Skravletråd

Haha mange som spør;) vi har fått tilbud om gratis vaksiner mot tuberkulose (BCG) og hepatitt B.. for ifølge norge så er det "mye" av de sykdommene i kosovo :p men sambo har aldri kjent noen det som har hatt det..haha :) og vi har fått de vaksinene på ungene sånn i tilfelle vi skulle dratt på ferie lissom :)

Ok, skjønner:)
Hadde valgt å tatt de selv da også:)

Ok, skjønner:)
Hadde valgt å tatt de selv da også:)

Ja hvorfor ikke lissom.. de husker jo ikke noe av det :P også blir ikke BCG gitt på ungdomsskolen lenger heller, fordi det er så mange som reiser til utlandet før det ;) så da var det ekstra greit :P

Ja hvorfor ikke lissom.. de husker jo ikke noe av det :p også blir ikke BCG gitt på ungdomsskolen lenger heller, fordi det er så mange som reiser til utlandet før det ;) så da var det ekstra greit :p

Nei, bare ubehagelig der og da:)
Er jo de som ikke ønsker følge det vanlige vaksineprogrammet også. Det fatter ikke jeg, men de om det!:P

Nei, bare ubehagelig der og da:)
Er jo de som ikke ønsker følge det vanlige vaksineprogrammet også. Det fatter ikke jeg, men de om det!:P

Ja kan ikke forstå de folka!! Jeg har ikke vært i tvil engang :) bare å kjøre på med vaksiner..hahaha

Ja kan ikke forstå de folka!! Jeg har ikke vært i tvil engang :) bare å kjøre på med vaksiner..hahaha
Har ikke vært i tvil selv heller:)

Hatt en fin dag?:)

Her spilles det musikk nå og så ser jeg på gamle bilder:P
Godt bildene er gamle sier jeg, ser jo ikke rett ut!!:P
Men gøy da:D

Har ikke vært i tvil selv heller:)

Her spilles det musikk nå og så ser jeg på gamle bilder:P
Godt bildene er gamle sier jeg, ser jo ikke rett ut!!:P
Men gøy da:D

Dagen har vært god ja :) rolig og fin.. hehe.. har akkurat sett en Twilight film, og skal se enda en :D går på nrk3 ;) hva har dere drevet med idag da?

Hahah ja huff, gamle bilder! Så helt grusom ut hahaha :D

Dagen har vært god ja :) rolig og fin.. hehe.. har akkurat sett en Twilight film, og skal se enda en :D går på nrk3 ;) hva har dere drevet med idag da?

Hahah ja huff, gamle bilder! Så helt grusom ut hahaha :D

Ohhh, jeg digger twilight:D
Vi har vært på badeland i dag:D Ellers har vi daffet hjemme. Fikset litt på rommet hans. Fikk bl.a. noe møbler til jul som måtte komme på plass.
CIMG6125.JPG
Som du ser på bilde ble han fornøyd, haha

Ohhh, jeg digger twilight:D
Vi har vært på badeland i dag:D Ellers har vi daffet hjemme. Fikset litt på rommet hans. Fikk bl.a. noe møbler til jul som måtte komme på plass.
Vis vedlegget 97090
Som du ser på bilde ble han fornøyd, haha

Jaaa digger de filmene :D blir ikke lei :P

Så koselig rom og en fin fornøyd gutt :D hehe.. her har Leoh bare et lite hjørne på rommet vårt :P skulle ønske vi hadde 4 soverom!

Jaaa digger de filmene :D blir ikke lei :p

Så koselig rom og en fin fornøyd gutt :D hehe.. her har Leoh bare et lite hjørne på rommet vårt :p skulle ønske vi hadde 4 soverom!

Ikke jeg heller. Sett de ganske mange ganger:P

Ja, fornøyd med rommet hans. Ganske romslig:)
Det kommer gjerne med tiden:D

Ikke jeg heller. Sett de ganske mange ganger:P

Ja, fornøyd med rommet hans. Ganske romslig:)
Det kommer gjerne med tiden:D

Deilig det :) tenkte på å la jentene dele rom tidligere her, men så ser vi at dem har et større behov for eget rom enn det Leoh har :) så får vi heller håpe at vi kan få lån til et hus etterhvert :)

Deilig det :) tenkte på å la jentene dele rom tidligere her, men så ser vi at dem har et større behov for eget rom enn det Leoh har :) så får vi heller håpe at vi kan få lån til et hus etterhvert :)
Jada,det skjønner jeg. De er jo eldre enn han så.
Det satser vi på:):D Også har han jo fått ny seng, men den vil han ikke bruke:P haha

Jada,det skjønner jeg. De er jo eldre enn han så.
Det satser vi på:):D Også har han jo fått ny seng, men den vil han ikke bruke:P haha

Haha nei det gamle er ofte det beste :P haha.. åssen seng har han fått da? :) her kommer vi til å bruke sprinkelseng til dem er for små.. for kan fjerne ene siden på dem :)

Her er hjørnet til Leoh :)
1420275479775.jpg

Og her sov han så søtt igår kveld:rolleyes:
1420275517896.jpg

Haha nei det gamle er ofte det beste :p haha.. åssen seng har han fått da? :) her kommer vi til å bruke sprinkelseng til dem er for små.. for kan fjerne ene siden på dem :)

Her er hjørnet til Leoh :)
Vis vedlegget 97167

Og her sov han så søtt igår kveld:rolleyes:
Vis vedlegget 97168

Se der ja:) Fin seng det!:)
Sov skjønn han er:D

Han klatret bare ut av sprinkelsengen, så har kjøpt juniorseng.

