~.:[Skravletråd]:.~

episode 21 nå :)

Jeg har bestemt meg for å droppe julebordet. Julebordet er samme dag som vi overtar nytt hus, og formen er særdeles dårlig om kveldene for tiden, da vil jeg heller bruke det lille jeg har av energi på å komme i gang med flyttinga, istedenfor å dra på julebord. Hadde i utgangspunktet gledet meg veldig til maten, men er fornøyd nå som jeg har tatt avgjørelsen om å ikke dra.
God bedring og lykke til med flyttinga! :-)

Ser den.. Vi har to julebord på en helg, men vurdere å droppe den ene. Altså mitt julebord for på den andre får vi ligge en natt på scandic Nidelven:) vil gjerne få med meg Norges beste frokost☺️
Den er virkelig verd det ;) det er mitt absolutte favoritt hotell :D

Var på tidlig UL i dag. Gikk bra, og nydelig å høre lille hjertet slå.:love017 Ble satt tilbake 3 dager, men termin ble samme som jeg hadde regnet ut 30.juni. Var ikke mye spennende å se på lille klump som lå med ryggen til, og var jo da bare 7+6, men legger ved bilde. Han som tok ul forklarte hvor stor forskjell det er fra uke til uke. Forrige uke var den ca 1/6 del av nå. Tenk så fort de vokser. Helt sykt.

Vedlegg

• DSC_5460.JPG
    DSC_5460.JPG
    800 KB · Visninger: 41
Jeg har våknet hver time i natt, svetta, frysi, kasta på meg og drømt helt vilt. Lillemann våkna kl 4 og kom opp i senga vår, skulle helst sove oppå meg. Holdt på med det i 45 min før jeg måtte stå opp for å ordne meg og farte avgårde på jobbintervju. Bra oppladning, sitter på flyplassen og gaper. Håper jeg får sove litt på flyet så jeg blir litt opplagt til intervjuet, I NEED THIS JOB. Og vil ha, veldig spennende :-p

Jepp jepp, hva er planen til dere andre julimammaer i dag da?

Jeg har våknet hver time i natt, svetta, frysi, kasta på meg og drømt helt vilt. Lillemann våkna kl 4 og kom opp i senga vår, skulle helst sove oppå meg. Holdt på med det i 45 min før jeg måtte stå opp for å ordne meg og farte avgårde på jobbintervju. Bra oppladning, sitter på flyplassen og gaper. Håper jeg får sove litt på flyet så jeg blir litt opplagt til intervjuet, I NEED THIS JOB. Og vil ha, veldig spennende :-p

Lykke til idag :)

Lykke til :)

Sto opp med friskt mot for å reise på eksamenssamling på skolen. Går nemlig videreutdanning og eksamen nærmere seg. Men i dag tror jeg kroppen forteller meg at jeg bør legge meg igjen litt. Kvalm og uvel. Prøver spise litt for å se om det hjelper men spørs om jeg ikke kommer en liten time for sent i dag.. Flere som er kvalme og trøtte i dag?

Lykke til med jobbintervju!:)
Fortsatt ferie, og er med som pårørende på sykehus. Deilig å komme tidlig i gang med dagen i dag:)

Hatt en veldig off følelse siden igår. vært kjempe plaget med kvalme osv og nå er ting plutselig bedre og bare generelt føler meg...annerledes. Prøvde å få time til ul idag når jeg sto opp men var fult til mandag. Blir en sykt lang helg om ikke noe skjer og sambo skal jobbe så føler meg skikkelig alene og redd akkurat nå.. Håper jeg bare er paranoid.. :-(

uff... dårlig samvittighet fordi jeg har spist mye mer enn jeg har trengt idag :(

Har fått kastet søppel, støvsugd litt, ristet alle sofaputer og vasket litt. Alt dette har blitt gjort med pauser av brekninger :p hvertfall godt å få gjort noe. Snart kommer sambo hjem også skal vi hente snuppa ❤️

Kvalm og trøtt her :( og skallebank ikke minst. Har fått betalt masse regninger idag, bestilt julekort, bestilt litt utstyr til ponniene og spist litt sjokolade :p

Våknet med hoven leppe i dag, så snart kommer det vel munnsår :( Har vært en del stresset i det siste, så regner med at det kommer av det.. Har kun hatt det en gang tidligere. Noen som har noen tips til å stoppe det? Klarer ikke drikke uten sugerør en gang, så håper det ikke blir noe oppkast de neste dagene!

Våknet med hoven leppe i dag, så snart kommer det vel munnsår :( Har vært en del stresset i det siste, så regner med at det kommer av det.. Har kun hatt det en gang tidligere. Noen som har noen tips til å stoppe det? Klarer ikke drikke uten sugerør en gang, så håper det ikke blir noe oppkast de neste dagene!
Så kjedelig! Er det sånn herpes typ munnsår? De har en sånn krem på en mini-mini tube som er til det. Jeg har hatt sånt munnsår en gang og når jeg merket antydninger til det smørte jeg på så det ikke kom mer :) husker ikke hva den heter men det vet de nok på apoteket. Kanskje det et noe? :)

Noen som har gode tips annet enn farris og mye væske for å få opp blodtrykket ?
Ligger nå på 108/67 og puls på 92.. ( har eget apparat) og for meg som har ligget på forhøyet blodtrykk i mange år , sliter så mye om dagen med detta her :/

Igår fikk jeg heftig hjertebank og harahjertet i tillegg :(
Sliiiiiit. ... trenger gode tips :/

Om du har herpes zoster utbrudd , må du ta kontakt med legen innen 72 timer for å starte behandling ...

Back
Topp