Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh morro.jobb og legetime. nå har vi akkurat spsit middag, og skal straks fortsette styling av hus til boligfotografen kommer i morgen,
Oii..Blir dem så tette? Har to jenter som er tette jeg også..Ikke god sammenheng d m å amme å være gravidKjenner til den, men barna får jo glede av hverandre daHer våkna mini kl 6.. Så.. Trøtt.no! blir jo helt ødelagt av å amme flere ganger til natten når en er gravid i tilegg.. Off..
babyjente 27 Juli ♡
Oii..Blir dem så tette? Har to jenter som er tette jeg også..Ikke god sammenheng d m å amme å være gravidKjenner til den, men barna får jo glede av hverandre da
Har sittet hjemme og stirret og stirret på testene mine Lastet ned gravidapper og drømt meg bort.
Så vat jeg å handlet og sendte avgårde gave til svigersøster som fikk baby for 2 dager siden Hentet mann og barn i bhg og nå har jeg stekt ett tonn vafler
Gledet meg til barna er i seng. Da blir det vannrett i sofaen. Er så trøtt..
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja d er ikke behageligJenta her også var 8mnd da jeg ble gravid igjen så da blir d d samme mellom dem som d blir mellom dineJa ho e ikkje blitt 8 mndr ennå men d tok 3 år å bli gravid med ho så hadde ikkje forventa å bli gravid så kjapt kan en jo si hehe men kjekt e d jo men spørs om eg ikkje må slutte å amme for puppene gjør vondt no!
babyjente 27 Juli ♡
Våkner og tidlig, men i morrest tok kaka. 05.00. Normalt sett er jeg våken rundt 6Søvn er oppskrytt for min del..Våkner alt mellom halv 6 og halv 7!å får ikke sove igjen..grrrr..Uansett når jeg legger meg..Hjelpte ikke på at jeg bråvåknet og trodde jeg skulle tisse på megJaja..Tidlig start på dagen skader vel ikke selv om jeg kunne tenkt meg å sove lenger
Du er ikke alene! Haha, jeg og drømmer de merkeligste ting.Har seriøst drømt de villeste drømmene HVER natt siden eggeløsning! Har lest at det er et tegn. Våkner helt utslitt hehe. Våkner også veldig tidlig og må tisse.. Og spise ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Godt vi er flere om å våkne tidligHar på veiing 07.15 til vanlig og har da problem m å våkne, men siden først på forrige uke så har jeg våknet tidligere å får ikke sove igjen..Fattet fort misstanke da på hva som var grunnVåkner og tidlig, men i morrest tok kaka. 05.00. Normalt sett er jeg våken rundt 6