Emiliemor
Gift med forumet
Så kultekstra stas da ja. Foreslo for sambo at hu mi på 7 kunne se men fikk uff nei til svar hehe
Hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kultekstra stas da ja. Foreslo for sambo at hu mi på 7 kunne se men fikk uff nei til svar hehe
Er sånn her og! To netter på rad har jeg vært stup trøtt, men brukt evigheter på å sovne!Trøtt ja.... I går ville jeg legge meg i 19:20-tida, var helt ferdig, selv om jeg egentlig ikke hadde gjort noe som helst hele dagen. Kom meg i seng ca 21. Sovna ca 00:30. Toppers. Hva skjer med det? Så i dag er jeg trøtt som ei strømpe igjen... Håper de innsovningsproblemene gir seg, jeg var helt på gråten på slutten fordi jeg ikke fikk sove :-(
Det er virkelig altoppslukende å være gravid. Det er vanskelig å tenke på noe annet. Jeg vil rope det fra toppen av et fjell og danse rundt med en Flott kul på magen. Herlighet som jeg gleder meg til neste år!
Det jeg gleder meg aller mest til er å fortelle tuppa på 3,5 år det, syns det er vanskelig å holde det fra henne, men vet at jeg må vente til etter 12 uker
Samme her! Og veldig vanskelig å holde seg når søsteren til sambo har termin i april og babler i vei om sydentur i august neste år.. Det passer ikke meg, dessverreDet er virkelig altoppslukende å være gravid. Det er vanskelig å tenke på noe annet. Jeg vil rope det fra toppen av et fjell og danse rundt med en Flott kul på magen. Herlighet som jeg gleder meg til neste år!
Det jeg gleder meg aller mest til er å fortelle tuppa på 3,5 år det, syns det er vanskelig å holde det fra henne, men vet at jeg må vente til etter 12 uker
Jeg har det sånn også, har også lyst å rope det høyt ut til hele verden!Synst det er vanskelig å holde maska hele tiden, og konsentrere seg om andre ting enn det som skjer inni kroppen min nå
Vi har snakket med snuppa her om det, men hun blir 2 år om 2 mnd så hun forstår ikke så mye ennå.
Samme her! Og veldig vanskelig å holde seg når søsteren til sambo har termin i april og babler i vei om sydentur i august neste år.. Det passer ikke meg, dessverre"Nå er jeg sliten, nå kan du ta over" sa hun i går når vi bakte lefser, hadde bare lyst til å si "nei takk, jeg står å holder meg for å ikke kaste opp"...
![]()
Går det ikke ann og få f.eks denne tråden øverst samt de viktigste trådene også der?
Som f.eks etterhvert ul tråder, termin lister osv limt til topp?
Godt å høre det ikke er bare meg som er en vandrende zombie om dagen! Måtte fortelle pappa at jeg var gravid i dag når han var med oss på cup med guttene! Jeg greide ikke å gå å kjøpe pølser i kiosken. F%#n så fælt det lukter i en sånn pølsekiosk![]()
Er sånn her og! To netter på rad har jeg vært stup trøtt, men brukt evigheter på å sovne!
Helt zombie her og!! I dag har jeg sovet to ganger i løpet av dagen, og kjenner det blir en tidlig kveld. Jeg føler meg som en elendig samboer og mor til min andre lille når jeg ikke orker å gjøre noen ting, å hvertfall ikke å lage mat!
Sove hørtes herlig ut! Mannen er borte på jobb, så jeg er alene med guttene i litt over en uke til. Skulle ønske jeg kunne spole tiden frem! En influensa på toppen av kvalme og trøtthet er liksom bare prima![]()
Trodde jeg døde mens jeg lufta hunden tidligere.. Og da jeg kom inn: "mamma!! Suuuuuuulten!"![]()
Ånei, så kjedelig! På fredag var jeg helt død, og samboeren kom ikke hjem før litt senere på kvelden. Visste ikke hvordan jeg skulle klare å holde meg våken og passe på mini, så måtte bare sette meg på bussen til mamma så jeg kunne sove litt der mens hun fikk sett etter han. Flink er du som har 2(?) å passe på alene en uke +!
Det vet jeg ikke, men når du trykker deg inn på en tråd kan du trykke på stjernen øverst på skjermen. Da legger den seg øverst for deg iallefall![]()