Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Holder pusten, men er 5+2 i dag, og ukene går frrrrrryktelig sakte!
Flere som er plaget med urolige bein om natta?![]()
Så flink du er ! GratulererWææææ! Jeg har fått andregangsintervju! Hoho! Me go girl!
Skal på spillekveld med klassen til mini... Alle tar med spill osv så spiller vi div spill.. Sitter langt inne i meg å reise meg fra sofaen og vær sosial akkurat nå.. Vil kun sove!
TakkLykke til![]()
Glattkjøring er noe gørr, hvor langt er du kommet på lappen?Har hatt glattkjøring i dag, fy F det var noe dritt å sitte i bilen hele dagen, kjøre i sirkel og sladde rundt.. Måtte gå av og ta pauser flere ganger..
Ååååååååå! Glattkjøring er gøy!! Jeg kjørte med en annen jente som bremset når læreren sa gass og ikke bremset når han ba henne om det osvHar hatt glattkjøring i dag, fy F det var noe dritt å sitte i bilen hele dagen, kjøre i sirkel og sladde rundt.. Måtte gå av og ta pauser flere ganger..
Masse lykke til!Wiiii! Skal på UL imorgen, er SÅ spent! Spent på om det er noe der, spent på om vi får se et bankende hjerte eller ikke, spent på hva hun sier om hvor langt vi egentlig er på vei (skal liksom være 7+0 i morgen, men er rimelig sikker på at det er feil, tror jeg er nærmere 6 enn 7 uker).
Og så er det FREDAG i morgen!
Og så har jeg bestilt meg en ansiktsbehandling på lørdag, den lengste de hadde. Skal skjemme meg selv bort og bare nyte <3 Det har jeg fortjent, som ikke har snusa på 3 uker! *stolt*