Skravletråd

Aloe Vera produkter :) ha en fin mandag :) skal ut snart. Blir frokost ute idag :)

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡

Aha:) Kose dere!:)
Sitter bare å venter på at veslegutt skal våkne jeg:P:D

Kjipt med gummistøvlene da:P
Kan finne på mye kos inne da:D
Jeg hadde tidligvakt i går. Ellers bestod resten av dagen til avslapping,kos og baking;):)

Åh hva bakte du? :)

Glutenfri sjokoladekake og sitronmuffins;):D
Mmmmm.. sikkert godt :)
Åssen sjokoladekake lagde du? Langpanne eller form?

Jeg må lage en sjokoladekake som er glutenfri til bursdagene her! Noen å anbefale? Som jeg kan pynte med smørkrem :)

Mmmmm.. sikkert godt :)
Åssen sjokoladekake lagde du? Langpanne eller form?

Jeg må lage en sjokoladekake som er glutenfri til bursdagene her! Noen å anbefale? Som jeg kan pynte med smørkrem :)

Mmm, ja! Veldig godt,jeg forspiste meg litt kan man si...Så fylte jeg frysen;) Greit å ha liggende litt til besøker syns jeg. Liker å bake når jeg vil, ikke når jeg må:P

Har flere sjokoladekaker jeg baker...Bytter litt på det;) Denne gangen var det langpanne. Veldig god og enkel!:) Skal ta bilde av oppskriften jeg;)

Tusen takk snupp :D syns jeg bør bake noe som søsteren min kan spise å.. haha

Bare hyggelig;):D
Det bør du gjerne gjøre ja:P Litt synd i hu ellers nesten...
Hvis du vil gjøre det enda enklere så har du også muffinsblandinger fra toro som er glutenfrie;)

Bare hyggelig;):D
Det bør du gjerne gjøre ja:P Litt synd i hu ellers nesten...
Hvis du vil gjøre det enda enklere så har du også muffinsblandinger fra toro som er glutenfrie;)

Ja hørte mamma sa at mye av det fra toro er glutenfritt :) men tenkte jeg skulle lage en glutenfri sjokoladekake med rund form, som jeg kan bruke dette spiselige bilde på:) må jo få med gjengen fra drømmehagen på kaka :D

Ja hørte mamma sa at mye av det fra toro er glutenfritt :) men tenkte jeg skulle lage en glutenfri sjokoladekake med rund form, som jeg kan bruke dette spiselige bilde på:) må jo få med gjengen fra drømmehagen på kaka :D

Ja, veldig mye:) Så det kan du sjekke ut også:) Og jeg syns det smaker godt:)
Hehe, stas med drømmehagen på kaken da:D

Ja, veldig mye:) Så det kan du sjekke ut også:) Og jeg syns det smaker godt:)
Hehe, stas med drømmehagen på kaken da:D

Hehe jaaa.. må jo le litt å, for jeg satt å tenkte på dette med at noen klarer å lage programmer som faller i smak hos barn mellom 1 og 3 år.. men ser jo at det omtrent bare er vas :P haha..

Hehe jaaa.. må jo le litt å, for jeg satt å tenkte på dette med at noen klarer å lage programmer som faller i smak hos barn mellom 1 og 3 år.. men ser jo at det omtrent bare er vas :p haha..

Haha, ok:P Ikke sett mye på det jeg, så kan ikke uttale meg:P

Veldig:) Åpen barnehage var topp:)
Så koselig :) vi skal prøve dette når vi kommer hjem fra syden :)

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡

Back
Topp