Skravletråd

Må jo være en bra klubb når de gir ole brumm bøker;):D

Må jo være en bra klubb når de gir ole brumm bøker;):D

Hehe ja.. her har vi 2 ole brum bøker, og avbestilte en til Emira for ikke så lenge siden;) eller byttet ut med Frost.. så de har vel mange Ole brumm bøker på lager:D haha..

Hei :) alt bra med snuppene? :)

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡

Hehe ja.. her har vi 2 ole brum bøker, og avbestilte en til Emira for ikke så lenge siden;) eller byttet ut med Frost.. så de har vel mange Ole brumm bøker på lager:D haha..

Hihi,ok:)
Ja, frost er vel det store for jentene dine;):D

Hehe, artig:)
Oh, snart en ny dag!! Tiden flyr:P

Ja tiden, dagene og ukene bare flyr laaangt vekk! Tenk det er bare 2 mnd og 1 dag til Leoh blir 1 år!!:eek::D og 1 mnd og 1 dag til Liana blir 2 år:rolleyes:

Torden og regnvær her i dag. Drittværet kom når jeg begynte på jobb igjen. Men hadde jo vært greit med fint vær til gutta mine som skal være hjemme.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Torden og regnvær her i dag. Drittværet kom når jeg begynte på jobb igjen. Men hadde jo vært greit med fint vær til gutta mine som skal være hjemme.

Drittvær her også:S
Hvordan var det å begynne i jobb igjen da:)?
Satse på gutta får noe sol iallefall;):)

Halloen du:)
Alt bra med oss iallefall. Der da;)?
Så bra :) venter på å prate med noen om den sorgen og følelsene mine. Fikk arbeidsavklaringspenger da :D ellers koser vi oss her hjemme :)

Så bra :) venter på å prate med noen om den sorgen og følelsene mine. Fikk arbeidsavklaringspenger da :D ellers koser vi oss her hjemme :)

Håpe du får god hjelp av de samtalene da:) Det er sikkert godt å få snakke ut om det.

Kjekt med penger;):D

Drittvær her også:S
Hvordan var det å begynne i jobb igjen da:)?
Satse på gutta får noe sol iallefall;):)
Joda, det gikk bedre enn jeg hadde trodd på forhånd. Litt travelt på jobb også og det er jo like greit. Bedre å hoppe i det enn å krype i det. Får besøk av gutta på jobb også, da jeg har ammepause, så jeg rekker ikke å savne lillegutt heller.

Snart helg da. Noen planer?

Joda, det gikk bedre enn jeg hadde trodd på forhånd. Litt travelt på jobb også og det er jo like greit. Bedre å hoppe i det enn å krype i det. Får besøk av gutta på jobb også, da jeg har ammepause, så jeg rekker ikke å savne lillegutt heller.

Snart helg da. Noen planer?

Sant nok. Går tiden fort på jobb også:)

I morgen blir det for det meste avslapping, mulig vi tar en tur til kjøpesentret. Lørdag og søndag får vi besøk:) Der da?:)

Ammer du mye enda eller?:)

Håpe du får god hjelp av de samtalene da:) Det er sikkert godt å få snakke ut om det.

Kjekt med penger;):D

Det er bare slik jeg føler og jeg må bare få sørge og føle på det har jeg fått beskjed om idag.
Veldig greit når jeg har kranglet om ryggen min i 3 år og nå gikk det gjennom :)

Sant nok. Går tiden fort på jobb også:)

I morgen blir det for det meste avslapping, mulig vi tar en tur til kjøpesentret. Lørdag og søndag får vi besøk:) Der da?:)

Ammer du mye enda eller?:)
Det ammes en del enda ja. Han er glad i puppen, hehe. Ammer morgen, midt på dagen og til kvelds samt natt og en og annen gang imellom dersom behovet er der.

Her skal det jobbes i helga, så stort annet blir nok ikke gjort her i huset.

Det er bare slik jeg føler og jeg må bare få sørge og føle på det har jeg fått beskjed om idag.
Veldig greit når jeg har kranglet om ryggen min i 3 år og nå gikk det gjennom :)

Ja, det er helt naturlig og en del av prosessen:)<3

Ja, endelig:D

Ha en fin dag:)

Back
Topp