Skravletråd

Slapper av på sofaen med fyr på peisen... Cecilie er syk for første gang... Håper ikke vi andre blir smittet så vi må holde oss hjemme i jula!:(
God bedring til lillemor! Håper resten holder seg friske :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Takk jenter :) Hun er ved godt mot, ler og leker. Men mer sutrete og sliten enn til vanlig. Litt dårlig matlyst også…

Universet ble åpenbart ikke fornøyd med meg på torsdag. Fortalte i bhg at Dani aldri har hatt omgangssjuka, bare tatt med smitten hjem til oss og at Cia ikke har vært syk i hele tatt enda. Torsdag kveld fikk Cecilie høy feber og i kveld våket selvsagt Dani og spydde ut hele senga. Karma is a bitch!!!

Universet ble åpenbart ikke fornøyd med meg på torsdag. Fortalte i bhg at Dani aldri har hatt omgangssjuka, bare tatt med smitten hjem til oss og at Cia ikke har vært syk i hele tatt enda. Torsdag kveld fikk Cecilie høy feber og i kveld våket selvsagt Dani og spydde ut hele senga. Karma is a bitch!!!
Den er kjip! Neste gang må du huske å banke i bordet og kaste salt over skuldra. Just in case.
God bedring til begge to! Håper de blir friske til jul, og at dere andre holder dere friske.

Huffa, god bedring til begge!

Sent from my iPhone using BV Forum

Den er kjip! Neste gang må du huske å banke i bordet og kaste salt over skuldra. Just in case.
God bedring til begge to! Håper de blir friske til jul, og at dere andre holder dere friske.
Jeg banker alltid i bordet, men vi var ute når jeg sa det, så det var ikke noe bord å banke i:p

Dani hadde siste runden kl 1 i natt og så var det brått over, så det var fort gjort for hennes del ihvertfall. Cia er fortsatt sutrete og sover mye...

Jeg banker alltid i bordet, men vi var ute når jeg sa det, så det var ikke noe bord å banke i:p

Dani hadde siste runden kl 1 i natt og så var det brått over, så det var fort gjort for hennes del ihvertfall. Cia er fortsatt sutrete og sover mye...
Det er jo egentlig bra, for da rekker alle å være ferdig til jul om resten også skulle begynne.:)
Fortsatt god bedring til Cia :)

Åh, Grøsse.. verste syken! Godt at det gikk raskt over, og god bedring til Cia..

god bedring til tuppene!

Det er jo egentlig bra, for da rekker alle å være ferdig til jul om resten også skulle begynne.:)
Fortsatt god bedring til Cia :)

Si ikke det:p Hun var helt frisk, bare litt dårlig matlyst helt til i kveld. Våknet en time etter leggetid med senga full av tiss, bæsj og spy. Bare å putte hele ungen i dusjen. Nå spyr hun og sover på sofaen med meg mellom slagene. Stakar!

Cia er mye bedre, fortsatt sliten, men generelt lavere temperatur...

Så sitter man her og venter på at jentene skal våkne så moroa kan begynne;)

Alle friske? :)

Cecilie ble frisk søndag og Dani mandag, men så slo Cecilie til med spysjuka i natt og jeg er kvalm:( Men jul blir det nok likevel...

Back
Topp