Skravletråd

Jeg har ca 8 maskiner med klær å brette, ellers skal jeg bake cookie-deig til navnefesten i helga og lage kort som forklarer hvilken mat/kake det er :p det sludder, så vi tar oss en innedag :D
Her og flyter det av rene klær på vaskeromnmet:( tiltak
 
Hva driver dere med i kveld da, damer?

Vi er på besøk hos mamma og pappa, mannen jobber lenge i dag :)
 
Hva driver dere med i kveld da, damer?

Vi er på besøk hos mamma og pappa, mannen jobber lenge i dag :)

Nå har jeg nettopp lagt frøkna, så nå sitter jeg her da.. Mannen er avgårde i huset for å gjøre i stand utleiedelen til han som skal leie der skal flytte inn.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, litt rastløs idag kjenner jeg :p
 
Nå har jeg nettopp lagt frøkna, så nå sitter jeg her da.. Mannen er avgårde i huset for å gjøre i stand utleiedelen til han som skal leie der skal flytte inn.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, litt rastløs idag kjenner jeg :p
Ingenting som trengs å gjøre? :p Du får slenge beina i sofaen og slappe av.
 
Ingenting som trengs å gjøre? :p Du får slenge beina i sofaen og slappe av.

Nei, for en gangs skyld haha! Jeg får vel bare benytte sjansen, frøkna våkner vel om ikke altfor lenge.. Hu sover virkelig ikke tungt om dagen, skjønner ikke hva som skjer :p Skrur jeg av musikken hennes på rommet så blir det full krise :p Og uten klarer hun ikke sovne, dilemma :p
 
Nei, for en gangs skyld haha! Jeg får vel bare benytte sjansen, frøkna våkner vel om ikke altfor lenge.. Hu sover virkelig ikke tungt om dagen, skjønner ikke hva som skjer :p Skrur jeg av musikken hennes på rommet så blir det full krise :p Og uten klarer hun ikke sovne, dilemma :p
Rart hvordan det plutselig kan endre seg ;)
 
Rart hvordan det plutselig kan endre seg ;)

Ja, hu har gjort meg bortskjemt med å sove gjennom med en amming fra hu var sånn 4 uker, for så å begynne å tulle om natta.. Litt omveltning for mammaen ja :p
 
Ja, hu har gjort meg bortskjemt med å sove gjennom med en amming fra hu var sånn 4 uker, for så å begynne å tulle om natta.. Litt omveltning for mammaen ja :p
Det er ikke bare bare ;) Det hender vi blir litt for bortskjemte.
 
Nå har jeg nettopp lagt frøkna, så nå sitter jeg her da.. Mannen er avgårde i huset for å gjøre i stand utleiedelen til han som skal leie der skal flytte inn.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, litt rastløs idag kjenner jeg :p
Det hørtes ut som å vinne i Lotto for meg!
Sleng deg på sofaen og nyt;)
 
Apropos legging.. Når la/legger dere ungene på eget rom? Jeg føler meg ikke helt der enda, men er det noe som er "mer vanlig" enn noe annet? Mye en skal lure på som mamma for første gang gitt :p
 
Back
Topp