Du er ikke alene, jeg griner av den hele tidenSitter å ser på Jane The Virgin og sipper...herlige hormoner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke alene, jeg griner av den hele tidenSitter å ser på Jane The Virgin og sipper...herlige hormoner
Hahah så utrolig godt å høre! Ble faktisk ferdig med serien idag, hvor langt er du komt?Du er ikke alene, jeg griner av den hele tiden![]()
God bedring og lykke til med flyttinga!Jeg har bestemt meg for å droppe julebordet. Julebordet er samme dag som vi overtar nytt hus, og formen er særdeles dårlig om kveldene for tiden, da vil jeg heller bruke det lille jeg har av energi på å komme i gang med flyttinga, istedenfor å dra på julebord. Hadde i utgangspunktet gledet meg veldig til maten, men er fornøyd nå som jeg har tatt avgjørelsen om å ikke dra.
Den er virkelig verd detSer den.. Vi har to julebord på en helg, men vurdere å droppe den ene. Altså mitt julebord for på den andre får vi ligge en natt på scandic Nidelvenvil gjerne få med meg Norges beste frokost
![]()
Ble satt tilbake 3 dager, men termin ble samme som jeg hadde regnet ut 30.juni. Var ikke mye spennende å se på lille klump som lå med ryggen til, og var jo da bare 7+6, men legger ved bilde. Han som tok ul forklarte hvor stor forskjell det er fra uke til uke. Forrige uke var den ca 1/6 del av nå. Tenk så fort de vokser. Helt sykt.Jeg har våknet hver time i natt, svetta, frysi, kasta på meg og drømt helt vilt. Lillemann våkna kl 4 og kom opp i senga vår, skulle helst sove oppå meg. Holdt på med det i 45 min før jeg måtte stå opp for å ordne meg og farte avgårde på jobbintervju. Bra oppladning, sitter på flyplassen og gaper. Håper jeg får sove litt på flyet så jeg blir litt opplagt til intervjuet, I NEED THIS JOB. Og vil ha, veldig spennende![]()
Jepp jepp, hva er planen til dere andre julimammaer i dag da?
Jeg har våknet hver time i natt, svetta, frysi, kasta på meg og drømt helt vilt. Lillemann våkna kl 4 og kom opp i senga vår, skulle helst sove oppå meg. Holdt på med det i 45 min før jeg måtte stå opp for å ordne meg og farte avgårde på jobbintervju. Bra oppladning, sitter på flyplassen og gaper. Håper jeg får sove litt på flyet så jeg blir litt opplagt til intervjuet, I NEED THIS JOB. Og vil ha, veldig spennende![]()
Jepp jepp, hva er planen til dere andre julimammaer i dag da?
Lykke til idag![]()
Lykke til![]()
Så kjedelig! Er det sånn herpes typ munnsår? De har en sånn krem på en mini-mini tube som er til det. Jeg har hatt sånt munnsår en gang og når jeg merket antydninger til det smørte jeg på så det ikke kom merVåknet med hoven leppe i dag, så snart kommer det vel munnsårHar vært en del stresset i det siste, så regner med at det kommer av det.. Har kun hatt det en gang tidligere. Noen som har noen tips til å stoppe det? Klarer ikke drikke uten sugerør en gang, så håper det ikke blir noe oppkast de neste dagene!
Våknet med hoven leppe i dag, så snart kommer det vel munnsårHar vært en del stresset i det siste, så regner med at det kommer av det.. Har kun hatt det en gang tidligere. Noen som har noen tips til å stoppe det? Klarer ikke drikke uten sugerør en gang, så håper det ikke blir noe oppkast de neste dagene!