~.:[Skravletråd]:.~

Sovnet 2030 igår. . Og det er unormalt for meg som vanligvis kun trenger 4-5 timers søvn :p

Våknet 0350 og trodde blæra skulle sprenge. . Haha.. sleit med å sovne igjen pga magen rumlerog jeg er små uggen..
Skal allikevel stå opp 0515 så stod opp da og spise knekkebrød.
Nå er kl 0540 og jeg skulle gitt høyre benet mitt for å kunne sovne nå..men nå kaller jobben :)

Ha en fin dag alle sammen <3

Vi laget ribbe i går... det lukter helt forferdelig i dag :( kvalm!

Skulle ønske jeg ble kvalm faktisk. Jeg vil bare spise og spise og spise jeg

Jeg har klart å gå ned 20 kg dette året og livredd for å gå opp alt igjen allerede Hahaha :p
Oii, så flink du har vært!! :D det er jo vanlig å gå opp.. men mine tidligere svangerskap gikk jeg ikke opp så mye. Men da hadde jeg ikke denne matlysten heller :O hehe.. føler meg litt dømt til å rulle meg gjennom denne gangen! xD haha.

Oii, så flink du har vært!! :D det er jo vanlig å gå opp.. men mine tidligere svangerskap gikk jeg ikke opp så mye. Men da hadde jeg ikke denne matlysten heller :O hehe.. føler meg litt dømt til å rulle meg gjennom denne gangen! xD haha.

Oi, så flink! Jeg har ikke klart å gå ned noe særlig siden sist, og etter jeg sluttet å amme gikk jeg sakte men sikkert opp i vekt. Bare 4 kg, men like vel, veier nå 6 kg mer en jeg gjorde før jeg ble gravid med første, og snart like mye som jeg veide på det meste under svangerskapet.. Spent på hvordan kroppen ser ut om et år!

Oi, så flink! Jeg har ikke klart å gå ned noe særlig siden sist, og etter jeg sluttet å amme gikk jeg sakte men sikkert opp i vekt. Bare 4 kg, men like vel, veier nå 6 kg mer en jeg gjorde før jeg ble gravid med første, og snart like mye som jeg veide på det meste under svangerskapet.. Spent på hvordan kroppen ser ut om et år!
det skal sies at jeg gikk opp 11 kg med begge, men eneste grunnen for at de fløy fort av var fordi det bare var vann.
Føler det beste er å se for meg det værste og håpe det beste! :P

Er det vanlig å gå opp første trimester? Jeg merker at jeg har gått opp i vekt allerede, selv om jeg trener like mye som før. Spiser nok litt mer,da, er jo så sulten hele tiden! Og puppene har jo gått opp betydelig i størrelse, så ingen bh passer lengre..

Er det vanlig å gå opp første trimester? Jeg merker at jeg har gått opp i vekt allerede, selv om jeg trener like mye som før. Spiser nok litt mer,da, er jo så sulten hele tiden! Og puppene har jo gått opp betydelig i størrelse, så ingen bh passer lengre..

Sist gikk jeg opp 2-3 kg i starten. Jeg var så sulten hele tiden, ble kvalm om jeg ikke spiste. Samme greia nå :) det stabiliserer seg når man kommer over de første 12. Men håper jeg klarer å unngå en enooorm vektøkning :D

Første svangerskapet gikk jeg opp 6 kg første trimester! Puppene mine ble også store og måtte ha nye bh-er før det var gått 3 mnd. :( Synest det var myyyye, men det stoppet opp innimellom og gikk tilsammen opp 12 kg i hele svangerskapet. Jeg tror det er veldig forskjellig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap.:cool:

Gikk opp 30-40 kg begge gangene før. Så ut som en hvalross! Fikk max på ødem i kroppen og så ikke ut i måneskinn :(

Veide over 100 kg etter vesla var født.
Nå veier 62 kg og skal kun gå opp max 15 kg denne gang haha..
Er aktiv dette svangerskapet og har kunnskap om kosthold, det hadde jeg IKKE med de to andre.. ;)

Vi lagde det på lørdag men jeg klarte bare et stykke før jeg ble kjempe kvalm Hadde gledet meg hele uken!
Klarte å spise en del jeg ja :) men angret når jeg la meg og hadde en halsbrann fra h..... :(

Jeg skal gifte meg året etter babyen er født, så har ingen planer om å legge på meg absolutt nødvendige.

Back
Topp