Skravletråd

Haha, ja:P Ser sånn ut på disse bildene:P Han elsker den boksen som hører til legoen;)

Haha typisk unger! Boksene, gavepapir og gavebånd er mye mer interessant enn innholdet som følger med :D haha

Haha typisk unger! Boksene, gavepapir og gavebånd er mye mer interessant enn innholdet som følger med :D haha

Ja, det er tydelig her av og til:P Vi bare "se her Oliver, så gøy", men neida...Han styrer på med emballasjen eller noe:P

Det ble ikke noe bedre søvn :/ men alt for jenta mi ♡ og har en dårlig periode og

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡

Huff da, ikke noe særlig:/
Nei :/ har ikke mye overskudd og humøret varier VELDIG

Hatt en fin søndag da?:)

Helt okey :P har regna hele dagen, og jeg hadde glemt støvlene til Emira i barnehagen.. så har ikke kunne vært ute å lekt :( men har prøvd å finne på ting for jentene inne da :) ellers ikke gjort så mye annet enn det, handling og bitte litt husarbeid ;)

Hva med deg?

Helt okey :p har regna hele dagen, og jeg hadde glemt støvlene til Emira i barnehagen.. så har ikke kunne vært ute å lekt :( men har prøvd å finne på ting for jentene inne da :) ellers ikke gjort så mye annet enn det, handling og bitte litt husarbeid ;)

Hva med deg?

Kjipt med gummistøvlene da:P
Kan finne på mye kos inne da:D
Jeg hadde tidligvakt i går. Ellers bestod resten av dagen til avslapping,kos og baking;):)

Høres slitsomt ut.
Lykke til:)
I natt ble det nok søvn :D men pga formen er jeg trøtt og uggen uansett :/ håper på godt humør idag og :)

I natt ble det nok søvn :D men pga formen er jeg trøtt og uggen uansett :/ håper på godt humør idag og :)

Godt du hadde en god natt om ikke annet:)
Vi får satse på humøret blir bra ja;)

Godt du hadde en god natt om ikke annet:)
Vi får satse på humøret blir bra ja;)
Sovnet i 12 tiden ikke 3-4 :D ja :) ut å drive med hobby idag :)

Hva hobby er det da:)?
Aloe Vera produkter :) ha en fin mandag :) skal ut snart. Blir frokost ute idag :)

Back
Topp