~.:[Skravletråd]:.~

Hmm min hcg var på 89 bare ... 14 dpo... nå kjente jeg at jeg ble stresset :/

Min kjære tror det må være tvillinger, siden magen allerede er så stor haha :)

Men dere som nå er gravid med nr 3: har magen deres kommet alt ?
Og kan det ha noe med at jeg har vært gravid 7.ganger totalt med denne.. bare 2 av de er fullgåtte da men..
Ja, vet du, jeg synes faktisk at jeansen er blitt tydelig trangere i livet. Uten at jeg har gått opp i vekt. Er bare fem uker, men fikk veldig raskt mage med både første og særlig andremann, nå er jeg redd den kommer enda tidligere. Er litt under middels høy og ganske slank, synes vel gjerne raskere da.

Ja, vet du, jeg synes faktisk at jeansen er blitt tydelig trangere i livet. Uten at jeg har gått opp i vekt. Er bare fem uker, men fikk veldig raskt mage med både første og særlig andremann, nå er jeg redd den kommer enda tidligere. Er litt under middels høy og ganske slank, synes vel gjerne raskere da.

jeg har kun gått opp 1kg ca, men rakk å gå ned 20kg dette året, og fikk slank og flott mage :P
den forsvant glatt rett over natten og nå har jeg ikke sjans til å holde inn magen litt engang... helt sykt :P ser ut som jeg har gått opp de 20 rundt magen igjen og jeg må gå med jakke over på jobb, for å ikke avsløre noe :P

Min kjære tror det må være tvillinger, siden magen allerede er så stor haha :)

Men dere som nå er gravid med nr 3: har magen deres kommet alt ?
Og kan det ha noe med at jeg har vært gravid 7.ganger totalt med denne.. bare 2 av de er fullgåtte da men..
Altså jeg sliter med mine normale bukser.. hehe.. jeg er typ den som har sitti for meg selv og tenkt; er det mulig å få mage så tidlig når andre fortalte om det. Men her sitter jeg altså gravid med 3'mann og magen er est ut! Håper virkelig den ikke har starter enda :P hoho!

Altså jeg sliter med mine normale bukser.. hehe.. jeg er typ den som har sitti for meg selv og tenkt; er det mulig å få mage så tidlig når andre fortalte om det. Men her sitter jeg altså gravid med 3'mann og magen er est ut! Håper virkelig den ikke har starter enda :p hoho!

JOOOOHOOOO, jeg er da ikke alene hihihihi :) <3

Ånei da!! Hehe! Og jeg er bare 6+5 så magen burde egentlig ventet litt synes nå jeg :p men hva får man gjort. Har jo så mye mer matlyst enn med de andre svangerskapene mine *skummelt* :p

hehe, jeg har nå gått til innkjøp av endel grønnsaker som jeg kan småspise på istedet for å ta meg knekkebrød som mellommåltid hver gang jeg har lyst på no :P
vet ikke om det er så mye bedre, men jo, må være bedre enn annet matinntak :P

Kan ikke dere legge inn bildet? Hadde vært morsomt å sett.

Jeg har bare lagt på meg, ingen mage.

Utrolig dårlig bilde på vei ut, men her er min lille kul (som bestemte seg for å synes altfor tidlig! *sukk*) :P

Vedlegg

• 1447411705715.jpg
    1447411705715.jpg
    56,1 KB · Visninger: 32
Utrolig dårlig bilde på vei ut, men her er min lille kul (som bestemte seg for å synes altfor tidlig! *sukk*) :p

hihi den så finere ut enn min :P skal legge ut bilde i mage bilde tråden våres øverst, senere idag :)

Jeg føler også magen stikker ut.. Fikk kommentarer fra tuppå på sju år at hun fint kunne se at babyen var der inne for eg va blitt så tjukk om magen, ikke vondt ment mamma men :rolleyes: :rolleyes: :p nå har jeg jo mage fra før men klarer ikke å holde den mye inne nå :-P

Hva betyr facebook-intergrasjon? Det kommer opp når jeg holder musa over navnet mitt ved siden av innboks og varsler.. Når jeg trykker på den så kommer dette opp:
"Kontoen din er ikke tilknyttet en Facebook-konto.

Å knytte deg til Facebook vil gjøre det lettere å dele interessante saker med venner og ikke minst importere innhold fra Facebook hit."
Vil jeg offentliggjøre at jeg er på babyverden om jeg trykker på den? Har vi en babygruppe på facebook?
Skjønte ikke det der... :anyone

Glattkjøring er noe gørr, hvor langt er du kommet på lappen? :-)

Startet med teorien, så har jeg øvelseskjørt privat bare. Hadde en kjøretime og fikk da beskjed om at vi kunne gå rett på glattkjøring. Så håper ikke jeg trenger så mange kjøretimer gjennom skole. Det koster jo skjorta!

Ååååååååå! Glattkjøring er gøy!! Jeg kjørte med en annen jente som bremset når læreren sa gass og ikke bremset når han ba henne om det osv :p
Han var skikkelig kul, så når det var min tur fikk jeg lov til å skikkelig leke meg på banen! Det var gøy :)
Gjorde forresten det masse første vinteren med lappen, på parkeringsplasser fulle av snø. Der lærte jeg ALT om hvordan bilen oppfører seg på glatt føre! Det burde vært pålagt alle å gjøre :)

Hadde sikkert vært gøy om jeg ikke hadde vært gravid. :p Haha, men konstant kvalm og så mange timer i bil var ikke tingen for meg i går.. :p

Fikk svar på hcg prøve jeg tok for en uke siden, var da 5+6 og den var på 17.000.. Det er vel bra?

Back
Topp