Skravletråd

Haha aner ikke hvor det er jeg, så kan lissom ikke si noe på det :p hun kaller det for Bergen hvertfall;) men kan hende hun sier det til oss som ikke har peiling :D

Haha jammen godt det bare er luft de mater oss med:D

Digger surt:) og må si jeg har fått litt nok av sjokolade! Og nå blir det ikke noe sånt igjen før om en uke!;)

Jeg har ikke helt peil på det der selv. Men kleppestø ligger vel på askøy som er en egen kommune om jeg ikke roter fælt. Rett ved Bergen altså. Har venner på askøy. Men noen sier jo de er bergensere der osv. Så ikke helt inni regelene der. Det er Hordaland om ikke annet:P haha. Mannen er ekte bergenser nemlig, så opptatt av det der. Vi bor 7min fra sentrum;)

Jeg har ikke helt peil på det der selv. Men kleppestø ligger vel på askøy som er en egen kommune om jeg ikke roter fælt. Rett ved Bergen altså. Har venner på askøy. Men noen sier jo de er bergensere der osv. Så ikke helt inni regelene der. Det er Hordaland om ikke annet:P haha. Mannen er ekte bergenser nemlig, så opptatt av det der. Vi bor 7min fra sentrum;)

Haha samme som det er med de fra Skien og Porsgrunn her da! For dem er det STOR forskjell, men for resten av Telemark er det samme skiten.. hahaha :P

Haha samme som det er med de fra Skien og Porsgrunn her da! For dem er det STOR forskjell, men for resten av Telemark er det samme skiten.. hahaha :p

Hihi, ok:D

Kanskje lurt å finne sengen etterhvert mon tro. Hmm...Litt trøtt, men ikke veldig:P

Hihi, ok:D

Kanskje lurt å finne sengen etterhvert mon tro. Hmm...Litt trøtt, men ikke veldig:P

Hehe ja syns jeg hører dyna roper nå altså! Hehe..så god natt da :D

<3

Hatt en fin natt? :)

Joda, grei nok:) Våknet med litt magevondt i natt, så slet jeg med å sove igjen...Men men:) Ble da noen timer iallefall. Legge meg tidlig i kveld. Kan jo prøve iallefall:P Haha

Du da?:)

Planer i dag da?:) Her blir det en rolig dag, med en liten tur ut etter middag. Har kommet litt snø nemlig:D

Joda, grei nok:) Våknet med litt magevondt i natt, så slet jeg med å sove igjen...Men men:) Ble da noen timer iallefall. Legge meg tidlig i kveld. Kan jo prøve iallefall:P Haha

Du da?:)

Planer i dag da?:) Her blir det en rolig dag, med en liten tur ut etter middag. Har kommet litt snø nemlig:D

Uff det er ikke noe godt :(
Haha ja man kan jo alltids ha et håp om å legge seg tidlig:D haha

Har sovet godt :D måtte gi Leoh smokk en gang og ble vekket av Liana en gang, men var sambo som sto opp :) ellers sov jeg til kl 11:eek::P

Idag vurderer jeg å ta med Emira på kino :) er den nye Tingeling filmen som går :P ellers blir det nok en tur ut her å.. kom litt snø igjen her også :D

Uff det er ikke noe godt :(
Haha ja man kan jo alltids ha et håp om å legge seg tidlig:D haha

Har sovet godt :D måtte gi Leoh smokk en gang og ble vekket av Liana en gang, men var sambo som sto opp :) ellers sov jeg til kl 11:eek::p

Idag vurderer jeg å ta med Emira på kino :) er den nye Tingeling filmen som går :p ellers blir det nok en tur ut her å.. kom litt snø igjen her også :D

Mhm. Jeg tenker det hver eneste dag, men som regel er jeg altfor sen i seng:P
11?? Åhh guud!! Det hørtes fantastisk ut:D

Kino er jo kos:) Vi skal en tur til uken:)
Hurra for snø:D Ble som vi ville da:D

Du har vel ikke peiling på hvor jeg finner en rimelig, men ok nok cd spiller? Skal ha på rommet til Oliver. Han er jo en danseløve;) Han stod og hang ved cd spilleren på hytten i julen og danset:D

Mhm. Jeg tenker det hver eneste dag, men som regel er jeg altfor sen i seng:P
11?? Åhh guud!! Det hørtes fantastisk ut:D

Kino er jo kos:) Vi skal en tur til uken:)
Hurra for snø:D Ble som vi ville da:D

Du har vel ikke peiling på hvor jeg finner en rimelig, men ok nok cd spiller? Skal ha på rommet til Oliver. Han er jo en danseløve;) Han stod og hang ved cd spilleren på hytten i julen og danset:D

