Skravletråd

Ja, det er helt naturlig og en del av prosessen:)<3

Ja, endelig:D

Ha en fin dag:)
Ja <3 er så takknemlig at vi har natalia ♡
Ja! Ble veldig glad :D
Ha en fin dag du og :)

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡

Det ammes en del enda ja. Han er glad i puppen, hehe. Ammer morgen, midt på dagen og til kvelds samt natt og en og annen gang imellom dersom behovet er der.

Her skal det jobbes i helga, så stort annet blir nok ikke gjort her i huset.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Koselig da! Puppegutt her også:D

God jobbehelg:) Jobber du i helsesektoren?:)
Jeg jobber selv dagvakt på søndag;)

Takk for det:)
Planer i dag dere da?:)
Må på el kjøp med dataen jeg kjøpte på onsdag ... musen henger seg opp ... yea for duppedingser xD ellers helge vask her i huset :) dere da? :)

Må på el kjøp med dataen jeg kjøpte på onsdag ... musen henger seg opp ... yea for duppedingser xD ellers helge vask her i huset :) dere da? :)

Åh, kjipt når ting ikke fungerer som de skal:confused::p
Blir litt rydding og vasking her også. Så en trilletur og tur i barnehagen for lek etterpå:) Ellers kun avslapping:)

Åh, kjipt når ting ikke fungerer som de skal:confused::p
Blir litt rydding og vasking her også. Så en trilletur og tur i barnehagen for lek etterpå:) Ellers kun avslapping:)
Jeg hater det og blir så jævlig sur når sånt skjer :p høres ut som en grei dag det da :) nå har hun sovet så da reiser vi ut snart :) ønsker alle en riktig god helg :)

Jeg hater det og blir så jævlig sur når sånt skjer :p høres ut som en grei dag det da :) nå har hun sovet så da reiser vi ut snart :) ønsker alle en riktig god helg :)

God helg til deg også!:D

Ok;) Det er deilig innimellom syns du?:)
Deilig å ikke drive med hobby i helgen men må ha kontakt med omverden :p fikk helt ny pc idag. Håper den fungerer :)

Deilig å ikke drive med hobby i helgen men må ha kontakt med omverden :p fikk helt ny pc idag. Håper den fungerer :)

Gratiss med ny pc;)

Haha, da krysser vi fingrene for at denne er i orden:D
Ja :D det virker sånn, får se om pcen henger seg :) nå er jeg så trøtt at jeg legger meg med jenta mi :) kommer kanskje på senere i kveld :)

Ja :D det virker sånn, får se om pcen henger seg :) nå er jeg så trøtt at jeg legger meg med jenta mi :) kommer kanskje på senere i kveld :)

Da må du sove godt;):)

Da må du sove godt;):)
Takk for det :) har sovnet klokken 3 og fått 3 timer søvn i 10 dager så nå håper jeg at jeg er frisk og snuppa sover en time eller to nå :)

Takk for det :) har sovnet klokken 3 og fått 3 timer søvn i 10 dager så nå håper jeg at jeg er frisk og snuppa sover en time eller to nå :)

Det blir lite søvn:/ Håpe det blir mer i natt:)

Back
Topp