Skravletråd

Her er det aktivitet fra jeg våkner/vekke klokka ringer til frokost. Og igjen når jeg er kommet på jobb. Til va 10-11. Stille... en liten hei når jeg kommer hjem og legger meg ned. Full sprell når det er middagslaging spesielt hvis jeg setter på krana eller stavmikser. Så rolig til jeg legger meg nedvfor å skravlle på bv. Og full spinn ved legge tid. Noen dager er hun roligere.

Men helt enig om at når det er rolig vil man kjenne. Er vel bare en tryghet for oss.
Ja dem har så merkelige tider å sove på :-)
Ja er en veldig trygghet å kjenne liv, er det en tid på dagen som jeg vet ho bruker å være våken på, og jeg ikke kjenner liv, blir jeg fort stressa og bekymret.

Joda, plager nok :p Bekkenproblemer, halsbrann, umulig å finne behagelige sovestillinger, skuldre som kjennes ut som de er sovet ut av ledd, Lille Trill i magen som sparker og koser seg på plasser som blir bare mer og mer øm, en kronisk anspent mage (kjennes ut som konstant gangsperre), andpusten, lavt jernlager, osv :)

Men det er nå noe koselig midt opp i alt dette også da <3
Oij da, du hadde en god del plager du :o Vi får bare tenke at det kommer ett vidunder ut av det hele til slutt :-) Heheh godt det er liv i ungen da! Jeg er ikke blitt noe øm enda, men er enkelte ganger jeg synes sparkene er mer ubehagelige enn koselige :p

I morgen henter vi barnevogna, gleder meg ihjel! :D Bare det å få den i hus og kunne se på den når jeg vil hehe :-) Nå er det jammen ikke lenge igjen, tiden flyr forbi altså! :-)

I natt våknet jeg av at samboeren min var så fascinert av hvor godt han kunne kjenne foten til babyen. Så han lå å jaktet på den :p haha <3

I natt våknet jeg av at samboeren min var så fascinert av hvor godt han kunne kjenne foten til babyen. Så han lå å jaktet på den :p haha <3
Jeg synes det er så vanskelig å vite om det er arm eller for jeg kjenner. :P Eller kanskje et kne for alt jeg vet. hehe

Ja dem har så merkelige tider å sove på :-)
Ja er en veldig trygghet å kjenne liv, er det en tid på dagen som jeg vet ho bruker å være våken på, og jeg ikke kjenner liv, blir jeg fort stressa og bekymret.
Samme her. Men prøver å roe meg ned. For nå er det så mye forskjellig.

Nå har jeg nettopp satt på den første maskinen med babyklær! <3 Har vaska en maskin med sengetøy og kluter ol, men det er liksom ikke helt det samme. Merker at jeg synes det er helt sært(men selvfølgelig veldig koselig) å vaske så små klær igjen :)

Nå har jeg nettopp satt på den første maskinen med babyklær! <3 Har vaska en maskin med sengetøy og kluter ol, men det er liksom ikke helt det samme. Merker at jeg synes det er helt sært(men selvfølgelig veldig koselig) å vaske så små klær igjen :)
Så herlig, ja ikke sant det er SÅ lite:)

Skal love å dele om jeg finner noe. :p Må ut å lete på kjøkkenet nå. :p

:D fant du noe? Det er ulempen med å bo på hotell. Ikke like enkelt å gå på kjøkkenet om natta :p

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

:D fant du noe? Det er ulempen med å bo på hotell. Ikke like enkelt å gå på kjøkkenet om natta :p

Fant et kaldt pizzastykke. ;) Nei da er det ikke så lett! Du får rane minibaren og skylde på mannen når det skal betales. :D

Hahaha! Ser det for meg nå! Tøffler, kråkereir og nattklær.. begynne å lete i skapa på hotellet.. SÅ kommer en vakt xD

Back
Topp