Skravletråd

Men en ring skjønte jeg ikke. Som var usaklig. Synes nå jeg. Mulig det er noe kjempe logisk med det. For hodet mitt fungerer ikke for tiden.

Jeg fikk beskjed om å søke i denne uken på grunn av behandlingstid i min kommune. Men da jeg spurte hvor det skulle sendes. Så var det til oslo...
Jeg måtte også sende til oslo. Så tenker de har hovedkontor eller noe der.

Nå er jeg folkeregisteret i Oslo hos mine foreldre siden jeg er student da, så det kan ha noe med saken å gjøre.

Jeg måtte også sende til oslo. Så tenker de har hovedkontor eller noe der.

Nå er jeg folkeregisteret i Oslo hos mine foreldre siden jeg er student da, så det kan ha noe med saken å gjøre.
Mulig dem må ha det dit først og arkiverer det der. Og sender det på nett til det lokale.

Dagens frokost

1412240477396.jpg

Pluss en kopp kaffe men den er drukket opp :)

Kosetid med mini, et glass cola gjør at magen min får litt juling :P

Har en plan om å dra å skaffe meg en badedrakt i dag, skal på sånn bekken svømming på mandag. Sikkert helt topp! Men føler meg som en hval fortiden. Baaah...

Jag tror jeg må ut og kjøpe meg noen mamma truser idag jeg, alle bare ruller ned under magen, og det begynner å irritere meg noe helt #%^*<

Jag tror jeg må ut og kjøpe meg noen mamma truser idag jeg, alle bare ruller ned under magen, og det begynner å irritere meg noe helt #%^*<
På H&M he de gode mammahipstere. Det syns eg i allefall. Er mykee og gode, men går ikke langt oppå magen. Er god strekk i de, så jeg tenker at de må ver goe etter fødselen og.

På H&M he de gode mammahipstere. Det syns eg i allefall. Er mykee og gode, men går ikke langt oppå magen. Er god strekk i de, så jeg tenker at de må ver goe etter fødselen og.
Må dra på H&M å se etter slike jeg også. Synes de vanlige har blitt så stramme i strikken foran magen. Magen min er veldig langt ned denne gangen, så jeg må i allefall prøve de der mammatrusene :) ser også for meg at de kan være gode etter fødselen :)

Back
Topp