~.:[Skravletråd]:.~

Hei!
Holder pusten, men er 5+2 i dag, og ukene går frrrrrryktelig sakte! :whacky059
Flere som er plaget med urolige bein om natta? :happy093

Får vondt i bena og kroppen generelt når jeg blir veldig trøtt :(

Skal på spillekveld med klassen til mini... Alle tar med spill osv så spiller vi div spill.. Sitter langt inne i meg å reise meg fra sofaen og vær sosial akkurat nå.. Vil kun sove!

Har hatt glattkjøring i dag, fy F det var noe dritt å sitte i bilen hele dagen, kjøre i sirkel og sladde rundt.. Måtte gå av og ta pauser flere ganger..

Har hatt glattkjøring i dag, fy F det var noe dritt å sitte i bilen hele dagen, kjøre i sirkel og sladde rundt.. Måtte gå av og ta pauser flere ganger..
Ååååååååå! Glattkjøring er gøy!! Jeg kjørte med en annen jente som bremset når læreren sa gass og ikke bremset når han ba henne om det osv :p
Han var skikkelig kul, så når det var min tur fikk jeg lov til å skikkelig leke meg på banen! Det var gøy :)
Gjorde forresten det masse første vinteren med lappen, på parkeringsplasser fulle av snø. Der lærte jeg ALT om hvordan bilen oppfører seg på glatt føre! Det burde vært pålagt alle å gjøre :)

Hehe, var høygravid på glattkjøringa. Stakkars gutt jeg kjørte sammen med;) det var så lite brå bevegelser som mulig. Tror jeg har restless legs også.

Forresten, tenkte å ta et bad men hvor varmt kan det være uten at det er farlig? Noen som vet?

Spent på morgendagens hcg verdi altså :):)

Kvalmen kommer om jeg ikke stapper mat i munnen hvert 5 min. Og ikke hva som helst. Det må være noe jeg har lyst på. Det er jo lett...

Ååh.. mister helt motet. Sovet kanskje 4 timer i natt, og nå må jeg stå opp for å gå på jobb.. som om jeg ikke var trøtt og sliten nok fra før. Begynner nesten å gråte og tenker at jeg ikke liker denne fredagen......:(

Idag får jeg vite hcg verdien min... spennende altså :)
Iogmed jeg tok den på jobb, så tok jeg den obligatoriske til riksen og en til lab her.. så når jeg kommer på jobb, vet jeg svaret hihi. .

Min kjære tror det må være tvillinger, siden magen allerede er så stor haha :)

Men dere som nå er gravid med nr 3: har magen deres kommet alt ?
Og kan det ha noe med at jeg har vært gravid 7.ganger totalt med denne.. bare 2 av de er fullgåtte da men..

Wiiii! Skal på UL imorgen, er SÅ spent! Spent på om det er noe der, spent på om vi får se et bankende hjerte eller ikke, spent på hva hun sier om hvor langt vi egentlig er på vei (skal liksom være 7+0 i morgen, men er rimelig sikker på at det er feil, tror jeg er nærmere 6 enn 7 uker).

Og så er det FREDAG i morgen!

Og så har jeg bestilt meg en ansiktsbehandling på lørdag, den lengste de hadde. Skal skjemme meg selv bort og bare nyte <3 Det har jeg fortjent, som ikke har snusa på 3 uker! *stolt*
Masse lykke til! :D

Endelig fredag, i dag kommer mannen til oss :)

Skal bare slappe av i kveld og kose oss.
Pappa jobber halvdag i dag for å kunne være sammen med frøkna. Deilig!

Jeg er kvalm, og søkk forkjølt igjen :(
Blir nok en strålende dag på jobb! Minstemann fikk ikke sove i går, så jeg gleder meg til å vekke :p

Vil bare sove..:)

Back
Topp