Haha samme her.. sier spesielt om morgen når jeg er trøtt, at jeg skal legge meg tidlig! Skjer ikke så ofte må jeg innrømme :P
Ja var deilig å sove så lenge :D sjeldent jeg sover til lenger enn 9:30 når jeg har mulighet;)

Haha så søt :D Nille har CD-spillere av og til..sånne for barn medikrofoner :D de koster hvertfall ikke mer enn 200kr.. eller så har kansje andre lekebutikker noe lignende :) har en på rommet til Emira som går på batterier ;)

Haha samme her.. sier spesielt om morgen når jeg er trøtt, at jeg skal legge meg tidlig! Skjer ikke så ofte må jeg innrømme :p
Ja var deilig å sove så lenge :D sjeldent jeg sover til lenger enn 9:30 når jeg har mulighet;)

Haha så søt :D Nille har CD-spillere av og til..sånne for barn medikrofoner :D de koster hvertfall ikke mer enn 200kr.. eller så har kansje andre lekebutikker noe lignende :) har en på rommet til Emira som går på batterier ;)

Nei, alt for lett og fristende å bli sittende oppe. Så angrer man gjerne litt på morgenkvisten:P

Ja, kan jo se der. Eller europris kanskje:)

Nei, alt for lett og fristende å bli sittende oppe. Så angrer man gjerne litt på morgenkvisten:P

Ja, kan jo se der. Eller europris kanskje:)

Hehe ja det er akkurat sånn med meg å:P daglig dilemma;):P

Ja det bør du:) trenger vel ikke nyeste modellen av det beste heller:p

Hehe ja det er akkurat sånn med meg å:p daglig dilemma;):p

Ja det bør du:) trenger vel ikke nyeste modellen av det beste heller:p

Nei, langt derifra. For han kommer til å denge litt løs på den også sikkert. Også må han jo skifte cd selv:P

Ble det kino på dere:)?

Nei, langt derifra. For han kommer til å denge litt løs på den også sikkert. Også må han jo skifte cd selv:P

Ble det kino på dere:)?

Haha ja da er det greit med en liten enkel og billig sak :P haha

Jepp, ble kino :) Tingeling og drømmebeistet:P hihi

Jepp, blir det. :D

Så kjekt da. Likte hun filmen?:)

Blir ingen snap her i kveld. Tar i morgen;):P

Ja hun likte den :) var litt småskummel med engang når dette beistet først dukket opp, men så var den jo snill :P (selvfølgelig)

Haha ja du får ta det når du kan :D

Slår barna dere seg mye? :P igår snubla mini fremover når vi var ute og skrubba opp panna. Idag skjedde det samme, men i skogen så hu fikk en kvist opp mot nesen og skikkelig rift. Føler nesten at jeg passer dårlig på, men jeg er jo rett bak henne hele tiden, ikke alltid så lett å være rask nok. Her hjemme har hun også gått på veggen (!!) To ganger og fått blåveis i panna.

Ja hun likte den :) var litt småskummel med engang når dette beistet først dukket opp, men så var den jo snill :p (selvfølgelig)

Haha ja du får ta det når du kan :D

Hihi, de pleier være grei:D

Da var juleferien over, og tilbake til hverdagen. Mannen på jobb, og vi i åpen barnehage:) Nå har han fått herjet en del timer:D
Så er det ikea i ettermiddag:)

Må jo ha hjelp av mannen, så det jeg venter på:P

Slår barna dere seg mye? :P igår snubla mini fremover når vi var ute og skrubba opp panna. Idag skjedde det samme, men i skogen så hu fikk en kvist opp mot nesen og skikkelig rift. Føler nesten at jeg passer dårlig på, men jeg er jo rett bak henne hele tiden, ikke alltid så lett å være rask nok. Her hjemme har hun også gått på veggen (!!) To ganger og fått blåveis i panna.

Du har nok en ganske normal unge :P til og med 5åringen her slår seg daglig :P;)

hvordan går det mammaene her inne? :)

beklager fraværet, men er jeg her inne for mye frister det sånn og være på vi prøver gruppen xD
vi har sluttet å prøve aktivt, vi har bare sex når vi vil uten tester og slikt! og det er SÅÅÅÅ godt!
jeg har vært deprimert siden august og etter nyttårsaften var jeg på vei opp og er på vei opp enda mere ! :)

savnet er der, men jeg prøver å heller glede meg over ting enn å sørge alt for mye. det er tungt å vite at det snart er 2 år siden vi mistet lille elie så der sørger jeg. men for de spirene vi mistet så prøver jeg å glede meg over at vi kan bli gravid. selv om ikke det alltid er lett da... har mine dager, men er ikke deprimert :)

i februar skal både jeg og mannen ta en haug med blodprøver for å sjekke oss også i mars har jeg ny time hos gyn hvor vi skal gå gjennom hvilke ting jeg skal starte på etter eggløsning.

skal forresten på visning i helgen og det er så spennende :D

Back
Topp