Se der ja:) Fin seng det!:)
Sov skjønn han er:D

Han klatret bare ut av sprinkelsengen, så har kjøpt juniorseng.

Takk:) er ikea seng :P Liana har samme etter Emira..og like fin enda den har vært brukt i 5år;)

Haha gjør han? Det var tidlig ute han der da :D hihi.. her får han ikke beinet over engang;)

Takk:) er ikea seng :p Liana har samme etter Emira..og like fin enda den har vært brukt i 5år;)

Haha gjør han? Det var tidlig ute han der da :D hihi.. her får han ikke beinet over engang;)

Ikke værst:)
Jada, en liten apekatt:P

Ikke værst:)
Jada, en liten apekatt:P

Jepp :) gikk til byen en tur med Emira og Liana.. skulle se etter noe vinterklær til meg selv, men endte opp med å kjøpe gave til en venninne av meg som føda 1 januar :D:P eller gaven var til babyen da :P hun bor i Bergen til og med ;):)
Ellers har vi kosa oss hjemme..

Har du hatt en fin dag?

Jepp :) gikk til byen en tur med Emira og Liana.. skulle se etter noe vinterklær til meg selv, men endte opp med å kjøpe gave til en venninne av meg som føda 1 januar :D:p eller gaven var til babyen da :p hun bor i Bergen til og med ;):)
Ellers har vi kosa oss hjemme..

Har du hatt en fin dag?

Aha, så kos da:) Kjekt å handle babygaver:D Hvor i Bergen bor hun;)?

Veldig fin den. Jeg og Oliver har lekt en hel del på rommet hans, bakt muffins og ellers slappet av i morges i mens guben fikset på ny stue. Senere var vi ute for noen ærender, så på en lampe, tapet++ Oliver fikk som vanlig alltid noe mens vi var ute, jeg sliter sånn med å si nei og legge det vekk når han finner noen han viser interessen for:P Huff!
Jaja...hehe...

Ellers taco og snop da:D Masse smågodt.. Yayyyy:D

Aha, så kos da:) Kjekt å handle babygaver:D Hvor i Bergen bor hun;)?

Veldig fin den. Jeg og Oliver har lekt en hel del på rommet hans, bakt muffins og ellers slappet av i morges i mens guben fikset på ny stue. Senere var vi ute for noen ærender, så på en lampe, tapet++ Oliver fikk som vanlig alltid noe mens vi var ute, jeg sliter sånn med å si nei og legge det vekk når han finner noen han viser interessen for:P Huff!
Jaja...hehe...

Ellers taco og snop da:D Masse smågodt.. Yayyyy:D

Ja er så mye fint til nyfødt da:) hun bor i kleppestø eller noe :P er like gammel som oss :)

Høres koselig ut:) Leoh lommer stadig vekk med kopp, tallerken og skje og skal mate oss :) hehe.. smatter, sier nam nam eller slurper når vi lissom skal drikke haha:D

Haha ja veeet! Er så vanskelig å skuffe dem..haha derfor jeg sjeldent tar med unger :P:D

Ja må si jeg vurderer smågodt til neste helg! Har spist sjokolade siden julaften haha..

Ja er så mye fint til nyfødt da:) hun bor i kleppestø eller noe :p er like gammel som oss :)

Høres koselig ut:) Leoh lommer stadig vekk med kopp, tallerken og skje og skal mate oss :) hehe.. smatter, sier nam nam eller slurper når vi lissom skal drikke haha:D

Haha ja veeet! Er så vanskelig å skuffe dem..haha derfor jeg sjeldent tar med unger :p:D

Ja må si jeg vurderer smågodt til neste helg! Har spist sjokolade siden julaften haha..

Aha, vet hvor det er. I følge mannen er ikke det Bergen da:P haha...Men det er en annen sak;)

Haha, de er så søte disse små:D Har en som liker å mate her også. Den feederen:P

Ja, klarer liksom ikke si nei jeg...Må jo bare skjerpe meg:P

Sjokoladejenta!! Var litt sjokolade i snopeposen her også da, men mest surt;)

Aha, vet hvor det er. I følge mannen er ikke det Bergen da:P haha...Men det er en annen sak;)

Haha, de er så søte disse små:D Har en som liker å mate her også. Den feederen:P

Ja, klarer liksom ikke si nei jeg...Må jo bare skjerpe meg:P

Sjokoladejenta!! Var litt sjokolade i snopeposen her også da, men mest surt;)

Haha aner ikke hvor det er jeg, så kan lissom ikke si noe på det :P hun kaller det for Bergen hvertfall;) men kan hende hun sier det til oss som ikke har peiling :D

Haha jammen godt det bare er luft de mater oss med:D

Digger surt:) og må si jeg har fått litt nok av sjokolade! Og nå blir det ikke noe sånt igjen før om en uke!;)

Back
Topp