Flott det.Joda, han snorka og sov på sofaen, han..
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott det.Joda, han snorka og sov på sofaen, han..
Det var et koselig juleønskeI dag har A bestemt seg for hva han vil ha til jul: en lillesøster!
Prøvde å si at jammen, da trenger vi større hus, men det var ikke nødvendig. Han og E kunne nemlig dele rom!
Sendte SMS om det til gubben (han er på "jobb" i belgia, den heldiggrisen. Kom dit i går ettermiddag og skal jobbe bare et par timer i dag, så i går var de ute og sjekket byen), og han hadde løsningen klar; de kunne få vårt rom, siden det er størst!
Hvordan skal man liksom bli ferdig med verping når alle er babysjuke igjen før det har gått et år?![]()
- på app'n -
Ja, jeg syns det var litt søtt.Det var et koselig juleønske![]()
De vokser så fort disse små at vi skulle ønske de var små babyer lenger. Så da er det bare å produsere nye da. ;-)
Sikkert ikke. De er jo så bedårende og søte <3Ja, jeg syns det var litt søtt.tipper han kommer til å få et helt fotballag når han blir stor.
![]()
Det er litt rart, det der, at man kan bli så babysyk når man har såpass små at de fortsatt ikke sover hele natten. Føler man seg noen gang ferdig, tro? *i det filosoferende hjørnet i dag*
- på app'n -
Tihi! Bare vent til trassen!Sikkert ikke. De er jo så bedårende og søte <3
Sent from my iPad using BV Forum
Tihi! Bare vent til trassen!![]()
Neida, man glemmer jo alt når det er over. Skummelt. Trenger større hus!(og en bedre betalt jobb!
)
- på app'n -
Så det nettopp på VG.no! Litt fuktig, kan man si!Åh, jeg er så glad jeg ikke er ute å kjører idag. Sambo sluttet på jobb fire og pleier å være hjemme halv fem, fortsatt ikke kommet halvveis. Det er bare elver, ikke veier lenger.
Ååå så søttI dag har A bestemt seg for hva han vil ha til jul: en lillesøster!
Prøvde å si at jammen, da trenger vi større hus, men det var ikke nødvendig. Han og E kunne nemlig dele rom!
Sendte SMS om det til gubben (han er på "jobb" i belgia, den heldiggrisen. Kom dit i går ettermiddag og skal jobbe bare et par timer i dag, så i går var de ute og sjekket byen), og han hadde løsningen klar; de kunne få vårt rom, siden det er størst!
Hvordan skal man liksom bli ferdig med verping når alle er babysjuke igjen før det har gått et år?![]()
- på app'n -
Jeg tror ikke han andre her er fullt like babysjuk enda, så må vel bare smøre seg med tålmodighet.Ååå så søttherlige A
dere får sette i gang med en gang! Hihi
Her er vi laangt fra tanken på en til enda. Klart, det som skjer det skjer, men vil helst vente to år til jeg.
Hihihi ja i fjor på denne tiden satt vi godt i det!!Jeg tror ikke han andre her er fullt like babysjuk enda, så må vel bare smøre seg med tålmodighet.
På denne tida i fjor forbannet jeg meg selv for at jeg frivillig gjorde det der en gang til, og nå.. jadda!![]()
Hihi, ja! Satt og mimret litt her om dagen og husket tilbake på hvor lei jeg var av den digre magen som var i veien hele tida. Og nå savner jeg den.Hihihi ja i fjor på denne tiden satt vi godt i det!!
Åh jaa savner magen... Men ikke ryggen! Og heller ikke tyngden, vannet i kroppen og svære føtter... HihiHihi, ja! Satt og mimret litt her om dagen og husket tilbake på hvor lei jeg var av den digre magen som var i veien hele tida. Og nå savner jeg den.![]()
- på app'n -
Ja, tenk det, det er allerede ett år siden! Nå er de små straks ti måneder, det er nesten et helt år, det.. pauseknapp, hvor finnes det?Åh jaa savner magen... Men ikke ryggen! Og heller ikke tyngden, vannet i kroppen og svære føtter... Hihivar kos med spark og liv i magen da, men er like kos med amming lek og kos her ute i verden
ingenting er bedre enn en liten barnehånd som holder seg fast!
Si fra om du finner'n! Jeg vil også ha en Slik!!Ja, tenk det, det er allerede ett år siden! Nå er de små straks ti måneder, det er nesten et helt år, det.. pauseknapp, hvor finnes det?
- på app'n -
Håper det blir lite ødeleggelser!Shit som det blåser!!!! Ligger våken og hører på stormen som raser! Ikke lett å sove i dette bråket! Et under at lille sover! Spent på hvordan det ser ut rundt huset i morgen!!