikker øl/sprudledrikk uten alkohol i dag! :p

Har kjøpt teaterbilletter til jenta mi på 3, så ho og bestemora skal på Karius & Baktus i ettermiddag!

Lørdag ❤️

Hihi.. Det er bra :) jeg hadde veldig lavt blodtrykk når jeg gikk med jenta mi. Det var litt senere i 1. Trimester. Hadde 90/60 og husker jeg hele tiden hadde dotter i øra. Forferdelig.

om jeg havner på så lavt blodtrykk, kommer jeg til å gå rundt som en svime :P

Kan få litt av meg! Jeg har lavt blodtrykk til vanlig, nå har jeg forhøyet puls og er uvel. Var slik forrige svangerskap også. "Skyhøyt" blodtrykk til meg å være :p

hehe tar imot med åpne armer :P

johoo, vært våken i 2.5 time,,, nå grisetrøtt igjen :P

God lørdag! Har fått innvilget lørdag på byen uten unger :) Herlige mannen <3

Ute er det falt myyye snø, så barna kommer man vel ikke til å se før til kvelds. Dette blir en topp dag :)

Gubben har jobbhelg:( kjedeli men sånn er det.. så her er det bare hjemmekos på meg og barna. De er ute å koser seg i masse snø med ski på bena:gen014 jeg sitter å drikker en kopp te og skriver litt her inne;)

Så kjedelig! Er det sånn herpes typ munnsår? De har en sånn krem på en mini-mini tube som er til det. Jeg har hatt sånt munnsår en gang og når jeg merket antydninger til det smørte jeg på så det ikke kom mer :) husker ikke hva den heter men det vet de nok på apoteket. Kanskje det et noe? :)

Har hatt det en gang før, så vet ikke helt hva det er. Men det er vel herpes sikkert. Trodde alle munnsår var herpes, men ulike typer eller noe? Legen sa hvertfall at det var forkjølelsessår da jeg forklarte det til han. Får dra innom apoteket å kjøpe noe :)

Zovirax behandling for herpes utbrudd :)

Vedlegg

• Screenshot_2015-11-21-14-45-49.png
    Screenshot_2015-11-21-14-45-49.png
    572,8 KB · Visninger: 17
Back
Topp