Skravletråd

mariposa

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Hvis vi noen gang skal få til et skjult forum, så må vi få opp hyppigheten på innleggene våre litt :-P

Sååå.....hva gjør dere i kveld?

Jeg er supersliten, zombie om dagen, så har satt meg i sofaen i kun morgenkåpen, med Laptop på fanget og The 100 på TVen :-)

Ligger super kvalm i sofaen, å med veldig vondt i bekkenet etter å ha vært ute på lekeplassen i ett par timer med storesøster :-/
Ligger bare å kikker på ulike nettsider på mobilen :-P

Jobber. Heldige meg har hjemmekontor og er lite flink på å ta meg fri på kveldene selv om jeg også har lyst til å se Paradise Hotel (mu guilty pleasure) :-P

Er også zombie :( sov masse i natt og ettermiddagshvilen dro for langt ut den også! Skjerpings på meg! :p
Klarte bare å spise en appelsin og en brødskiv i dag, så jeg og kjæresten måtte tenke godt hva vi skulle lage til middag. Ble svinepanetter og pomfri med salat :) driver å lager det nå ^^

Ligger super kvalm i sofaen, å med veldig vondt i bekkenet etter å ha vært ute på lekeplassen i ett par timer med storesøster :-/
Ligger bare å kikker på ulike nettsider på mobilen :p

Bekkensmerter er ikke gøy :-/ Går du til behandling?

Jobber. Heldige meg har hjemmekontor og er lite flink på å ta meg fri på kveldene selv om jeg også har lyst til å se Paradise Hotel (mu guilty pleasure) :p

Ååå, jeg vil og ha hjemmekontor! (men frykter lite ville blitt gjort da :-P ) Hva jobber du med?

Er også zombie :( sov masse i natt og ettermiddagshvilen dro for langt ut den også! Skjerpings på meg! :p
Klarte bare å spise en appelsin og en brødskiv i dag, så jeg og kjæresten måtte tenke godt hva vi skulle lage til middag. Ble svinepanetter og pomfri med salat :) driver å lager det nå ^^

Så deilig å få sove mye! Du har ingen barn fra før? :-P Savner første svangerskapet der jeg kunne sove så mye jeg ville, haha.

Jeg er bl.a regnskapsfører for mannen min sitt firma og jobber nå opp mot momsoppgjør med frist på fredag. Vil ikke si så mye mer før vi er på skjult, har et par jobber til ;)

Bekkensmerter er ikke gøy :-/ Går du til behandling?
Enn så lenge går jeg ikke til noe behandling....først de siste dagene det har blitt verre...bekkenet ble ødelagt etter forrige (første) graviditet så visste det kom relativt tidlig denne gangen...
Håper jeg klarer å holde det OK frem til første kontroll 18.mai hvertfall :-)

Vært å handlet inn is og cola :p etter å ha ligget super kvalm på sofaen i dag uten cola i hus måtte det i hus nå :p så nå skal vi hjem å se ullared og gnu is i trynet :D

Jeg ligger super kvalm på sofaen fordi huset stinker kuskit :p
Skulle vært sendt ut varsel fra bøndene til oss gravide som plages med kvalme om dagen ;)

Jeg skal til å bake horn med ost og skinke som min kjære kan ha med seg på jobb i morgen :p Han har vært snill med meg og kuttet all matlaging av kjøtt,biff,stek,brun saus osv (spyr av tanken:wtf:) i en uke nå så da kan jeg lage noe annet godt tilbake:D:p :happy090 Blitt veggis her haha håper det går over snart :shifty::shifty:

Klarer ikke å åpne kjøleskapet engang nesten jeg, og jeg jobber som kokk, hurra! :p Gleder meg til å klare å lage mat igjen!

Vært ute me småen i hele ettermiddag:) så nå er det slapping av på benken:) deilig❤️ har fri til mandag så nyter dagene:) har jobbet hele påsken! Så er vel fortjent med fri nå:)?

Jeg ligger bare å ser på tv mens samboer spiller på pc'n. Full av hormoner irriterer den spillyden grenseløst :P

Travel dag her. Hjemmekontor, men jammen ble det mye mas og kjas.

Tvunget meg ut på løpetur - deilig med fint vær, men kjenner at bekkenet ikke digger løping....:-(
Etter løpeturen har det blitt mye sofa gitt :-)
Ikke kvalm i dag - hurra ! Men herreminhatt hvor sulten jeg er ! Jeg kunne spist hele dagen !!

Her har hele kvelden gått med til styremøte. Hodet hang ikke heeelt med i alle svingene underveis! Endelig hjemme nå.

Så deilig å få sove mye! Du har ingen barn fra før? :-P Savner første svangerskapet der jeg kunne sove så mye jeg ville, haha.

Haha! Nei ingen barn fra før, da hadde det nok ikke blitt så avslappet dag ;) blir vel å savne det neste gang kan jeg tenke meg! Håper trettheten avtar litt etter hvert da :) vi skal dra å trene i morgen så håper jeg får litt mer energi og overskudd da :D

Jeg skal til å bake horn med ost og skinke som min kjære kan ha med seg på jobb i morgen :p Han har vært snill med meg og kuttet all matlaging av kjøtt,biff,stek,brun saus osv (spyr av tanken:wtf:) i en uke nå så da kan jeg lage noe annet godt tilbake:D:p :happy090 Blitt veggis her haha håper det går over snart :shifty::shifty:

Kjæresten ville ha pølser og bacon på butikken i dag men det var uaktuelt haha!! Blir så kvalm av tanken :s men spiste svinepanetter da, så er ikke blitt helt veggis :D

Jeg ligger bare å ser på tv mens samboer spiller på pc'n. Full av hormoner irriterer den spillyden grenseløst :P

Back
Topp