Skravletråd

Så bra!
E begynner på mandag, og må si jeg er litt spent. Han er jo ikke akkurat særlig tillitsfull ovenfor de han ikke kjenner. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Huff… Kan bli vanskelig da, ja.. Det var skikkelig vanskelig å gå første gangen, selv om hun trivdes godt og var med folk hun var trygg på. Gråt 10 sekunder, og det gjorde det ikke lettere for mammaen ;)

Her var det livlig i dag, må jeg si! Har brukt kvelden foran tven. Nå ligger jeg og ammer mens jeg lurer på når jeg skal ta steget og kutte nattmaten... Blir nok ikke i natt, heller, nei.. gjorde ett halvhjertet forsøk i natt som var, men gav opp etter ett minutt. Satser fremdeles på at hun slutter av seg selv, men det ser ikke lovende ut.

Lurer på noe. Jeg har nå hatt ulønnet permisjon siden 25 oktober. Skal ha ulønnet til 1 januar. Så pappen hjemme i tre mnd. Men jeg har rett på ulønnet hvis jeg søker om det etter pappen er ferdig med sin perm ???? Og det er sånn at jeg ikke kan bruke egen mld eller bli sykemeldt før jeg har jobbet 4 uker?

Lurer på noe. Jeg har nå hatt ulønnet permisjon siden 25 oktober. Skal ha ulønnet til 1 januar. Så pappen hjemme i tre mnd. Men jeg har rett på ulønnet hvis jeg søker om det etter pappen er ferdig med sin perm ???? Og det er sånn at jeg ikke kan bruke egen mld eller bli sykemeldt før jeg har jobbet 4 uker?
er ikke sikker, men sånn som jeg har forstått det har du ikke rett til ulønnet igjen etterpå, er ikke sikker altså... Tror ikke man kan bruke egenmld med en gang nei..

Her var det livlig i dag, må jeg si! Har brukt kvelden foran tven. Nå ligger jeg og ammer mens jeg lurer på når jeg skal ta steget og kutte nattmaten... Blir nok ikke i natt, heller, nei.. gjorde ett halvhjertet forsøk i natt som var, men gav opp etter ett minutt. Satser fremdeles på at hun slutter av seg selv, men det ser ikke lovende ut.
da sitter jeg og ammer også.. Har lurt på når jeg skal slutte med denne nattmatinga jeg og, men huff, vet ikke jeg.... Blir ikke før jul i allefall!

Jeg mener på st du har rett på inntil ett år så lenge du har barn under 3 år.
Etter ulønnet har man vel vanlig karantene i forhold til sykdom, tror jeg.

Ja, det er nesten så det er vanskelig å holde følge...

Vi kutta heller ikke i natt. Jeg håper også på at han slutter selv en eller annen gang...

Du har rett på ulønnet frem til barnet er 3 år.
Du må jobbe deg opp igjen så mange uker som du måtte ha gjort om du var ny i jobben.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sitter også å håper på at nattammingen skal gå over av seg selv.. Om det ikke har gått over av seg selv til innen nyttår så får jeg ta den kampen da..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Hjeeeelp!! Det blåser fæl storm!!!

Håper han som bygde huset har gjort en god jobb, ellers tror jeg kanskje huset letter!

da sitter jeg og ammer også.. Har lurt på når jeg skal slutte med denne nattmatinga jeg og, men huff, vet ikke jeg.... Blir ikke før jul i allefall!
Hehe, nei. FØR jul blir det i alle fall ikke her! Tenkte på forhånd at jeg kunne gradvis trappe ned fra ni mnd, men hun spiser jo #@&% med ofte! Er fremdeles på ca seks ganger i døgnet.. det er jo bare to ganger mindre enn når hun var minibaby det, jo! Bah

Rise and shine, people! Me kan ikkje sova bort vinterdagen! I dag er det færre dager igjen til jul enn det har vært i desember!
Vi var tidlig på'an i dag, har vært i bhg og sett luciatog og fått i oss lussekatter og gløgg.
Hei, hå, nå er det jul igjen!
Og i morra skal gutta (de to eldste) dra og hente en edelbusk, som skal pyntes på søndag! Hurra!

I går ble de siste julegavene sendt fra lageret (tok bare ei uke.. mye å gjøre, tro?), så jeg håper de kommer i morra. En av de skal selvfølgelig sendes videre! Det går nok bra. Har aldri opplevd at noe ikke har kommet frem i tide, og pappa sender aldri før rundt 20.des. han er født treg, tror jeg.

Nei, nå ser det ut som mini trenger en lur. Vi var som sagt tidlig oppe. :p

Åååe, jeg har lyst å kose med prinsessen. Hun er jo så nydelig fin. Og sover søtt, så kan jo ikke det. Jaja, sånn er det å være alene hjemme... Selskapssyk ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

*teller ned til leggetid*
3 timer søvn i natt.. Sambo jobber i dag så har ikke fått sovet når Em har sovet.. TRØTT!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

*teller ned til leggetid*
3 timer søvn i natt.. Sambo jobber i dag så har ikke fått sovet når Em har sovet.. TRØTT!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
huff, føler med deg! Håper det blir mer søvn til natta!

Back
Topp