Skravletråd

Her går det bare bra:) Snuppa har nettopp tatt sine første skritt, og nå nytes ferie:) Savner all aktiviteten som var her da vi var gravide og de første mnd...:)

Å så spennende da :D Da er det ikke lenge før du må løpe etter henne overalt, heheh ;) Sebastian begynte jo å gå når han var 11 mnd, så her er det full fart hele dagen :p Ja det var masse god aktivitet her da :)
 
Alt bra med oss også, har en aktiv og skravelende liten pilt :p

Har alle mai-barna begynt i BHG eller er det flere som starter nå til høsten? :)
 
Nå er det lenge siden jeg har vært innom! Morro å se en oppdatering fra alle :) her går det kjempebra! Kasper er turbo, høyt og lavt hele tiden! Skravler, danser, synger og ler! Nå er han straks 14 mnd, og har gått i 4 mnd allerede, så nå løper vi etter som bare det :)

Han begynner i samme Bhg som storesøster i augus! Det blir stas! Tror han er veldig klar, men de siste ukene har han fått skikkelig separasjonsangst fra meg, så litt spennende blir det jo!

Imorgen natt reiser vi to uker til Rhodos!! Superspente på det altså! Ser for meg at flyturen kan bli en interessant affære, men fram kommet vi jo ;)

☀️☀️☀️GOD SOMMER ALLE SAMMEN!!!! ☀️☀️☀️
 
Her skal lillemor begynne i barnehage til høsten. Både hun og storebror er i ny barnehage. Så blir spennende. De har begge vært hjemme siden mai. Storebror trenger veldig andre barn å leke med. Lillemor har så vidt begynt å bli vant med at jeg er på jobb. Så skal bli interessant å se hvordan hun takler barnehageoppstart.

Men først er det ferie. Litt til jobb og så 3 uker i campingvogn. Blir deilig. Bare været blir bra. Fortsatt god sommer alle sammen.
 
I morgen er det 2 uker til snuppa begynner i barnehage!! Mor og far gleder seg masse :) Vi tror hun vil trives veldig. Hun har kommet over sin fremmedfrykt og separasjonsangsten er en god del mindre. Sist uke tilbragte hun 4 døgn hos sin tante, onkel og fetter. Fetteren er 4,5 mnd eldre og veldig "guttunge"! Aktiv, småhyper, grådig, bråkete, småbølle ;)
Snuppa var en liten prinsesse i forhold, som rolig kosentrerte seg om byggeklosser og puslespill alene, og koste seg med å mumse frukt, men babler masse mer enn han ;)
Hun taklet fint å være borte fra moren sin, siden min søster ligner veldig på meg, og lukter sikkert likt. Hun kom hjem mer klengete enn noen gang riktignok, men sånn hadde hun vært der.
Nå har jeg 2 ukers ferie sammen med henne, så da skal vi på 2 hytteturer: både ute på en øy i fjorden med strand, og på innlandet ved et tjern.
 
Hurra! Endelig drikker hun litt mer vann! Sugerør gikk til en viss grad, men det ble mest nappet ut og lekt med, så vi kjøpte til slutt en sånn tutekopp med sugerør fra avent, og da tok hun den rett i munnen og drakk masse :)
Så nå har hun både drukket vann med bittelitt saft i, og vanlig vann fra denne :)
 
Back
Topp