Tips! 40% på Kid denne uka. Å der har de jo mye til baby av sengetøy, kluter, kosefiller mm
kan spare litt peng gitt!!
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og 3 for 2 på barnevarer på PrincessTips! 40% på Kid denne uka. Å der har de jo mye til baby av sengetøy, kluter, kosefiller mmkan spare litt peng gitt!!
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Mye søtt!Fant ei fin side med klær til babyenekjempe søt side. www.heltunik.no
SupertTips! 40% på Kid denne uka. Å der har de jo mye til baby av sengetøy, kluter, kosefiller mmkan spare litt peng gitt!!
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Gjelder det babyvarer også? For opplever ofte at de har salg på alt utenom babyvarerOg 3 for 2 på barnevarer på Princess![]()
Var babyvarer jaGjelder det babyvarer også? For opplever ofte at de har salg på alt utenom babyvarer![]()
Noen som vet hvor lenge det er salg? På Princess og Kid?
Blir vel en stykk stolt farmor etter den turen. Kos degNå er det snakk om 2 dager så skal jeg endelig på ny ULHååper vi får se hvilket kjønn det er, om det er en liten gutt eller jente som gjemmer seg inni magen
Gleder meg sånn! Siden samboer har ekstremt mye å gjøre på jobb for tiden og var med på den to andre UL, så må han jobbe dennne gangen, men eg skal ha med svigermor og tanta til samboer som er like gammel som meg
Blir gøy!
Samme her. Så deilig. Men jeg er så usikker på lammeskinn. . Skal? Skal ikke? Vognposen er av ull og dun..Det er en så utrolig god følelse og se på baby utstyrslista at vi begynner å komme i mål. Er så glad for at vi begynte tidlig å kjøpe ting, for vi har kjøpt så og si alt på tilbud.
Jada. Her om dagen gikk jeg opp på kontoret og satte meg i sofan mens mannen min holdt på med noe på pcn. Og plutselig begynte jeg å le. Lo leeeenge! Klarte ikke stoppe. Det han sa var ikke morsomt en gang. Og i gå spurte jeg om en venninne kunne passe hunden min når jeg skal føde. Og hun sa ja uten å tenke seg om. Og jeg begynte å skrike xD.Idag forsto jeg virkelig hva folk mener med at man kan gjennomgå mange følelser omtrent samtidig! Kom hjem fra jobb, kjæresten kom hjem og nevnte i en bisetning at han skulle avgårde ikveld, og jeg begynner å GRÅTE når jeg skjønner at det vil si at jeg blir alene i kveld og må spise alene, det tar ca 30 sekunder før jeg begynner å le gjennom tårene fordi han ler fordi han trodde jeg tulla, og i teorien ligger å gråter så tårene triller mens jeg lerforferdelig ubehagelig å få en sånn reaksjon, for jeg har alltid trodd folk har overdrevet når de har snakket om det, skal aldri mer le av folk som sier de reagerer med å
begynne å gråte av noe ubetydelig, haha huff altså![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jada. Her om dagen gikk jeg opp på kontoret og satte meg i sofan mens mannen min holdt på med noe på pcn. Og plutselig begynte jeg å le. Lo leeeenge! Klarte ikke stoppe. Det han sa var ikke morsomt en gang. Og i gå spurte jeg om en venninne kunne passe hunden min når jeg skal føde. Og hun sa ja uten å tenke seg om. Og jeg begynte å skrike xD.
Ja, blit liksom litt i sjokk. For man har 0 kontroll. Høres jo latterlig ut. Jeg klarer alle fall ikke å beherske meg.Verste er vel at man blir så utrolig overrasket over egen reaksjon også, haha! Huff, men får skylde på graviditeten![]()
Sent from my iPhone using BV Forum