Her og flyter det av rene klær på vaskeromnmet tiltakJeg har ca 8 maskiner med klær å brette, ellers skal jeg bake cookie-deig til navnefesten i helga og lage kort som forklarer hvilken mat/kake det er det sludder, så vi tar oss en innedag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og flyter det av rene klær på vaskeromnmet tiltakJeg har ca 8 maskiner med klær å brette, ellers skal jeg bake cookie-deig til navnefesten i helga og lage kort som forklarer hvilken mat/kake det er det sludder, så vi tar oss en innedag
Her flyter det av rene klær i stuen. Vaskerom, hva er det?Her og flyter det av rene klær på vaskeromnmet tiltak
Nice!Flaut å si, men idag er faktisk første dagen siden permisjon jeg ikke har på tights eller joggebukse....
Men... Det føles ganske digg
Vis vedlegget 112532
Ja, vaskerom, hva er det?Her flyter det av rene klær i stuen. Vaskerom, hva er det?
Huff da! Det er overhode ikke bra :OHalv pris påskegodt. Ikke bra!!!!
Hva driver dere med i kveld da, damer?
Vi er på besøk hos mamma og pappa, mannen jobber lenge i dag
Ingenting som trengs å gjøre? Du får slenge beina i sofaen og slappe av.Nå har jeg nettopp lagt frøkna, så nå sitter jeg her da.. Mannen er avgårde i huset for å gjøre i stand utleiedelen til han som skal leie der skal flytte inn.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, litt rastløs idag kjenner jeg
Ingenting som trengs å gjøre? Du får slenge beina i sofaen og slappe av.
Rart hvordan det plutselig kan endre segNei, for en gangs skyld haha! Jeg får vel bare benytte sjansen, frøkna våkner vel om ikke altfor lenge.. Hu sover virkelig ikke tungt om dagen, skjønner ikke hva som skjer Skrur jeg av musikken hennes på rommet så blir det full krise Og uten klarer hun ikke sovne, dilemma
Rart hvordan det plutselig kan endre seg
Det er ikke bare bare Det hender vi blir litt for bortskjemte.Ja, hu har gjort meg bortskjemt med å sove gjennom med en amming fra hu var sånn 4 uker, for så å begynne å tulle om natta.. Litt omveltning for mammaen ja
Vært på svømming med eldste, spist middag hos mamma og nå prøver jeg og få to i sengHva driver dere med i kveld da, damer?
Vi er på besøk hos mamma og pappa, mannen jobber lenge i dag
Det hørtes ut som å vinne i Lotto for meg!Nå har jeg nettopp lagt frøkna, så nå sitter jeg her da.. Mannen er avgårde i huset for å gjøre i stand utleiedelen til han som skal leie der skal flytte inn.. Aner ikke hva jeg skal gjøre, litt rastløs idag kjenner jeg
Det hørtes ut som å vinne i Lotto for meg!
Sleng deg på sofaen og nyt
Tar vel sin tid å få lagt to stykkerVært på svømming med eldste, spist middag hos mamma og nå prøver jeg og få to i seng
Vet du, det må gjøres bang bang, ellers blir det bare kaosTar vel sin tid å få lagt to stykker
Smart! Jo lenger tid det tar, jo flere muligheter for krøllVet du, det må gjøres bang bang, ellers blir det bare kaos