Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke plass til å hamstre Veldig billig da. Overraskende at det var igjen noe da, her går det unna på butikkene fordi de losses i hvite kassebiler og kjøres østoverHar akkurat kommet hjem fra Obs hvor jeg hamstra litt bleier... Håpet ingen skulle se meg men jeg traff flere kjente
Vis vedlegget 112358
Og så var det stor Pampers pakker til 79,- også
Var masse og så var det satt opp plakat på alle øst blokk språk kun 2 pr stk. Men det kom en dame bort til meg og sa at jeg kunne ta med fler, så jeg tok fireHar ikke plass til å hamstre Veldig billig da. Overraskende at det var igjen noe da, her går det unna på butikkene fordi de losses i hvite kassebiler og kjøres østover
Kiwi har også tilbud på eskene og pampers sin storpakke koater 66 på remaHar akkurat kommet hjem fra Obs hvor jeg hamstra litt bleier... Håpet ingen skulle se meg men jeg traff flere kjente
Vis vedlegget 112358
Og så var det stor Pampers pakker til 79,- også
Haha! Sto det virkelig det? Den er vel ikke helt innafor, for det er diskriminering Men helt greit, da...Var masse og så var det satt opp plakat på alle øst blokk språk kun 2 pr stk. Men det kom en dame bort til meg og sa at jeg kunne ta med fler, så jeg tok fire
Kjedelig for oss som skal handle litt, men når man ser hvordan noen kommer og virkelig tømmer butikken HELT for bleier, så er jo ikke det noe OK heller...Jeg var på en Rema butikk og der stå en plakat "max 1 pakke Pamper per kunde"... Så kjedelig å begrense foreldrene sånn.
Én pakke er i minste laget kunne jo vært 3 eller noeJeg var på en Rema butikk og der stå en plakat "max 1 pakke Pamper per kunde"... Så kjedelig å begrense foreldrene sånn.
Dessuten går de sikkert bare hundre turer ut og inn i stedet, så problemet er der allikevelKjedelig for oss som skal handle litt, men når man ser hvordan noen kommer og virkelig tømmer butikken HELT for bleier, så er jo ikke det noe OK heller...
Næh, tviler jeg på. Sjelden vi er i Sverige egentlig..Men hva med barnemat og mme og sånn? Det har jeg sett flere hamstrer i Sverige. Kommer dere til det?
Ja, for i østeuropa koster bleier myemye mer.Her står det på de fleste butikker at det er max 2 pakker bleier pr kunde. De er plager med at russere kommer og hamstrer og selger i Russland. Hvertfall de minste størrelsene som bare koster 10-20 kr.
Idag har vi hatt en dritt dag. Bare grin og vondt i magen. Økte på litt med grøt i går og tror det er derforHva har dere gjort i dag da? Vi har kost oss hjemme og mini har sovet masse
Æsj da.. Skal ikke mye til for å opprøre disse små magene!Idag har vi hatt en dritt dag. Bare grin og vondt i magen. Økte på litt med grøt i går og tror det er derfor
Huffda! Magen eller?Vi har rydda litt rundt omkring og gått en tur på 45 minutter.
Ellers har jeg vandret rundt med baby på hofta for hun er litt sur idag.
Nei trur ikke det, hun er bare litt surtete og lei. Skal bare opp og sitte på fanget/bæres.Huffda! Magen eller?