Huff. Håper dere får en god natts søvn i natt*teller ned til leggetid*
3 timer søvn i natt.. Sambo jobber i dag så har ikke fått sovet når Em har sovet.. TRØTT!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff. Håper dere får en god natts søvn i natt*teller ned til leggetid*
3 timer søvn i natt.. Sambo jobber i dag så har ikke fått sovet når Em har sovet.. TRØTT!
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Spennende. Lykke til med nattenFørste natt på eget rom! Blir spennende.. kjører på med "sovne uten pupp" også i samme slengen. Han ligger i sengen, vrir og vender på en av smokkene og bytter på å sutre og synge. Jeg står utenfor og spionerer gjennom dørsprekken.![]()
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hvordan gikk det?Første natt på eget rom! Blir spennende.. kjører på med "sovne uten pupp" også i samme slengen. Han ligger i sengen, vrir og vender på en av smokkene og bytter på å sutre og synge. Jeg står utenfor og spionerer gjennom dørsprekken.![]()
Følte vi nettopp fikk, men føler også hun alltid har vært her.Guri, nå er den første feb14-bebisen født! Fikk ikke vi nettopp våre?![]()
Ja, det er liksom begge deler på samme tid.. besynderlig. Syns for øvrig at jeg nettopp fikk A også, og han er 5, sååe...Følte vi nettopp fikk, men føler også hun alltid har vært her.
Sent from my iPhone using BV Forum
huff da! God bedring!!! 37,7 for tredje dag på lille her nå! Tror det er tenner på gang, igjen!!39,2 i feber på eldste. Gubben har fått neandertalerstilen og klager over vondt i hodet. Minste har 37,7, så der kan alt skje.
Det betyr bare en ting; det er snart jul!
I fjor var vi feberfrie idet sølvguttene ringte jula inn.
Typisk. Hvordan er formen til mor? God bedring =)39,2 i feber på eldste. Gubben har fått neandertalerstilen og klager over vondt i hodet. Minste har 37,7, så der kan alt skje.
Det betyr bare en ting; det er snart jul!
I fjor var vi feberfrie idet sølvguttene ringte jula inn.
Jo, takk som spør. Jeg er frisk, jeg. Forhåpentligvis holder det seg slik også.Typisk. Hvordan er formen til mor? God bedring =)
Krysser fingrene for detJo, takk som spør. Jeg er frisk, jeg. Forhåpentligvis holder det seg slik også.
Blir nok ikke det her heller.Æh, snøen driver å regner bortSpådd regn tom 24.12, ser ikke ut som det blir hvit jul hos oss
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Her blir det våt jul som vanlig...Æh, snøen driver å regner bortSpådd regn tom 24.12, ser ikke ut som det blir hvit jul hos oss
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
SÅ braTilvenning går jo over all forventning! Gjett hvem som kravlet bort til ped.leder, lot henne skifte bleie og så sovnet av seg selv i stillestående vogn! Jeg tror jeg må be henne flytte inn til oss
Jepp! Nå er han hjemme igjen. Han hadde kosa seg skikkelig.SÅ bra![]()
Ikke si det engang. Gruer meg til A skal begynne i februar en gang.Jepp! Nå er han hjemme igjen. Han hadde kosa seg skikkelig.![]()
Positivt overrasket siden han har vært veldig redd for fremmede. I morra skal han bare leveres - åh, lille babyen min har blitt stor..