Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en liten blødning for litt siden, men fikk den ordentlig igjen nå. Blæ…Æsj, kjedelig når den kommer.. Min kom for litt siden
Sent from my iPhone using BV Forum
Du har vært borte lenge Iiselin?Æsj, kjedelig når den kommer.. Min kom for litt siden
Har vært ganske herlig å ha et helt år uten jaJeg har bare hatt besøk en gang...lurer på når hun kommer tilbake. Ikke det at jeg savner henne da
Du har vært borte lenge Iiselin?
Vært på ferie?
EnigHar vært ganske herlig å ha et helt år uten ja
Krysser fingrene! Håper det går braOk dere! Da skal jeg for første gang prøve å legge henne for natten oppe på rommet! Jeg ammer, og hun tar ikke smokk, så jeg har tenkt til å prøve dette: Skifte til pys og skifte bleie, legge oss i vår seng og amme liggende. Se om hun sovner... Andre forslag tas imot med stor takk!
Så trist å høreJeg var hos mamma, også har det vært litt så som så, uten å gå veldig inn på alt.. Har det litt tungt for tiden, men det kommer seg vel etterhvert
Krysser fingrene for degOk dere! Da skal jeg for første gang prøve å legge henne for natten oppe på rommet! Jeg ammer, og hun tar ikke smokk, så jeg har tenkt til å prøve dette: Skifte til pys og skifte bleie, legge oss i vår seng og amme liggende. Se om hun sovner... Andre forslag tas imot med stor takk!
Jeg hadde løftet henne over i sin egen seng... Men da våkner hun kanskje?Hun har nå sovnet, er spent på om hun våkner når jeg reiser meg.. Skal jeg la hun ligge eller løfte henne over i sengen sin? Skal jeg legge henne over når vi skal sove? Herlighet, så fort man glemmer